-
ForfatterIndlæg
-
26. oktober 2014 kl. 18:45 #85407
Ole Wichmann
815 IndlægJeg kan da nævne de fordele jeg selv personligt har hentet ud af klubmedlemsskabet allerede:
1) Falck abonnement til klubpris på MGen.
2) weekendbillet til CHGP og fællesskab inkl. grill på ViaRETRO standen.
3) ViaRETRO performance forstærkende klistermærke der hjalp mig til Munkebjerg Hillclimb.
4) Entrebillet til sensommerløbet på Ring Djursland og efterfølgende grill.Så jeg takker allerede.
27. oktober 2014 kl. 11:26 #85486
holmen
456 IndlægMasser af fordele:
Reduceret forbrug af klassikerbilblade
CHGP indgang, fest, grill i klubhuset
Samme mulighed il CRAA
BossaNova
Kommende Fyrtårnsfest
Klistermærketuning
Gode artikler
Morgenkaffe sommeren igennem på tanken
Netværk
…Kan sagtens klare mig uden medlemskort.
Per
27. oktober 2014 kl. 11:39 #85487
Anders
5 IndlægHej Per
Jeg er helt enig – der er masser af fede muligheder med ViaRetro! :-) – Men de fleste af dem du her nævnte har faktisk ikke noget at gøre med at være klubmedlem (til min viden). Dem kan alle gratisterne/læserne (klubmedlem eller ej) faktisk også deltage i… Helt fint med mig – men så er det bare ikke længere “klubtilbud”
Anders
27. oktober 2014 kl. 12:38 #85488
Kondrup
464 IndlægJeg kan også kun finde en masse fordele…. Alle dem som både, Ole og Per nævner…
Selvom jeg tror alle, var velkommen på BossaNova turen… Men som mange gik glip af… :-)ViaRETRO performance forstærkende klistermærker, dem skal jeg også have fat i til “GuldKlumpen” så hun bliver lidt mere “racer” og street smart :-)
Søren, er det muligt at få et Klub ViaRetro mærke til den lille nye ?? og æhh hvordan går det med optagelse æhh har glemt hvad de hedder, hms?!? eller noget i den stil..
ses derude
28. oktober 2014 kl. 23:00 #85526
Klaus R
143 Indlæg+1 til Pers kommentar – alene den gratis indgang til Classic GP mere end dækkede medlemsskabet af klubben.
Kunne dog godt bruge et ekstra klistermærke eller to ;o)
19. december 2014 kl. 13:35 #88526
Kondrup
464 IndlægNu tillader jeg mig lige at puste lidt til gløderne, men nu vil jeg vide det….
Hvad sker der med Klub ViaRetro ?Jeg savner lidt bedre info, eller noget der bare ligner…. Er der en klub?? eller er den gået i sig selv igen??
Blev ViaRetro optaget i Motor historisk samråd, eller er det også droppet ??
De der medlems kort, jeg ved det er et “lidt forbudt emne” kommer de? hvad sker der ….Kære ViaRetro kom ud af busken lad os høre hvad der sker og ikke sker….
Med de bedste ønsker om en god jul til alle
19. december 2014 kl. 20:58 #88549
Ferdinand
15 IndlægKlub ViaRETRO bød da på gløgg for nyligt ;o)
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.