• Forside
  • Forum
  • Bliv medlem af Klub ViaRETRO
  • Kontakt
  • Ny Bruger
  • Overblik
  • Log ind
  • Din Klubside
  • Arkiver
    • Artikel
    • Design og koncept
    • Historisk Motorsport
    • Matiné
    • Motorsport
    • Rejser
    • Reportage
    • Set til salg
    • Tanker og Trivialiteter
    • Vores biler
  • Klassiske biler på Kulturhavnen
Log In

17 − 3 =

Lost your password?
Register
Lost your password?
Register

17 − fourteen =

A password will be e-mailed to you.
Søg
  • ViaRETRO in English
  • Overblik
  • Ny Bruger
  • Log ind
  • Din Klubside
  • Brugere
ViaRETRO logo
  • Forside
  • Artikler

    Nyeste

    • I beg your pardon! Aston Martin Bondage?!?

      Claus Ebberfeld
      13. februar 2015
      Artikel, Tanker og Trivialiteter
      8
    • Første tur i nyrenoveret Lamborghini 400 GT2+2: Torino!

      Claus Ebberfeld
      12. september 2014
      Artikel, Workshop
      13
    • Anders' eventyr: 2000 kilometer i en ukendt bil

      Claus Ebberfeld
      31. maj 2013
      Artikel, Tanker og Trivialiteter
      14
    • Genial aerodynamik: Ground Effect

      Claus Ebberfeld
      21. marts 2013
      Artikel, Design og koncept, Motorsport
      29
    • Umådeligt charmerende flyvepap: Lancia Abarth A112

      Claus Ebberfeld
      12. februar 2013
      Artikel, Kørt
      60
    • Sømkassen og tante Lis' bil

      Søren Navntoft
      31. januar 2013
      Artikel, Tanker og Trivialiteter
      48
    • Reportage
    • Rejser
    • Historisk Motorsport
    • Motorsport
    • Set til salg
    • Design
    • Tanker og Trivialiteter
    • Workshop
    • Vores biler
    • Tips og guides
  • Sektioner
    • Klassiske biler på Kulturhavnen
    • Forum
    • Bliv medlem af Klub ViaRETRO
    • Matiné
    • MotorTV
  • Kontakt
  • Menu logo

Medlem Juhle

Profilbilled af Juhle

Juhle

@juhle

Active 1 uge, 5 dage siden
  • Aktivitet
  • Profil
  • Friends 0
  • Groups 0
  • Fora
  • Personal
  • Omtaler
  • Favoritter
  • Venner
  • Grupper
  • Profilbilled af Juhle

    Juhle commented on the post, Weekend Matiné Nr. 613 2 uger siden

    In reply to: ViaRETRO wrote a new post Weekend Matiné Nr. 613 Min første elbil Det var tilbage omkring 2014, så vidt j […] Vis

    Ikke hver dag man ser 3 stk. Miura samlet samme sted, her fanget til Classic Race Viborg

  • Profilbilled af Juhle

    Juhle commented on the post, Weekend Matiné Nr. 610 1 måned siden

    In reply to: ViaRETRO wrote a new post Weekend Matiné Nr. 610 Denne ugens Matiné står på en-eller-anden måde i tegnet 6. […] Vis

    Op til dig Claus
    Jeg er selv mest til den med “Dellen” fra 1999-2006 og om muligt den helt første som @Henrik Bygholm har

  • Profilbilled af Juhle

    Juhle commented on the post, Weekend Matiné Nr. 610 1 måned siden

    In reply to: ViaRETRO wrote a new post Weekend Matiné Nr. 610 Denne ugens Matiné står på en-eller-anden måde i tegnet 6. […] Vis

    Claus…..
    Den faceliftede fra 2007 var skam med 17″ samt sænket….
    Nur titanic liegt tiffer

