-
ForfatterIndlæg
-
2. november 2013 kl. 09:41 #51837
AllanMB170
28 IndlægHej Alle,
2. november 2013 kl. 10:00 #56909
Claus Ebberfeld
604 IndlægJeg har plads!
2. november 2013 kl. 10:15 #56910
Dennis
217 IndlægÅhh den er lækker. Ikke fordi jeg tror jeg har midlerne (hvad mon sådan et projekt løber op i?), men hvor og hvornår er auktionen?
2. november 2013 kl. 13:42 #56913
AllanMB170
28 IndlægPrøv at se linken.. bud fristen er i morgen.
@Dennis said:
Åhh den er lækker. Ikke fordi jeg tror jeg har midlerne (hvad mon sådan et projekt løber op i?), men hvor og hvornår er auktionen?
2. november 2013 kl. 14:05 #56914Lars T Madsen
16 IndlægDet må være den der er ejet af et ViaRETRO-medlem. Den kørte vist i gamle dage rundt med en Open Rekord-motor, men der blev fundet en anden motor til den.
Men det må siges at være et meget attraktivt tilbud, hvis der er en der vil påtage sig at få den på dupperne for 200-300…. Tror nu dårligt det beløb dækker “indkøb” til den…
2. november 2013 kl. 15:11 #56916
AllanMB170
28 IndlægRealistisk set burde den ikke være så dyr. Man løber altid en stor risiko ved at købe den slags vrag. Og når der er lavet så lille antal, så er det ikke lige til at skaffe stumper.
Jeg ville på ingen måde give mere end 50.000. og de 200-300, de går nok relativt hurtigt :)
Har selv et Jaguar vrag fra ’53 stående. Den står dog som en skulptur med træer voksende ud gennem skærme osv.. ser flot ud :)2. november 2013 kl. 15:29 #56917Lars T Madsen
16 IndlægVi må straks se billeder af din Lomstrende jaguar – formoder det er en MK VII?
2. november 2013 kl. 16:14 #56918
AllanMB170
28 IndlægFaktisk både en VII og en VIII, skal nok tage nogle billeder.. det skal næsten være en dag med sol..
@Lars T Madsen said:
Vi må straks se billeder af din Lomstrende jaguar – formoder det er en MK VII?
2. november 2013 kl. 16:21 #56919Lars T Madsen
16 Indlæg:) så kan jeg supplere med en MK IX. Det eneste træ i den, er nu indeni og den holder også indendøre :)
10. november 2013 kl. 17:29 #57057
AllanMB170
28 Indlæg@Lars T Madsen said:
Vi må straks se billeder af din Lomstrende jaguar – formoder det er en MK VII?

Under en oprydning fandt jeg et billede, det må være fra 1993-95, den står endnu samme sted. tager et billede ved lejlighed. Måske endda i farve ^^
17. november 2013 kl. 21:21 #59116Lars T Madsen
16 IndlægPuha…. Hvis der mod forventning skulle være noget værktøj i kasserne i dørerne, så giv gerne lyd :)
18. november 2013 kl. 19:08 #62769
AllanMB170
28 IndlægJeg kigger lige efter en af dagende..
<div class=”d4p-bbp-quote-title”>Lars T Madsen wrote:</div>Puha…. Hvis der mod forventning skulle være noget værktøj i kasserne i dørerne, så giv gerne lyd :)
23. januar 2014 kl. 09:30 #67134
Jacob B
216 IndlægSS1 er solgt… Jeg måtte desværre indse, at jeg ikke havde talent nok til at redde skønheden, lige meget hvor langt frem jeg satte en dato!
Men hun er i gode hænder nu… formentlig de bedste!!
Attachments:
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
