Forum Diverse: Ting der ikke hører hjemme andre steder Interessante Youtube videoer, hvis man en dag har for meget tid.
Viser 15 indlæg - 61 til 75 (af 177 i alt)
  • Forfatter
    jewer
    894 Indlæg

Er kommet forbi Jaguar House siden jeg var en 13 – 14 år. Cyklede dertil en gang imellem for at kigge på spændende biler.

Alle de gange jeg har snakket med manden siden dengang – kombineret med hvad jeg gennem årene har hørt af historier – har gjort at jeg er særdeles glad for aldrig at have handlet noget som helst med den mand! Jeg fatter simpelthen ikke hvordan det har kunnet lade sig gøre, at holde den forretning kørende i så mange år med den holdning han har overfor både eksisterende samt potentielle kunder!

Tilbage i februar 1997 havde jeg lige købt en Alfa 75 3,0. Ca. en måned senere havde han en QV-udgave stående til kun 20 kilo mere end jeg havde givet for min. Den ville jeg meget gerne købe men ville naturligvis lige prøve den først, for at se hvordan forskellen var i forhold til min egen. Det kunne ikke lade sig gøre! Jeg kunne købe bilen og så kunne jeg jo køre lige så tosset jeg ville i den. Det var s’gu hans ord! Der blev pudsigt nok ikke nogen handel ud af den snak, selv om jeg stod med pengene. Arrogance på et meget højt plan!   

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Du… Oktan?

Ole Wichmann
    815 Indlæg

Jeg talte Xerne og får beløbet til et sted mellem 100.000 og 999.999.

Oktan
    644 Indlæg

Plys og Ole … i er nogle onde mennesker !

Oktan
    644 Indlæg

@jewer said:
     Jeg fatter simpelthen ikke hvordan det har kunnet lade sig gøre, at holde den forretning kørende i så mange år med den holdning han har overfor både eksisterende samt potentielle kunder!

Nej, det er godt nok fuldstændig ufatteligt, og han er jo ikke den eneste.

Hvis snakken om sådan nogle gangster-typer breder sig her, tør jeg godt vædde en større

sum på at vi kommer ind på en anden større forhandler af ‘klassiske’ biler hvis firma-navn består af

to bogstaver, og som er indehaver af den tvivlsomme ære at være blandt kandidaterne til DR-Kontant’s

titel som ‘Danmarks værste brugtvognsforhandler’ for nogle år siden. Han formåede samtidigt

at skylde Brian Laudrup 100.000.- for en bil i 3 år (!), mens han lystigt handlede videre med klassiske biler

der var behæftet med rest-gæld.

Oktan
    644 Indlæg

@Peter Plys Karlsen said:

Hvem fan´ var det nu det lykkedes for at sælge et vogntøj, der bare var snurre-lige…men manglede et stk. motor?

Og historien om den solgte bil med smadret motor,  der lige blev puffet af anden bil…værsgo´ her er nøglerne til deres nye bil, den holder ude i indkørslen, fru Jensen.

De historier må vi da høre  !!!

Kai
    583 Indlæg

Så gik citatfidusen lige helt kold igen, på retroforummet.

Kai
    583 Indlæg

Nå, det jeg skrev: Jeg havde en kollega, for 20 år siden, der også kørte kart på KGB.

Karten stod også på en bagagebærer, af en udbollet Kadett.

Henri sagde at han selv kunne løfte den op og ned, han boede i lejlighed i Vanløse, og lod den ikke stå på bilen, så måske var det sandt, kan bare ikke lige forstille mig det.

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

@Kai
    said:
    Nå, det jeg skrev: Jeg havde en kollega, for 20 år siden, der også kørte kart på KGB.

Karten stod også på en bagagebærer, af en udbollet Kadett.

Henri sagde at han selv kunne løfte den op og ned, han boede i lejlighed i Vanløse, og lod den ikke stå på bilen, så måske var det sandt, kan bare ikke lige forstille mig det.

Ib Erik Söderblom
    423 Indlæg

Jeg har det nøjagtigt som Oktan, når der købes eller sælges biler.

Min Xantia som seneste eksempel.

Den skal nu sælges, men jeg nænner ikke at sælge den i samme tilstand, som da jeg overtog den, så de små “nags” er fikset.

Alligevel kan jeg ikke få mig selv til at forlange ret meget for den…

Jeg ville simpelthen ikke kunne se mig selv i øjnene, hvis jeg snød folk og solgte dem en fejlbehæftet bil.

Jeg er ikke ret god til egoistisk profitmaksimering.

Oktan
    644 Indlæg

@Peter Plys Karlsen said:

PS… Vi deler i porten ikk´ Oktan?

Det ka’ du bare glemme efter de der bemærkninger om hva’ jeg havde betalt for XJ6’eren.

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

@Oktan
    said:

@Peter
    Plys Karlsen said:

PS… Vi deler i porten ikk´ Oktan?

Det ka’ du bare glemme efter de der bemærkninger om hva’ jeg havde betalt for XJ6’eren.

Oktan
    644 Indlæg

@Peter
    Plys Karlsen said:

Ib Erik Söderblom
    423 Indlæg

Der er en årsag til, at jeg fniser, når jeg ser nutidige “fremtidskoncepter” fra bilindustrien.

De tror det er fremtid, hvis de plasker et par LED’er på, nogle fladskærme og kæmpehjul med kromfælge og et par baner carbon.

Oktan
    644 Indlæg

Tak Ib Erik … skønne biler.

Instrument-panelet i den sidste er i verdensklasse. Sårn’ et vill jeg gerne have.

Viser 15 indlæg - 61 til 75 (af 177 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.