Viser 15 indlæg - 31 til 45 (af 52 i alt)
  • Forfatter
    Ib Erik Söderblom
    423 Indlæg

Lækkert !

Er det sådan et stafet-mærker, der går på skift ?
    Hvornår er det så min tur ?

:-D

Vincenzo
    38 Indlæg

Kuverterne har jo været “på vej” siden den 7 maj. Så mon ikke det danske postvæsen snart får medlidenhed med os, og får dem bragt ud :-)

Tobias Nawrocki
    19 Indlæg

Hejsa,

Efter at have set flere biler til CHGP med fine ViaRetro klistermærker i ruderne, undrer jeg mig over ikke selv at have modtaget nogen “velkomstpakke” med lidt klistermærker, som tidligere er blevet lovet :-( Er den fortsat på vej med posten eller er I overgået til brevduer :-)

Mvh
    Tobias

Vincenzo
    38 Indlæg

Du berører et tabu her Tobias. Jeg har ikke kendskab til at nogen modtage sådan en pakke. Det er under alle omstændigheder meget længe siden treenigheden har ytret sig til emnet.

Tobias Nawrocki
    19 Indlæg

Det er jo bare lidt ærgeligt når der nu ER lavet nogle ganske fine klistermærker… jeg tænker at det bør være en overkommelig opgave at sende det lovede materiale ud – ellers skal man i hvert fald ikke love det :-)

Vincenzo
    38 Indlæg

Jeg er ikke uenig Tobias.

Kondrup
    464 Indlæg

Tobias, de biler du så på Bellahøj, til chgp, er de eneste biler der har klubmærket, vi fik det fredag da vi kørte ind på ViaRetro´s stand.
    Ikke at jeg skal tage de 3 unge herre i forsvar, men problemet er ikke længere velkomst brevet, klubmærket, men firmaet der laver medlemskort ikke endnu har leveret varen!
    Så slå lidt koldt vandt i blodet, og så skal det hele nok blive godt og smukt igen.
    Og hvis du havde spurgt Søren, Niels eller Claus, så havde du også fået dit klub viaretro mærke til at klister i forruden, bagruden eller pandebrasken ?!? eller hvor du nu mener det skulle sidde…
    Når det så er sagt, er jeg også på lige linje med jer…. jeg venter også spændt på velkomst brevet osv……

Have a nice day

Tobias Nawrocki
    19 Indlæg

Hey,

Bare for en god ordens skyld – jeg meldte mig ikke ind i Klub Viaretro for et medlemskort, klistermærker, rabatordninger eller andre påfund. Jeg meldte mig ind fordi jeg dagligt nyder de velskrevne, underholdende og flotte artikler der bliver publiceret på sitet. Dét er noget jeg gerne vil støtte og det synes derfor oplagt med et konkret økonomisk bidrag :-)

Det vil sådan set også være helt ok med mig hvis der alligevel ikke kom hverken medlemskort eller klistermærker (selvom de er mega-stilede i designet) – jeg tænker bare at det kun er god stil at holde sine medlemmer orienteret om udviklingen i den ene eller anden retning. Og for et site der om nogen dyrker den gode stil, bør kommunikation stå højt på agendaen :-)

Mvh
    Tobias

Kondrup
    464 Indlæg

Tobias >> Du har helt ret i, at kommunikationen osv. burde være på et helt andet plan end den er….
    Også jeg er sådan set græsk katolsk hvad angår medlems kort… men nu er det jo lovet, så … bring it on :-)

Ole Wichmann
    815 Indlæg

Jeg meldte mig også primært ind i Klub ViaRETRO for at anerkende den daglige dosis bilsnak de leverer.
    Jeg har så gennem klubben købt et Falck abonnement til halv pris og kom gratis ind til CHGP.
    Og jeg var lige ved at vinde et værktøjssæt.
    For slet ikke at tale om det gode selskab…
    Jeg har endda sikret mig et af de ViaRETRO klistermærker der skulle give mere fart i bilen.
    Det bliver spændende på Munkebjerg på søndag!

jewer
    894 Indlæg

Jamen, jeg har da også primært tilmeldt mig klubben for at anerkende det store arbejde Søren, Claus og Niels lægger for dagen – en anerkendelse af hvor godt et lille samfund de har skabt herinde – ja, og også ude i den virkelige verden, for den sags skyld. At der så følger visse goder med medlemsskabet er for mig blot biting – rare biting, dog – men ikke afgørende for mit medlemsskab.
    Hvad klistermærket angår, så har det jeg har fået absolut ikke givet mere fart i den gamle dagligdagsvolvo:>)
    Vi ses til Fyrtårn!

H.P Thygesen
    34 Indlæg

Noget nyt mht. klistermærker med måske yderlig fart, let påklædte kvinder, og (alt) andet vi er til fals for ?

Anders
    5 Indlæg

Kære Søren, Claus og Niels

Sad faktisk også pludselig og kom i tanke om Viaretro Klubben. Jeg er vist medlem, men har stadig ikke fået medlemskort. Er det bare mig? – jeg lever fint uden, men nu er det jo engang blevet meldt ud at man få sådan et!?

Herudover virker Klub delen “lidt” stille. Seneste opdatering er vist fra åbningen i marts måned og på klubsiden står der at der månedligt vil meldes nye specielle tilbud ud til medlemmerne!? – bliver de mon annonceret et sted jeg ikke følger med?

Hvad er i praksis tankerne om Viaretro klubben pt.? – jeg deltager meget gerne i klubben, som en slags “support” for det storslåede arbejde med at holde siden opdateret med spændende indslag. Men hvis det var meningen at det skulle være mere end det, så ville det være rart at denne del virker lidt mere aktiv – måske også på den sociale side. Kort sagt efterlyser jeg bare en mere klar udmelding om hvad meningen med klubben er – udover at man personligt godt vil støtte et godt initiativ – men så skal vi måske hellere kalde det et støtte medlemskab!? Et sådan medlemskab deltager jeg selvfølgelig også meget gerne i – ingen tvivl om det.

Jeg er klar over at Sørens ulykke nok er kommet lidt på tværs af det hele og det er også 100 % ok, men vi hører bare intet om nye initiativer, status, tilbud og/eller nye klub arrangementer mv.

Ovenstående er ikke men som et surt opstød – der ønskes bare lidt afklaring..

Mvh
    Anders

Vincenzo
    38 Indlæg

Der kommer nok en afklaring på et tidspunkt Anders.
    Dette bare for at sige: Du er ikke den eneste der har tænkt tanken.

Søren Navntoft
    326 Indlæg

Hej Klub venner

Vi har netop talt lidt om klubben i redaktionen nu da køresæsonen er slut og vi er fuldtallig igen.

Der kommer mere aktivitet fremover i form af:

1) Møder og arrangementer.
    2) Tilbud og fordele
    3) Opdateringer på klubsiden

Vi arbejder også på at finde en slags erstatning for det aflyste Fyrtårn.
    ……………og jo, den snart legendariske velkomstkurvert er også på vej til jer (Please!!! Ingen kommentarer til dette!)

Bedste hilsner
    Søren Navntoft

Viser 15 indlæg - 31 til 45 (af 52 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.