Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    stefan
    147 Indlæg

Jeg overvejer at tage til le mans classic i 2020. Hvordan køber man bedst billetter til weekenden og overnatning?

Jens Pfingstl
    64 Indlæg

K-Rejser er normalt gode til Le Mans. De har vist forskellige muligheder for overnatning på banen. Alt fra telt til mobile home.

jewer
    894 Indlæg

K-rejser arrangerer så vidt jeg ved ikke rejser til Le Mans Classic.

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Klogt at være tidligt ude, @stefan: Selvom jeg syntes vi var tidligt ude i 2018, så måtte vi omkring 30 kilometer væk for at finde noget at bo i. Og så kørte vi dertil hver morgen – sammen med tusindvis af andre. Her skal man sørge for at have kølesystemet på sin klassiker i topform, for det er noget der giver køkørsel i sommervarmen :-)

stefan
    147 Indlæg

Ok tak. Men hvad med telt på selve banen. Har set englænderne sælger ture dertil (og granprixtours?) man kunne jo velsagtens booke hos de kære englændere. De er jo både festlige og elsker gamle biler. Så kunne man jo også folde sig ud på sit skole/Villy Søvndal engelsk ?

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Sidste år menerr jeg det krævede et klubtilhørsforhold og en tilmelding på klubniveau for at komme på inderkredsen. Og jeg er faktisk ikke sikker på, at overnatning i telt var en mulighed som sådan, @stefan. Men jeg så dog en del i campingmobiler af forskellig art, som helt klart boede der. Indenfor billetgrænsen, men dog udenfor banen.

stefan
    147 Indlæg

Jeg kan se briterne som altid er klar (traveldestinations.com) umiddelbart ser det ud som om GPtours også kommer med noget. Egentlig tænker jeg det kunne være meget sjovt at bo “hos briterne” Det er jo et festligt/venligt folk, der i den grad bidrager til vores hobby/interesse

stefan
    147 Indlæg
    Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Hold fast i dem, Stefan.

Le Mans Classic vil også i 2021 være en kæmpe oplevelse, og deres egen forklaring på udsættelsen er jo også, at de ikke ville kunne levere det de ønsker, hvis de holdt fast i (og fik lov til/mulighed for) at afvikle løbet i juli 2020. Det er jeg sådan set sikker på, at de har ret i. Også selvom jeg personligt hellere så, at de holdt fast i juli 2020. – men det er nok for risikabelt for dem, også set rent forretningsmæssigt.

stefan
    147 Indlæg

Sagaen fortsætter – løbet er udsat til 2022

På den positive side, så har vi nu 15 måneder til at planlægge/glæde os til en fed tur :)

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Det er en skandale. Jeg syntes faktisk det var pessimistisk, da vi sidste år begyndte at planlægge ferie udenom de store klassiske begivenheder, men nu kan jeg se at det var helt rigtigt: Alperne står der stadig.

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.