  • Profilbilled af Juhle

    Juhle commented on the post, Weekend Matiné Nr. 610 1 måned siden

    In reply to: ViaRETRO wrote a new post Weekend Matiné Nr. 610 Denne ugens Matiné står på en-eller-anden måde i tegnet 6. […] Vis

    Seks sæder
    Jeg ville så gerne kunne have En Multipla igen :-)
    Købte en af ny i år 2000, den perfekte børnebil
    Den ville jeg gerne have igen som klassiker/veteranbil
    Havde den fra 2000-2007 hvor vi købte den faceliftede uden dellen

  • Profilbilled af Juhle

    Juhle commented on the post, Weekend Matiné Nr. 597 4 måneder siden

    In reply to: ViaRETRO wrote a new post Weekend Matiné Nr. 597 Jeg kender flere bilentusiaster, der har fortrudt at sælge […] Vis

    Sådan Carsten, vi ses pludselig derude

  • Profilbilled af Juhle

    Juhle commented on the post, Mafiamandag: Hvordan man ødelægger en Abarth men bevarer en forbryder 4 måneder, 1 uge siden

    In reply to: Claus Ebberfeld wrote a new post Mafiamandag: Hvordan man ødelægger en Abarth men bevarer en forbryder Den […] Vis

    Lige et mere

  • Profilbilled af Juhle

    Juhle commented on the post, Mafiamandag: Hvordan man ødelægger en Abarth men bevarer en forbryder 4 måneder, 1 uge siden

    In reply to: Claus Ebberfeld wrote a new post Mafiamandag: Hvordan man ødelægger en Abarth men bevarer en forbryder Den […] Vis

    Denne fine stod i Bremen, den var mega flot.

  • Profilbilled af Juhle

    Juhle commented on the post, Weekend Matiné Nr. 596 4 måneder, 1 uge siden

    In reply to: ViaRETRO wrote a new post Weekend Matiné Nr. 596 Hvordan man kender en kender. Frisk afrejst fra Retromobile (men endnu ikke […] Vis

    Og prisen

  • Profilbilled af Juhle

    Juhle commented on the post, Weekend Matiné Nr. 596 4 måneder, 1 uge siden

    In reply to: ViaRETRO wrote a new post Weekend Matiné Nr. 596 Hvordan man kender en kender. Frisk afrejst fra Retromobile (men endnu ikke […] Vis

    Den rigtige stod i Bremen..

  • Profilbilled af Juhle

    Juhle commented on the post, Peugeot 504 pickup til den praktiske mand 6 måneder, 3 uger siden

    In reply to: Claus Ebberfeld wrote a new post Peugeot 504 pickup til den praktiske mand Det her er første gang nogensinde, jeg kan mindes jeg har kigget efter en […] Vis

    Køb…. 504 Pickup er for FED
    En slider, der stadig kører mange af i Afrika mm

  • Profilbilled af Juhle

    Juhle commented on the post, Weekend Matiné Nr. 574 9 måneder, 2 uger siden

    In reply to: ViaRETRO wrote a new post Weekend Matiné Nr. 574 Facelifts er sværere i bilernes verden end i […] Vis

    Jeg er 100 % me på Multipla’en med dellen…havde den af ny i 2000
    Men kan du finde en benzin i god stand…….jeg tvivler

    Juhle

  • Profilbilled af Juhle

    Juhle commented on the post, "Den hjemløse mand kunne se ind i fremtiden" 11 måneder, 4 uger siden

    In reply to: Claus Ebberfeld wrote a new post "Den hjemløse mand kunne se ind i fremtiden" Man tror det næppe, men det er en […] Vis

    Claus…du siger det ikke er en Bmw, selvfølgeliger det en Bmw selvom det er en Alpina
    Held og lykke med, hvad du end for, bliver med garanti spændende…Spring nu ud i en Porsche

  • Profilbilled af Juhle

    Juhle commented on the post, Fra turbo til tradition: Japans sportsvognsikoner 1 år, 4 måneder siden

