Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 52 i alt)
  • Forfatter
    sune
    4 Indlæg

Jeg vil gerne være medlem af klub viaretro
    Går igang med at indtaste kort detaljer pg opdager så halvvejs at jeg er ved at blive fuppet til at oprette en paypal konto! Det gider jeg sgu ikke! Det må i gøre anderledes

Søren Navntoft
    326 Indlæg

Hej Sune

Jeg forstår godt, at ikke alle ønsker en PayPal konto og deres system understøtter da også mulighed for betaling med kreditkort UDEN at skulle oprette sig. De kalder det valgfri konto. Men efter vi er gået over til en erhvervskonto (Det skulle vi) ser betalingsvinduerne lidt anderledes ud.

Jeg har talt med PayPal om sagen og sidder og venter på deres tekniker skal vende tilbage til mig.

Jeg vender naturligvis tilbage til denne tråd når jeg har noget nyt herom.

Claes
    129 Indlæg

Hvad er egentlig problemet med en Pay-Pal-konto?

Jeg havde åbenbart én, fandt jeg ud af. Tror jeg har brugt den da jeg købte dele til min MZ på Ebay for 3 år siden. Den har ikke generet mig i mellemtiden.

Er det principielt? Eller er de farlige, de Paypal-kontoer?

Heine Hansen
    63 Indlæg

Har benyttet PayPal i mange år efterhånden, og har aldrig oplevet problemer med det. Der går ikke en uge hvor jeg ikke bruger det.

Men med hensyn til Klub ViaRETRO – Kommer der en eller anden form for medlemskort/klistermærke/nummmerpladeramme, specielt log-in til medlemssider, whatever ? Bare et bevis for at man er medlem ?

Når jeg går ind på siden “Klub ViaRETRO” siger den f.eks. stadig at “Du er ikke medlem af Klub ViaRETRO” – Ved godt at det nok bare er en standard skrivelse på siden, men hvor kan man se at man rent faktisk ER medlem ? Og kan man se hvem ellers der er med i den fornemme klub ?

Ib Erik Söderblom
    423 Indlæg

Heine, hvis jeg er logget ind og går ind under “Klubside”, får jeg serveret mit medlemsnummer og stakken af klubfordele…
    Jeg håber da, jeg på et tidspunkt modtager en stak klistermærker, mindst 3…, til at sætte på køretøjerne.
    Hvis medlemmerne er nummeret fortløbende, er der medlemmer til mindst én fuld cirkel :-)

Om der også kommer en pin til tøjet, loge-fingerringe og hemmelige håndtryk/tegn ( V (victory) tegnet er vist allerede snuppet af de der Englændere… :-D ) må tiden vise :-)

Heine Hansen
    63 Indlæg

Fatter minus….. Jeg ER logget ind, og når jeg går ind på “Klubside” eller “Klub ViaRETRO” kommer jeg frem til samme side, som siger at jeg ikke er medlem….. Har forsøgt både med IE11 og med Firefox, for at se om det havde nogen virkning. Men de gør begge det samme…. Det er vel samme bruger log-in man bruger til klubsiden, huh’ ?

Søren Navntoft
    326 Indlæg

Jeg er lidt langt fra computer lige nu , så det bliver et kort svar, men vender tilbage senere i aften.

Som ib-Erik skriver kan medlemmer se nummer osv på KLUB SIDEN. Og jo klub medlemmer modtager en velkomstpakke med posten.

Heine, jeg må lige tjekke om du skulle have kommet til at oprette en ny konto da du købte medlemskab. Det burde ikke kunne ske. Som sagt, må jeg lige undersøge dette og melder tilbage her senere.

Heine Hansen
    63 Indlæg

Hhhmmmmm, indrømmer blankt at jeg er en idiot til computere, men det burde da ikke være så vanskeligt ?

Har trykket på den link som jeg fik i min mailbox, og der kommer jeg bare til viaretros forside

Thanks Heine! Your membership has been approved.

If you haven’t already done so, the next step is to Register a Username.

Complete your registration here:
    http://tinyurl.com/owpfsp7#www.viaretro.com

If you have any trouble, please feel free to contact us.

Best Regards,
    ViaRETRO

Vedhæftet er det billede jeg får når jeg trykker mig ind på klubsiden. Der står bare at jeg er registreret bruger, men ikke medlem. Aaarrghhhhhh

Attachments:
    Heine Hansen
    63 Indlæg

Naaaaaa, er nu temmelig sikker på at jeg ikke har registreret mig på ny. Fik dog RIGELIGT med portvin i fredags, så skal ikke udelukke at jeg har fucked op lørdag morgen da jeg meldte mig under fanerne ;-)

Men lad os se hvad der er gået galt. Er sikker på at Søren får styr på det.

Søren Navntoft
    326 Indlæg

Heine, jeg har kigget lidt på problemet nu. Din betaling ER gået igennem, men din konto er ikke blevet lavet om til klubmedlem. Jeg har manuelt opgraderet dig, så nu skulle du kunne komme på klubsiden.

Det ser ud som om der er et teknisk problem, hvis man køber medlemskab og ikke er logget ind (hvis man allerede har en konto).

Jeg er på sagen og igang med at løse det.

Heine Hansen
    63 Indlæg

WEEEEE, nu virker det ! Tak for det, Søren.

De med ikke at være logget ind er typisk mig, da jeg automatisk bliver logget af jeres side, når jeg skal redigere i min egen, som også er bygget op i WordPress. Så jeg logger ind og ud mange gange hver eneste dag….. :-(

H.P Thygesen
    34 Indlæg

Har hvis samme problemstilling, mener, at have overført beløbet, men det tager sikkert nogen tid, så jeg venter utålmodig.

Søren Navntoft
    326 Indlæg

@h-p-thygesen og andre som har betalt klub medlemsskab via bankoverførsel.

Vores system kan ikke automatisk opgradere brugere til klubmedlemmer ved bankoverførsel, så det må vi gøre manuelt indtil vi finder en måde at gøre dette på automatisk.

Alle bankbetalinger er nu registreret og brugere er opgraderet til klubmedlemmer.

Anders Bilidt
    648 Indlæg

Soeren hvad er status paa Paypal??
    Jeg har faaet noget boevl med min Paypal konto, som vist nok opstod, fordi jeg er flyttet land saa mange gange, saa nu kan de slet ikke finde ud af, hvor jeg hoerer hjemme. Jeg har skrevet til Paypal flere gange for at faa styr paa problemet, men har endnu ikke faaet et eneste svar. Pt virker min Paypal konto altsaa ikke, hvorfor jeg er tvunget til at betale med plastikkort. Men da dette endnu ikke er muligt gennem jeres Paypal funktion, saa er jeg desvaerre fortsat ikke medlem af Klub ViaRETRO… :-(

Kondrup
    464 Indlæg

Hej alle.
    Hvem, som er medlem af klub viaretro, har fået deres medlemskort etc.
    Jeg har nu jagtet post omdeleren gemmen hele nørrebro, for at få min velkomst pakke, men han siger nej hver gang…..
    Jeg vil da have mit klub retro mærke til bilen…. jeg skal da ha….. nu!!!! :-)

God regnvejrs dag til alle…..

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 52 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.