-
ForfatterIndlæg
-
4. oktober 2013 kl. 06:57 #56545
Klaus R
143 Indlæg@Oktan said:
@jewer said:
Jeg fatter simpelthen ikke hvordan det har kunnet lade sig gøre, at holde den forretning kørende i så mange år med den holdning han har overfor både eksisterende samt potentielle kunder!
Nej, det er godt nok fuldstændig ufatteligt, og han er jo ikke den eneste.
Hvis snakken om sådan nogle gangster-typer breder sig her, tør jeg godt vædde en større
sum på at vi kommer ind på en anden større forhandler af ‘klassiske’ biler hvis firma-navn består af
to bogstaver, og som er indehaver af den tvivlsomme ære at være blandt kandidaterne til DR-Kontant’s
titel som ‘Danmarks værste brugtvognsforhandler’ for nogle år siden. Han formåede samtidigt
at skylde Brian Laudrup 100.000.- for en bil i 3 år (!), mens han lystigt handlede videre med klassiske biler
der var behæftet med rest-gæld.
Oktan – omtalte forhandler er da fortsat yderst aktiv, og omgås lystigt ViaRetros inderkreds, samt møder regelmæssigt op ved diverse arrangementer.
4. oktober 2013 kl. 06:59 #56546
Klaus R
143 IndlægI øvrigt ganske underholdende tråd af følge – den har i hvert fald kostet en god del af nattesøvnen ;o)
4. oktober 2013 kl. 08:56 #56547Oktan
644 Indlæg@Klaus R said:
omtalte forhandler er da fortsat yderst aktiv, og omgås lystigt ViaRetros inderkreds, samt møder regelmæssigt op ved diverse arrangementer.
Æv ! Måske man skulle invitere Brian Laudrup med til sådan et arrangement, for underholdningens skyld
4. oktober 2013 kl. 09:40 #56548
Peter Plys Karlsen
586 IndlægØh…., er der ikke en venlig uvidende sjæl, der vil indgå et væddemål…nogen friske piger på linien?
4. oktober 2013 kl. 10:33 #56549
Jacob B
216 Indlæg@Klaus R said:
@Oktan said:
@jewer said:
Jeg fatter simpelthen ikke hvordan det har kunnet lade sig gøre, at holde den forretning kørende i så mange år med den holdning han har overfor både eksisterende samt potentielle kunder!
Nej, det er godt nok fuldstændig ufatteligt, og han er jo ikke den eneste.
Hvis snakken om sådan nogle gangster-typer breder sig her, tør jeg godt vædde en større
sum på at vi kommer ind på en anden større forhandler af ‘klassiske’ biler hvis firma-navn består af
to bogstaver, og som er indehaver af den tvivlsomme ære at være blandt kandidaterne til DR-Kontant’s
titel som ‘Danmarks værste brugtvognsforhandler’ for nogle år siden. Han formåede samtidigt
at skylde Brian Laudrup 100.000.- for en bil i 3 år (!), mens han lystigt handlede videre med klassiske biler
der var behæftet med rest-gæld.
Oktan – omtalte forhandler er da fortsat yderst aktiv, og omgås lystigt ViaRetros inderkreds, samt møder regelmæssigt op ved diverse arrangementer.
Jeg skal undlade at trætte med personlige erfaringer, men blot konstatere, at der må være konstant og rigelig tilgang af nye kunder, til at holde omtalte typer forretninger kørende………..
Jeg vil godt være anonym…: http://www.ccclassiccar.dk
4. oktober 2013 kl. 11:13 #56550Oktan
644 Indlæg@Klaus R said:
omtalte forhandler er da fortsat yderst aktiv, og omgås lystigt ViaRetros inderkreds, samt møder regelmæssigt op ved diverse arrangementer.
Læser andetsteds at det er ham der står bag Toldboden arrangementer… æv !
6. oktober 2013 kl. 09:37 #56580Oktan
644 IndlægSårn’ en vil jeg ha’:
6. oktober 2013 kl. 11:59 #56583
Søren Navntoft
326 IndlægHans Bo omgås ingen af os i redaktionen privat, men vi ingen intentioner om at forbyde ham adgang til hverken sitet eller arrangementer som privatperson. Dog har vi frabedt os al handel og professionelle aktiviteter på Rubrik og Forum fra omtalte herre.
Hans Bo er ankermand i Toldbods arrangementet, men ViaRETROs aftale er i denne sammenhæng med folkene bag Toldboden.
just for the record.
6. oktober 2013 kl. 13:34 #56584
jewer
894 IndlægTak for præciseringen, Søren. Sådan noget kan altid skabe noget fnidder, hvis ikke den rette sammenhæng er kendt.
9. oktober 2013 kl. 22:27 #5662210. oktober 2013 kl. 11:51 #56624
Anders Bilidt
648 IndlægSaa bliver jeg simpelthen noedt til at spoerge Plys, hvad i alverden har denne video paa nogen som helst maade at goere med ViaRETRO og det som vi beskaeftiger os med herinde….???
Personligt er jeg meget mere til Pink Floyd. Men selv om det er music som jeg nyder, saa ville det da godt nok ligge mig fjernt saadan fuldstaendigt umotiveret pludselig at ligge en video med Shine On You Crazy Diamond ud paa ViaRETRO.
10. oktober 2013 kl. 21:41 #56634
Peter Plys Karlsen
586 IndlægHej 02Anders . Jeg er glad for at det lige netop er dig, der stiller spørgsmålet- jeg ved bare ikke hvorfor… ;-)
11. oktober 2013 kl. 22:02 #56646Oktan
644 IndlægMan er da vist velkommen til at poste videoer
med hvaphandensomhelst her
12. oktober 2013 kl. 18:18 #56652westmus
122 IndlægDen her må da vel bringe tråden helt tilbage på sporet og samtidigt være rimeligt on topic med hensyn til de emner der har været bragt på viaretro for nyligt. Klap lygter ….tjek, youngtimer… tjek, japaner… tjek, wankelbil ….delvis tjek.
Men den vil nu alligevel sikkert dele vandene. Nogle vil udbryde et “hell yeah”, mens andre nok vil påstå at deres humør nu er ødelagt for resten af weekenden. :D
12. oktober 2013 kl. 19:44 #56653Ib Erik Söderblom
423 Indlæg“hell yeah” :-)
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.