    In reply to: Claus Ebberfeld wrote a new post Fra turbo til tradition: Japans sportsvognsikoner Det er temaet på fredag, når Bremen Motorclassic åbner årets sær […] Vis

    Er i Bremen lørdag, håber at hilse på hvis du er der Claus

  • Profilbilled af Juhle

    Juhle commented on the post, Hvad bliver DIN første messe i år? 1 år, 5 måneder siden

    In reply to: Claus Ebberfeld wrote a new post Hvad bliver DIN første messe i år? Jeg er ved at pakke til årets allerførste – Maastricht Interclassics. Og d […] Vis

    Helt klart Bremen

  • Profilbilled af Juhle

    Juhle commented on the post, Weekend Matiné Nr. 540 1 år, 5 måneder siden

    In reply to: ViaRETRO wrote a new post Weekend Matiné Nr. 540 Jeg vil ikke kalde det et nytårsforsæt – meeeen jeg vil g […] Vis

    Sådan Herluf 👏

  • Profilbilled af Juhle

    Juhle commented on the post, Weekend Matiné Nr. 540 1 år, 5 måneder siden

    In reply to: ViaRETRO wrote a new post Weekend Matiné Nr. 540 Jeg vil ikke kalde det et nytårsforsæt – meeeen jeg vil g […] Vis

    Jeg er morfar….kører e30 Baur Cabriolet 4 cyl. med karburator 90 hk ( ren morfar )
    Claus…det er nu du skal købe Niva, du har jo lyst….

  • Profilbilled af Juhle

    Juhle commented on the post, Weekend Matiné Nr. 539 1 år, 5 måneder siden

    In reply to: ViaRETRO wrote a new post Weekend Matiné Nr. 539 Tolv år er ingen tid og samtidigt lang tid. Det er […] Vis

    FED Martinee
    12 år går hurtigt…. og hvilke 12 år
    Vigtigt/dejligt at du husker hverdagsbilerne, ikke alle har råd til Mercedes, Jaguar mm.
    Enhver historisk/veteranbil, er bedre end ingen.
    Juhle

  • Profilbilled af Juhle

    Juhle commented on the post, Weekend Matiné Nr. 528i 1 år, 8 måneder siden

    In reply to: ViaRETRO wrote a new post Weekend Matiné Nr. 528i I dag med en bekendelse om een af mine absolutte yndlingsbiler på den vanvittigt […] Vis

    BBS og kopi er absolut godkendt på Bmw fra 80’erne kan da ikke være mere tidstypisk

  • Profilbilled af Juhle

    Juhle commented on the post, En værdig afløser? 2 år siden

    In reply to: Claus Ebberfeld wrote a new post En værdig afløser? Jeg har altid foretrukket Mercedes-Benz 190E rent […] Vis

    FED sidste kommentar Claus..Stik mig nøglerne..

  • Profilbilled af Juhle

    Juhle commented on the post, Weekend Matiné Nr. 500 2 år, 2 måneder siden

    In reply to: ViaRETRO wrote a new post Weekend Matiné Nr. 500 500? Ja, 500! ViaRETRO har edderbankemig lavet 500 Weekend Matinéer siden […] Vis

    Tak. Så simpelt kan det siges

  • Hent mere

Seneste kommentarer

  • John Skov Larsen Jeg burde have en turbo – eller ej?
  • Jens G. Jeg burde have en turbo – eller ej?
  • Bisgaard Jeg burde have en turbo – eller ej?
  • Bisgaard Jeg burde have en turbo – eller ej?
  • Kai Bach Andersen Jeg burde have en turbo – eller ej?
  • Carsten W Jeg burde have en turbo – eller ej?
  • Peter Jeg burde have en turbo – eller ej?
  • Claus Ebberfeld Weekend Matiné Nr. 614
  • Tony Wawryk Weekend Matiné Nr. 614
  • Kai Bach Andersen Weekend Matiné Nr. 614
© Copyright 2012 - 2025 | ViaRETRO
  • Kontakt
  • Guide til ViaRETRO