Forum Introducér dig selv og din bil Kim Reinholdt og de engelsk/tyske klassikere
Viser 10 indlæg - 16 til 25 (af 25 i alt)
  • Forfatter
    Ole Wichmann
    815 Indlæg

Du skulle nok kunne få en OK MGB GT for under 50K.
    God fornøjelse…

K. Reinholdt
    25 Indlæg

Her proklamere man sig til de tysk/engelske biler, og så roder jeg mig ud i to Franske i træk, ja der er ny klassiker i huset.

Peugeot 504 GL 2,0 Berline 1974 med 68.000 km, jeg har tidligere nævnt modellen som potentiel, og jeg ramte indefor budgettet, så denne fantastiske bil er nu budget klassikeren i mit liv. Og det virker som voldsomt meget bil for pengene. Og en fin aftager for min 504 Coupé, som var en anden prisklasse.

PS. Og så følger der 14kg. 504 litteratur med bilen.

K. Reinholdt
    25 Indlæg

Billeder

K. Reinholdt
    25 Indlæg

Billeder prøver igen

Per Jørgensen
    29 Indlæg

Skøn vogn!

Ryger lige lukt ned af Memory Lane da jeg som 19-årig havde en GL’er fra 76, hvilket var stærkt afvigende adfærd for en teenager i firserne (den afløste min Citroen GS confort fra 71). Den pragtfulde cinqcentquatre bragte mig mange glæder indtil den nærmest rustede væk under mig, og jeg har ofte overvejet at anskaffe en igen. Især en GL med det komfortable baghjulsophæng.

Dit eksemplar med gule ekstralygter og Dunlop fælge i karosserifarve er da særlig appetitlig.

holmen
    456 Indlæg

Tillykke med køretøjet – bliver fint at se den irl.

Klaus R
    143 Indlæg

Tillykke med nyanskaffelsen. Sådan en 504 – og så i GL udgave – er da bare formidabel.
    Her er i sandhed tale om en absolut hverdagsduelig klassisk bil.

Jeg glæder mig til at se den på AJ – måse allerede på lørdag?

jakob356
    170 Indlæg

Tillykke med den fine Peugeot 504. Enormt dejlig bil!
    Fandt en gyldengrøn original dansk 1977’er med ratgear i sommer, med 76000 km kørt af en ejer, som jeg har nydt siden

Attachments:
    lynibyen
    7 Indlæg

Flot bil, 14kg litteratur.. Imponerende. Glemmer ikke den første Saab værkstedsmanual jeg læste. 5 bind indbundet i metalomslag. Det er lidt mere spændende end et elektronisk opslagsværk.
    For de ikke inviede: Hvad er der særligt ved baghjulsophænget på GL modellen?

Anders Bilidt
    648 Indlæg

Sikke dog en pragtfuld vogn!
    Et kaempe stort tillykke, for det der er daelme klasse paa aller hoejeste niveau.
    Modellen i sig selv er jeg pjattet med, men dertil er farven baade inde og ude, de fine Dunlop alufaelge og ikke mindst standen paa din, med til at hive den op paa et helt andet plan. Meget bedre kan det da naesten ikke blive…
    Jeg haaber at faa den at se irl naar jeg er hjemme i DK til sommer!

Viser 10 indlæg - 16 til 25 (af 25 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.