Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Forfatter
    Flens
    1 Indlæg

Jeg har kæmpe fornøjelse ved at chekke ind på Motor TV kanalen. Er den lukket – på pause ?

mvh Henrik Flensburg

Søren Navntoft
    326 Indlæg

Mange har fornøjelse af Birkemoses videoer. Desværre har han travl til anden side og der er lidt klumper i strømmen af levende billeder. Jeg ved der ligger en lille film klar til udsendelse om meget kort tid.

Niels Birkemose
    21 Indlæg

Jo tak, det er skønt at være savnet. ViaRETRO er er dejligt projekt, men også et fritidsprojekt. Og det betyder at virkeligheden nogle gange tager al tiden. Jeg satser på snart at være tilbage.
    Vh Niels

Klaus R
    143 Indlæg

Og nu vi har gang i Birkemosen (fedt nickname), så kunne den her frigøre en hel masse fritid.

https://campenauktioner.hibid.com/lot/23920625/austin-princess-hls-4-d-rs-sedan-momsfri/?sort=2&ref=catalog

Samme teknik, bare i en nyere bil. Så er du også kørende til AJ-premieren – selv om den naturligvis ikke udløser al den lovede kaffe og is………. Skidt – jeg gi’r sgu en kop, hvis du tropper op i den ;o)

Niels Birkemose
    21 Indlæg

Klaus R. Det er en syg, syg form for humor du der har:)

Søren L Nielsen
    41 Indlæg

Prinsessen røg til et hammerslag på 15000. :)

Klaus R
    143 Indlæg

Niels….. Nieels, hvor er du??? På vej hjem fra Randers? 15K var da billigt sluppet.

Hehe – du har nok ret med humoren….. Jeg gi’r sgu en kop kaffe på AJ når vi ses ;o)

Anders Prip
    102 Indlæg

Campen Auktionen er først næste søndag, der er bare lukket for forhåndsbud.
    Så masser af tid for Niels til at planlægge tur og hjemtransport til og fra Randers

jewer
    894 Indlæg

Øøhhh, Anders Prip??? Den auktion var da i dag??

Anders Prip
    102 Indlæg

My bad! Selvfølgelig var den idag!
    Jeg fik vist indåndet for mange udstødningsdampe i går :-0

Per Jørgensen
    29 Indlæg

Arghh, jeg havde som Anders Prip fået ind i hovedet, at Campen auktionen var på søndag!

Mangler en pæn forplade i brun til instrumentbordet til min Renault 30 TS og havde set, at der var et par motorløse eksemplarer som for en uges tid siden kun var budt op i få hundrede kroner. Så hvis køber af én af disse skulle se dette og ikke selv have brug for instrumentbord (udgaven før facelift med fire huller til instrumenterne) samt måske en bagkofanger, er jeg mulig aftager.

Sorry for offtopic.

Mvh Per J

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Jeg kunne desværre ikke være på auktionen i går, men har i dag set trailere med gamle Renault’er bagpå her ude på Djursland – det er Kevineffekten for fuld udblæsning.

En Princess 2200 på plader for 15.000 synes jeg ikke er noget at grine af: Og 15.000 er endda FØR man sælger de stygge fælge, der stod på. Det er en kanonpris, som man ikke engang kan male en Monaco for. Den ser overikøbet solid ud. Og farven er – øhm, perioderigtig. Jeg må dog medgive, at Niels’ Monaco har en pænere farve.

Søren L Nielsen
    41 Indlæg

Her er priserne så længe jeg holdt ud :)

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.