Forum Diverse: Ting der ikke hører hjemme andre steder Hjælp bilswingeren med at finde en anden bil
Viser 7 indlæg - 31 til 37 (af 37 i alt)
  • Forfatter
    Jacob B
    216 Indlæg

Den er så åbenlys (i mine øjne), så at den ikke allerede er nævnt undrer mig… Så med udgangspunkt i dine ønsker:

Hurtig – TJEK
    Fantastiske køreegenskaber – TJEK
    Plads til en voksen mand – TJEK
    Plads til familien – TJEK
    Alder – TJEK
    Langtursduelig – TJEK
    Trackdaysduelig – TJEK
    Læder – MULIGT
    Kræfter – TJEK
    Italiensk – TJEK
    Himmelsk lyd – TJEK TJEK
    Køredynamik – TJEK TJEK TJEK

Må jeg præsentere: Alfa Romeo GTV6

Velkommen hjem Per ;-)

Mvh. Jacob

jewer
    894 Indlæg

Hov! Der var jo min tidligere bil:>)

holmen
    456 Indlæg

Jacob – du kan have ret.
    Var der dog for 4 år siden og den opfylder så godt som alle krav. Inklusiv læder – sort.

Attachments:
    holmen
    456 Indlæg

Nu hvor vinteren har meldt sin ankomst og vejene er definitivt lukket for kørsel i Crown – ikke at en prøvekørsel af en potentiel køber kan arrangeres, er jeg begyndt så småt på den almindelige vedligeholdelse og forbedring af Crownen.
    Det stemmer naturligvis ikke overens med den gængse opfatelse af en bilswingers omgang med klassikere, de beholder jo bare bilen kortvarigt, misligholder den for at hurtigt sælge den videre, gerne med profit, inden de værste fejl begynder at vise sig. Derfor trodser jeg denne anskuelse og sætter igang med at installere lygterelæer, godt skjulte for ikke at komme i køerne på OP, og samtidigt for at få endnu bedre belyste veje når foråret melder sig og de lange, lyse dage endnu ikke er ankommet. Det er ikke det store projekt, men jeg opdager at den ene af de fire lygtekranse, den som holder selve glasset på plads med 3 skruer som har bajonet fatninger, er gået i den ene punktsvejsning. Hvem kan hjælpe her? Jeg har brug for en som vil være så venligt at have besøg af mig og min lygtekrans, tænde punktsvejseren og lige hæfte den sammen igen?
    Næste opgave er så at installere de nyindkøbte og originale støddæmpere, for og bag.
    Dog skal de bagerste lige en gang forbi Toyota Bo da det ene beslag på de originale skal skiftes og til det skal der vulkaniseres lidt – men hvis det nu var at der var nogen som kendte nogen der både kunne vulkanisere OG punktsvejse, så kommer jeg gerne forbi. Også med en flaske sake eller rødvin eller lignende godter …

[/url]

holmen
    456 Indlæg

Nu hvor vinteren har meldt sin ankomst og vejene er definitivt lukket for kørsel i Crown – ikke at en prøvekørsel af en potentiel køber kan arrangeres, er jeg begyndt så småt på den almindelige vedligeholdelse og forbedring af Crownen.
    Det stemmer naturligvis ikke overens med den gængse opfatelse af en bilswingers omgang med klassikere, de beholder jo bare bilen kortvarigt, misligholder den for at hurtigt sælge den videre, gerne med profit, inden de værste fejl begynder at vise sig. Derfor trodser jeg denne anskuelse og sætter igang med at installere lygterelæer, godt skjulte for ikke at komme i køerne på OP, og samtidigt for at få endnu bedre belyste veje når foråret melder sig og de lange, lyse dage endnu ikke er ankommet. Det er ikke det store projekt, men jeg opdager at den ene af de fire lygtekranse, den som holder selve glasset på plads med 3 skruer som har bajonet fatninger, er gået i den ene punktsvejsning. Hvem kan hjælpe her? Jeg har brug for en som vil være så venligt at have besøg af mig og min lygtekrans, tænde punktsvejseren og lige hæfte den sammen igen?
    Næste opgave er så at installere de nyindkøbte og originale støddæmpere, for og bag.
    Dog skal de bagerste lige en gang forbi Toyota Bo da det ene beslag på de originale skal skiftes og til det skal der vulkaniseres lidt – men hvis det nu var at der var nogen som kendte nogen der både kunne vulkanisere OG punktsvejse, så kommer jeg gerne forbi. Også med en flaske sake eller rødvin eller lignende godter …

Mikael Foldager
    2 Indlæg

…. har du et salgs-link til din Crown?

– jeg har lige solgt min 76´er Corona Coupe Mark II til Norge – og min 79´er Celica XT til Bornholm.
    Så der skal nyt spændend til jo.

holmen
    456 Indlæg

Spændende – tillykke med salget. Den var fin din Corona.
    Link til annoncen er her:

Show Ad

Der er link til en hel masse billeder og hvis du har brug for mere Info så må du endelig sige til.
    Du ringer eller skriver bare – jeg har en del originale papirer mv til den
    Hilsen
    Per

Viser 7 indlæg - 31 til 37 (af 37 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.