-
ForfatterIndlæg
-
16. marts 2013 kl. 22:48 #53355
Peter Plys Karlsen
586 Indlæg16. marts 2013 kl. 23:00 #53357
Ryhl
303 IndlægJa – jeg må indrømme, at jeg er helt blank overfor hvad det er i mener, med redigerede indlæg …
Hvis vi ser det samme, har jeg i indlæg #2 skrevet:
“Er der ens grænser for alle, uanset om man har klassikere for flere mill. i garagen, – eller 0, -om man kører klassisk race, eller hvem man kender personligt, osv… ?
Eller er det for svært ?”
16. marts 2013 kl. 23:01 #53356
Peter Plys Karlsen
586 IndlægDet skriver jeg også længere oppe… ;-)
16. marts 2013 kl. 23:19 #53358
Ryhl
303 IndlægJo Jo – skide smart – jeg kan også finde på at rette dumme stavefejl, eller andet – efter jeg HAR postet …
MEN stadig blank overfor hvad i mener ???
16. marts 2013 kl. 23:22 #53359
Peter Plys Karlsen
586 IndlægJeg mener det samme som Connoisseur ;-)
16. marts 2013 kl. 23:27 #53360
Ryhl
303 IndlægMen bortset fra det … en måske bekymrende, stadig glimrende fravær af “admins” meninger, om noget som helst !
Ved ikke om jeg har ramt, et for ømfindtligt emne … eller hvad der er galt ! Det er sgu svært at vide, eller gætte sig til :-)
16. marts 2013 kl. 23:37 #53362
Ryhl
303 Indlæg@Peter Plys Karlsen said:
Jeg mener det samme som Connoisseur ;-)dvs. – du har ingen mening – andet end “den beslutning lader jeg dem om.”
16. marts 2013 kl. 23:46 #53363
Peter Plys Karlsen
586 IndlægAh, nu henviser jeg lige tilbage til dele af en vis herres indlæg nr. 11 i denne tråd….Jeg har da en mening…
17. marts 2013 kl. 06:48 #53364
Scalino
36 Indlæggodmorgen!
17. marts 2013 kl. 09:43 #53365
Kai
583 Indlæg@Ryhl said:
Super Kai !Hastværk er lastværk … gennemtænkte menings-udsagn er GULD … fra dem der tør !!!
He he.
Nattens ulidelige forsøg på søvn, har nu ikke bragt noget brugbart frem.
Jeg håber, som du i oplægget skriver, at admins snart kommer på banen, og melder lidt ud med hvad de mener der er acceptabel opførsel på deres sider, og så retter de indlæg ind, der stikker langt ud fra det.
Jeg elsker når der fortælles (røver-)historier om sjov og ballade nogen har oplevet, i relevans til emnet, jeg krummer tæer når der skrives om hvor fantastisk et menneske nogen selv mener at de er, og andre ikke er.
17. marts 2013 kl. 14:32 #53371
Dennis
217 IndlægJeg har en mening om dette. Jeg synes det skal være seriøst, og jeg synes det skal handle om Biler.
Det er helt ok med en underafdeling til noget useriøst der ikke handler om biler, ligesom Peters bodega. Det forstår jeg ikke, men det kan jeg sagtens rumme. Jeg har vist blandet mig lidt derinde, men det var en dårlig ide, og det lader jeg være med fremover.
Derfor ville jeg også kunne rumme en lukket afdeling til Kapelmesteren, hvor han kan fortælle hans historier.
17. marts 2013 kl. 15:55 #53375
Søren Navntoft
326 IndlægKære Ryhl og andre,
Tak for oplægget til en konstruktiv debat om, hvad ViaRETRO skal være og hvordan. Den er vi på redaktionen IKKE ligeglade med.Vi fortsætter med de store sandheder:
Selvom ViaRETRO nu pludselig virker som det mest naturlige i verden, så har vi været i luften i mindre end tre måneder, og har ikke fundet anledning til at ændre på noget overordnet i den tid.
Hvad var det gentager vi gerne, for som vi skrev den 28. december: ViaRETRO er et nyt mødested for klassikerentusiaster, forenede i bilglæde.
Og som vi også skrev den 28. december: “Strategien er at der kommer et nyt indlæg hver dag. Det er såre enkelt og alle ved hvad de kan forvente. Behager dagens indlæg ikke, ja, så kommer der et nyt dagen efter.”
De daglige indlæg er således omdrejningspunktet for ViaRETRO: De er skribentens og redaktionens værk, og her lægger vi hovedparten af vores energi. Læserne kommenterer og det bidrager yderligere. Her er vi således virkeligt et mødested for klassikerentusiaster.
Noget af det samme foregår i forum – men her er det læserne, der har teten. På et sted, der er stillet til rådighed af ViaRETRO. Det sted kan man sammenligne med en kommunal park, offentlige toiletter, et stykke skov, et cykelskur i skolegården. Hvis man ikke smider tomme dåser her, tisser ved siden af eller efterlader pizzabakker, så kræver det ikke det store vedligehold. Står der en fornuftig taler på Hyde Park Corner, så lytter folk. Gør der ikke, så går de videre. Vi kontrollerer forum engang imellem, nogle gange på opfordring – men render ikke rundt med hverken små eller store sorte poser og samler op efter andre.
Sandelig om vi ikke også afstak retningslinierne for at kommentere, og sandelig om vi ikke mente, at de gjaldt både på indlæg og i forum: “Det er naturligvis helt i orden at være uenige, både med ViaRETRO og andre læseres kommentarer – ja, det er basis for mangen en god diskussion. Men fortæl, skriv og argumentér ordentligt og uden at blive personlig”. Der er intet nyt under solen, vi synes såmænd stadig man skal skrive ordentligt.
Det er ikke altid let, hvilket selv Ryhls egen tråd afspejler – her i uddrag og med et glimt i øjet:
17. marts 2013 kl. 16:27 #53376
Søren Navntoft
326 IndlægSMS fra Claus kl. 16.26: “Hvorfor svarer de ikke ? Er de ligeglade?!?!”
17. marts 2013 kl. 16:28 #53377
Søren Navntoft
326 IndlægJeg svarer Claus: “Ved det faktisk ikke, tror de er optaget af Käfer diskussionen på bloggen”
17. marts 2013 kl. 16:45 #53382
Claus Ebberfeld
604 IndlægEn bekymrende ligegyldighed. Søren, jeg tror tråden er død og kan lukkes.
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.