Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Kenneth Bon Nielsen
    42 Indlæg

Jeg har nu i noget tid undret mig over, at login-skærmen står og tænker i uendelig tid, når man logger ind. Man kan afbryde den ved at opdatere skærmen og vupti, så er man logget ind.

Er det muligt at fikse det, så den ikke looper men logger brugeren korrekt ind?

Ikke en kritik blot konstruktivt input :)

Leo Jensen
    154 Indlæg

Jeg plejer bare at logge ind og direkte derefter åbne siden igen. Så er man på.
    Jeg er faktisk ikke klar over om man kommer videre, hvis man venter 10-20 minutter ?

Søren Navntoft
    326 Indlæg

Jeg forventer, at når vores serverflytning som foregår nu, er gennemført vil problemet være løst. Problemet er forbundet til den kraftige brug af caching vi benytter for at holde en tålelig hastighed på siden.

Alfalund
    6 Indlæg

.. det sker stadig ..

Søren Navntoft
    326 Indlæg

Vores serverflytning er ikke helt gennemført endnu, hvorfor der stadig fra tid til anden kan være problemer med login som @alfalund bemærker.

Oplever man et roterende ikon, som længe kan stå på skærmen mens man forsøger at logge ind. Så tryk på F5-tasten eller klik på Genindlæs side. Så vil man fluks blive logget ind.

Leo Jensen
    154 Indlæg

Jeg har lige logget ind på ganske få sekunder. Ganske uvant.
    Mon årsagen er at mit netkabel til den stationære (retro, men dog med relativt opdateret indmad…) nu kommer fra et fibermodem ?

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.