-
Juhle commented on the post, Weekend Matiné Nr. 613 2 uger siden
In reply to: ViaRETRO wrote a new post Weekend Matiné Nr. 613 Min første elbil Det var tilbage omkring 2014, så vidt j […] VisIkke hver dag man ser 3 stk. Miura samlet samme sted, her fanget til Classic Race Viborg
-
Juhle commented on the post, Weekend Matiné Nr. 610 1 måned siden
In reply to: ViaRETRO wrote a new post Weekend Matiné Nr. 610 Denne ugens Matiné står på en-eller-anden måde i tegnet 6. […] VisOp til dig Claus
Jeg er selv mest til den med “Dellen” fra 1999-2006 og om muligt den helt første som @Henrik Bygholm har -
Juhle commented on the post, Weekend Matiné Nr. 610 1 måned siden
In reply to: ViaRETRO wrote a new post Weekend Matiné Nr. 610 Denne ugens Matiné står på en-eller-anden måde i tegnet 6. […] VisClaus…..
Den faceliftede fra 2007 var skam med 17″ samt sænket….
Nur titanic liegt tiffer -
Juhle commented on the post, Weekend Matiné Nr. 610 1 måned siden
In reply to: ViaRETRO wrote a new post Weekend Matiné Nr. 610 Denne ugens Matiné står på en-eller-anden måde i tegnet 6. […] VisSeks sæder
Jeg ville så gerne kunne have En Multipla igen :-)
Købte en af ny i år 2000, den perfekte børnebil
Den ville jeg gerne have igen som klassiker/veteranbil
Havde den fra 2000-2007 hvor vi købte den faceliftede uden dellen -
Juhle commented on the post, Weekend Matiné Nr. 597 4 måneder siden
In reply to: ViaRETRO wrote a new post Weekend Matiné Nr. 597 Jeg kender flere bilentusiaster, der har fortrudt at sælge […] VisSådan Carsten, vi ses pludselig derude
-
Juhle commented on the post, Mafiamandag: Hvordan man ødelægger en Abarth men bevarer en forbryder 4 måneder, 1 uge siden
In reply to: Claus Ebberfeld wrote a new post Mafiamandag: Hvordan man ødelægger en Abarth men bevarer en forbryder Den […] VisLige et mere
-
Juhle commented on the post, Mafiamandag: Hvordan man ødelægger en Abarth men bevarer en forbryder 4 måneder, 1 uge siden
In reply to: Claus Ebberfeld wrote a new post Mafiamandag: Hvordan man ødelægger en Abarth men bevarer en forbryder Den […] VisDenne fine stod i Bremen, den var mega flot.
-
Juhle commented on the post, Weekend Matiné Nr. 596 4 måneder, 1 uge siden
In reply to: ViaRETRO wrote a new post Weekend Matiné Nr. 596 Hvordan man kender en kender. Frisk afrejst fra Retromobile (men endnu ikke […] VisOg prisen
-
Juhle commented on the post, Weekend Matiné Nr. 596 4 måneder, 1 uge siden
In reply to: ViaRETRO wrote a new post Weekend Matiné Nr. 596 Hvordan man kender en kender. Frisk afrejst fra Retromobile (men endnu ikke […] VisDen rigtige stod i Bremen..
-
Juhle commented on the post, Peugeot 504 pickup til den praktiske mand 6 måneder, 3 uger siden
In reply to: Claus Ebberfeld wrote a new post Peugeot 504 pickup til den praktiske mand Det her er første gang nogensinde, jeg kan mindes jeg har kigget efter en […] VisKøb…. 504 Pickup er for FED
En slider, der stadig kører mange af i Afrika mm -
Juhle commented on the post, Weekend Matiné Nr. 574 9 måneder, 2 uger siden
In reply to: ViaRETRO wrote a new post Weekend Matiné Nr. 574 Facelifts er sværere i bilernes verden end i […] VisJeg er 100 % me på Multipla’en med dellen…havde den af ny i 2000
Men kan du finde en benzin i god stand…….jeg tvivlerJuhle
-
Juhle commented on the post, "Den hjemløse mand kunne se ind i fremtiden" 11 måneder, 4 uger siden
In reply to: Claus Ebberfeld wrote a new post "Den hjemløse mand kunne se ind i fremtiden" Man tror det næppe, men det er en […] VisClaus…du siger det ikke er en Bmw, selvfølgeliger det en Bmw selvom det er en Alpina
Held og lykke med, hvad du end for, bliver med garanti spændende…Spring nu ud i en Porsche -
Juhle commented on the post, Fra turbo til tradition: Japans sportsvognsikoner 1 år, 4 måneder siden
In reply to: Claus Ebberfeld wrote a new post Fra turbo til tradition: Japans sportsvognsikoner Det er temaet på fredag, når Bremen Motorclassic åbner årets sær […] VisEr i Bremen lørdag, håber at hilse på hvis du er der Claus
-
Juhle commented on the post, Hvad bliver DIN første messe i år? 1 år, 5 måneder siden
In reply to: Claus Ebberfeld wrote a new post Hvad bliver DIN første messe i år? Jeg er ved at pakke til årets allerførste – Maastricht Interclassics. Og d […] VisHelt klart Bremen
-
Juhle commented on the post, Weekend Matiné Nr. 540 1 år, 5 måneder siden
In reply to: ViaRETRO wrote a new post Weekend Matiné Nr. 540 Jeg vil ikke kalde det et nytårsforsæt – meeeen jeg vil g […] VisSådan Herluf 👏
-
Juhle commented on the post, Weekend Matiné Nr. 540 1 år, 5 måneder siden
In reply to: ViaRETRO wrote a new post Weekend Matiné Nr. 540 Jeg vil ikke kalde det et nytårsforsæt – meeeen jeg vil g […] VisJeg er morfar….kører e30 Baur Cabriolet 4 cyl. med karburator 90 hk ( ren morfar )
Claus…det er nu du skal købe Niva, du har jo lyst…. -
Juhle commented on the post, Weekend Matiné Nr. 539 1 år, 5 måneder siden
In reply to: ViaRETRO wrote a new post Weekend Matiné Nr. 539 Tolv år er ingen tid og samtidigt lang tid. Det er […] VisFED Martinee
12 år går hurtigt…. og hvilke 12 år
Vigtigt/dejligt at du husker hverdagsbilerne, ikke alle har råd til Mercedes, Jaguar mm.
Enhver historisk/veteranbil, er bedre end ingen.
Juhle -
Juhle commented on the post, Weekend Matiné Nr. 528i 1 år, 8 måneder siden
In reply to: ViaRETRO wrote a new post Weekend Matiné Nr. 528i I dag med en bekendelse om een af mine absolutte yndlingsbiler på den vanvittigt […] VisBBS og kopi er absolut godkendt på Bmw fra 80’erne kan da ikke være mere tidstypisk
-
Juhle commented on the post, En værdig afløser? 2 år siden
In reply to: Claus Ebberfeld wrote a new post En værdig afløser? Jeg har altid foretrukket Mercedes-Benz 190E rent […] VisFED sidste kommentar Claus..Stik mig nøglerne..
-
Juhle commented on the post, Weekend Matiné Nr. 500 2 år, 2 måneder siden
In reply to: ViaRETRO wrote a new post Weekend Matiné Nr. 500 500? Ja, 500! ViaRETRO har edderbankemig lavet 500 Weekend Matinéer siden […] VisTak. Så simpelt kan det siges
- Hent mere