Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Forfatter
    AllanMB170
    28 Indlæg

Hej Alle,

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Jeg har plads!

Dennis
    217 Indlæg

Åhh den er lækker. Ikke fordi jeg tror jeg har midlerne (hvad mon sådan et projekt løber op i?), men hvor og hvornår er auktionen?

AllanMB170
    28 Indlæg

Prøv at se linken.. bud fristen er i morgen.

@Dennis said:

Åhh den er lækker. Ikke fordi jeg tror jeg har midlerne (hvad mon sådan et projekt løber op i?), men hvor og hvornår er auktionen?

Lars T Madsen
    16 Indlæg

Det må være den der er ejet af et ViaRETRO-medlem. Den kørte vist i gamle dage rundt med en Open Rekord-motor, men der blev fundet en anden motor til den.

Men det må siges at være et meget attraktivt tilbud, hvis der er en der vil påtage sig at få den på dupperne for 200-300…. Tror nu dårligt det beløb dækker “indkøb” til den…

AllanMB170
    28 Indlæg

Realistisk set burde den ikke være så dyr. Man løber altid en stor risiko ved at købe den slags vrag. Og når der er lavet så lille antal, så er det ikke lige til at skaffe stumper.

Jeg ville på ingen måde give mere end 50.000. og de 200-300, de går nok relativt hurtigt :)
    Har selv et Jaguar vrag fra ’53 stående. Den står dog som en skulptur med træer voksende ud gennem skærme osv.. ser flot ud :)

Lars T Madsen
    16 Indlæg

Vi må straks se billeder af din Lomstrende jaguar – formoder det er en MK VII?

AllanMB170
    28 Indlæg

Faktisk både en VII og en VIII, skal nok tage nogle billeder.. det skal næsten være en dag med sol..

@Lars T Madsen said:

Lars T Madsen
    16 Indlæg

:) så kan jeg supplere med en MK IX. Det eneste træ i den, er nu indeni og den holder også indendøre :)

AllanMB170
    28 Indlæg

@Lars T Madsen said:

MK7.jpg

Under en oprydning fandt jeg et billede, det må være fra 1993-95, den står endnu samme sted. tager et billede ved lejlighed. Måske endda i farve ^^

Lars T Madsen
    16 Indlæg

Puha…. Hvis der mod forventning skulle være noget værktøj i kasserne i dørerne, så giv gerne lyd :)

AllanMB170
    28 Indlæg

Jeg kigger lige efter en af dagende..

<div class=”d4p-bbp-quote-title”>Lars T Madsen wrote:</div>Puha…. Hvis der mod forventning skulle være noget værktøj i kasserne i dørerne, så giv gerne lyd :)

Jacob B
    216 Indlæg

SS1 er solgt… Jeg måtte desværre indse, at jeg ikke havde talent nok til at redde skønheden, lige meget hvor langt frem jeg satte en dato!

Men hun er i gode hænder nu… formentlig de bedste!!

Attachments:
Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.