Forum Arrangementer/Rejser: Hvor, hvornår, hvem og hvordan? IKKE-Fyrtårn komsammen på lørdag 23.august
Viser 5 indlæg - 31 til 35 (af 35 i alt)
  • Forfatter
    jewer
    894 Indlæg

Haha – det sidste billede, Ib Erik, er vist taget i forbindelse med opstart af 1 stk. Indian:>).
    Ja, også tak hérfra for en fornøjelig aften og nat i et – som altid – super behageligt selskab.
    Jeg aner ikke hvornår Kaptajnen og Dollerup forlod etablissementet men Jensby kom forbi til formiddag med en stor pose morgenbrød i den tro, at vi var en masse der stadig lå og knurrede. Han og jeg nøjedes dog med en kop kaffe og en lille times sludder. Vi vidste s’gu ikke om du stadig lå og sov, Oktan, og jeg ville ikke risikere at vække dig da du snakkede noget om at du bare skulle sove igennem:>)
    Endnu engang tak for et skidegodt arrangement.

Ib Erik Söderblom
    423 Indlæg

Jeg fik en lille video med Indian’en, men det var svært, når man samtidig blødte ud af ørerne :-D

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Pragtfuld aften, så ganske vist – og jeg siger endnu en gang tak for invitationen til dit fantastiske sted, Oktan!

Morgenen var knap så sjov…men jeg kom da afsted uden at vække alt for mange af jer syvsovere.

Per Einarsson
    120 Indlæg
    Oktan
    644 Indlæg

Jewer: “…det sidste billede, Ib Erik, er vist taget i forbindelse med opstart af 1 stk. Indian…”

Ja’da…men bemærk hvordan de smiler!

“…Vi vidste s’gu ikke om du stadig lå og sov, Oktan…”

Jo’da …jeg var helt væk i drømmeland !

Velbekomme Claus !

Tak for en rigtig fin video Per!
    Hvem er ham tossen der farer rundt og starter motorcykler op ???

Viser 5 indlæg - 31 til 35 (af 35 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.