Jeg har en annonce på klubbens hjemmeside, og det har faktisk givet et par ganske fornuftige henvendelser, men den helt rigtige bil til er nu ikke dukket op. Det kan være at papirudgaven virker bedre, vi har jo mange medlemmer, som er godt oppe i årene og måske ikke besøger hjemmesiden hver uge, eller nogensinde…
En af de biler, der henvendte sig var for ny ift. de ønsker jeg har, men ellers rigtig fin, men det endte med at han ikke ville sælge alligevel.
Fruen har, efter at have set en pre-HE uden chromkofangere og træindlæg, bestemt at vi gerne vil have en HE. Som hun siger: Pre-HE er sikkert historisk korrekte, men de ser kedelige ud. Jeg er så ikke helt enig og synes en pre-HE er fed, men nogen gange er det mere givtigt at føje sig lidt…
Pt har jeg kig på en 82’er, som er renoveret og lakeret i en 90’er farve. Original XJS-farve, men alligevel. Jeg skal lige se den i virkeligheden. Billederne af den er pæne, men afslører også at den ikke står skarpt med hansyn til luftgab og tilretning, men det er vel nærmest autentisk for et BLMC produkt…