-
ForfatterIndlæg
-
23. september 2017 kl. 16:41 #136137
Michael Sehested Lund
32 IndlægTiden nærmer sig, hvor klassikeren kører i garage for at vente på foråret – suk!
Til gengæld er det også tiden, hvor de klassiske bilmesser kommer som perler på en snor. I oktober er der f.eks. både Motorworld Classics i Berlin, 5-8 oktober, og Auto Moto d’Epoca i Padova, 26-29 oktober.
Egentlig vil jeg gerne til Padova, som jo også er i bekvem afstand til Venedig, men jeg er lidt sent ude, har jeg fundet ud af. Det bliver derfor Berlin, hvor messen finder sted ved det gamle Funkturm lige ved starten til AVUS, som man passende kan ræse en tur ned af til Potsdam og se Schloss Sanssouci – for mit vedkommende bliver det dog ikke i klassikeren, men i hverdagsbilen.Andre, som har planer om Berlin eller andre steder?
Attachments:
23. september 2017 kl. 22:08 #136140
A VINTAGE RUN
313 IndlægHej Michael.
Det lyder faktisk spændende med at cruise lidt rundt i det kommende vinterår og opleve andres klassiker som udstillinger rundt omkring i de vesteuropæiske storbyer.. Jeg har indtil nu kun troppet op i Fredericia og efterhånden blevet en lille smule træt af rutinen dernede.
Jeg er desværre for slidt i ryg og lænd til at zigzagge i med og modstrøm under eventen.
Tiden har for mit køretøj næsten stået stille siden 2015 og til i dag hvor klassikeren i garagen står. – Afventende på mine lyster og drømme om jeg igen når de sidste opgaver frem til næste år.Havde jeg været 20år yngre ville jeg være klar til autoEU-cruising og til at drømmeshoppe!
:-)24. september 2017 kl. 15:19 #136158
Claus Ebberfeld
604 IndlægI min kalender står der Hamburg den 13.-15 oktober: Det er en ny messe af nye arrangører, der tilsyneladende blander lidt mere livsstil ind i cocktailen end eksempelvis Fredericia og Padova :-)
Berlinmessen kunne jeg også godt lide, men havde egentligt tænkt mig at besøge Zoute Grand Prix i stedet. Det kan dog meget vel også være, at det bliver ingen af delene og så garageprojekt i stedet :-)
24. september 2017 kl. 22:08 #136163
Michael Sehested Lund
32 IndlægLyder spændende med Hamburg, det med livsstilen er absolut værd at tage med – f.eks. lidt indretning til herreværelset med Lamborghini-tyr på sofabordet.
Jeg tager selv til Fredericia i den weekend og regner med at blive bouncet lidt rundt, som Njal skriver.
Ellers har jeg også luret lidt på Bremen til februar, fornemmer den er meget til almindelige biler.
Attachments:
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.