Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    Jacob B
    216 Indlæg
    Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Så den i går, Jacob B. Men prisen er den dobbelte af min gamle – det må være på grund af den langt mere attraktive farve. 

Men et udmærket tip til andre feinschmeckere derude! 

Jacob B
    216 Indlæg

Har du spillet trumfkortet mht. at sælger vil kunne følge hans bil, og at den vil få en central rolle på den danske klassikerscene?

Jacob B
    216 Indlæg
    Oktan
    644 Indlæg

Den er da al for billig…KØB !, en eller anden.

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Uhauha, ikke for ny, nej: Jeg ringer lige å hører…

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Meget apropos dagens indlæg i dag: Sælger var en af de helt ærlige typer. Bilen er i hans ejerskab brugt som hverdagsvogn i et par år, og har i den periode kørt 20-25.000. Der er rust i bunden af alle døre, og det har fået glasfiber. Hans mekaniker mener at knastakslen er slidt, hvorfor den tikker mere højlydt end ellers i ventilerne. Sådan har han dog kørt med den i alle kilometrene, angiveligt uden at det er blevet værre. Det lyder sært i mine øren. Men ellers skulle den køre fint og 13-14 på literen og en fin kandidat som vinterbil. 

Men nok ikke noget for mig alligevel. 

Ib Erik Söderblom
    423 Indlæg

Med glasfiberen i dørene, har den da ellers et Engelsk “touch” :-)

Leo Jensen
    154 Indlæg

En GSA kører godt. Lav egenvægt, god komfort, frisk motor med hele 65 HK og rå boxerlyd. 

Jeg har haft lånt en i et par uger, da 2CV’en var til et større service. Det var vist dengang, jeg lærte vigtigheden af at lukke oliepåfyldningen før man kører… 

Ib Erik Söderblom
    423 Indlæg

@Claus Ebberfeld said:
    Meget apropos dagens indlæg i dag: Sælger var en af de helt ærlige typer. Bilen er i hans ejerskab brugt som hverdagsvogn i et par år, og har i den periode kørt 20-25.000. Der er rust i bunden af alle døre, og det har fået glasfiber. Hans mekaniker mener at knastakslen er slidt, hvorfor den tikker mere højlydt end ellers i ventilerne. Sådan har han dog kørt med den i alle kilometrene, angiveligt uden at det er blevet værre. Det lyder sært i mine øren. Men ellers skulle den køre fint og 13-14 på literen og en fin kandidat som vinterbil. 

Men nok ikke noget for mig alligevel. 

OG…, hvis den står til salg om to måneder…, så køber jeg den sgu’ !!!

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Gør det, Ib Erik. 

Og så tror jeg nok fælgene er navkapsler. 

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.