Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    TMR
    8 Indlæg

Efter lang og moden overvejelse, har jeg valgt at sætte min trofaste MG Midget Mk 1½ 1963 til salg.

Bilen har en lang og kendt motorsports historie som går over 30 år tilbage.

Jeg har kørt i bilen siden 2005, og før det har den kørt i Sverige.

Jeg mener at mine resultater i bilen taler for sig selv…Behøver vel ikke at nævne at det er DK´s hurtigste og mest stabile FIA Midget…. Men:

I 2006-07-08-09-10-11-12 har den kør mere eller mindre alle afdelinger i DM …. Og div byløb,..,..
    ca 82 afdelinger, heraf er de 75 fuldført.

Bilen har mange gange vundet divisionen den har deltaget i.

Generel DM placering har altid været i top 10. Og med 2 3. pladser som bedste resultater

Herudover har vi deltaget 3 år i træk ved Oldtimer Grand Prix på Nürburgring. Alle heats pånær et er gennemført, og bilen har opnået klassesejr, en 2 plads og 2 3. placeringer.

Bilen har en international HTP, og er potentiel deltager i mange FIA løb, og selvfølgelig mange af de andre klasser der kører i Europa.

Motor er 1098 ccm lavet efter homologeringsattesten.
    Rullefeltsmåling ca 95 hk.
    Vægt ca 600 kg.

Der er monteret spær, SCCR gearkasse, fuldt bur, FIA sæde , brandslukker, forstærkede trækaksler, aeroquip stålbremseslanger, Facet redtop fuelpumpe + meget mere. Alt er godkendt til den kommende sæson.

Bilen er nymalet i Tartan Red i 2012.

Detaljer oplyses ved seriøs interesse.

Pris med frisk overhalet motor + gearkasse : 130.000 kr

Velkørende “as is” og som den afsluttede en succesfuld 2012 sæson : 120.000 kr.

Teknisk support kan tilbydes i de første løb.

Henvendelse 27241837 eller MidgetRacing@gmail.com

http://www.MidgetRacing.dk

Juhle
    8 Indlæg

Mojn Palle

Hvad sker der lige ??
    Hvad er planen så nu ??

Lars
    Vojens

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Uuuh, Palle: Den udmelding kommer bag på mig – og jeg er spændt på dine planer derefter? Og kan jo bekræfte at din Midget er hurtig. Held og lykke med salget.

TMR
    8 Indlæg

Jaaah – gejsten er jo ikke hvad den har været, så nu prøver jeg om der er andre der ka ta over…

Og så vil jeg prøve at udvikle min nye 64 Midget så den ka komme til at køre endnu stærkere…

Det er en vigtig del af det for mig at jeg kan se mere potentiale i min bil, og det kniber lidt lige nu…. Men måske en ny ejer med friske øjne…;)

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.