-
ForfatterIndlæg
-
19. januar 2013 kl. 10:56 #51510
Søren Navntoft
326 IndlægEfter et par opfordringer opretter vi nu det første af forhåbentlig en kommen rækker af mærke forums. Vi starter med et forum for klassiske Alfa Romeo. For nuværende er 105 og 101/750 modeller oprettet. Skriv her på tråden, når andre modeller skal oprettes.
Du finde det nye Alfa forum her:
Ligeledes opretter vi meget gerne forums for andre mærker. Det eneste der behøves, er at skrive det i denne tråd. Så opretter vi det fluks.
Søren Navntoft
19. januar 2013 kl. 16:47 #51930
Runesten
222 IndlægVille det ikke være en god ide hvis de lå som “underforum” under et hovedforum der hedder mærkeforum? Lige nu ligger de over de alle andre hovedforaer. Det ville hurtigt blive pænt forvirrende og en ordentlig omgang scrolling ned hvis der kommer mange mærker.
19. januar 2013 kl. 20:04 #51931
Claus Ebberfeld
604 IndlægGod pointe, Runesten: Der har også været andre forslag fremme om nye områder og om logikken i forum, så vi tager lige et ig på det i morgen – søndag.
19. januar 2013 kl. 22:03 #51932
Søren Navntoft
326 IndlægDen Forum teknologi vi benytter pt. giver ikke mulighed for at lave en 3. dimension sådan som foreslået. Til gengæld kan man sortere Forums efter behag. Jeg har nu sat det nye Alfa forum under viaRETRO forum.
Vi kigge i øjeblikket på at udskifte vores forum med et mere avanceret af slagsen, som kan flere af de ting der et blevet ønsket.
20. februar 2013 kl. 20:06 #52429
Ryhl
303 IndlægSelv om det ikke er et “mærke” – vil jeg gerne bede om et forum for “Formel 1 historie”.
Og jeg lover så i samme åndedrag, at der ikke skal gå en evighed før der bliver fyldt noget i det … :-)
Selvom jeg også lige sidder og kommer i tanke om et emne, jeg måske burde sende til lørdags-matiné …20. februar 2013 kl. 20:42 #52430
Søren Navntoft
326 IndlægRyhl, dit ønske er nu blevet opfyldt.
20. februar 2013 kl. 21:41 #52431
Ryhl
303 IndlægTak :-)
Så må jeg jo se at få tid til lidt historie …4. april 2013 kl. 21:45 #53915
Ryhl
303 IndlægHar jeg ret i at vi medlemmer ikke kan oprette mærkeforum eller emneforum ?
Jeg kan godt se, at et par Franske mærkeforum står tomme, selvom de er oprettet – hvis det er et problem, hvad er så logikken i at der f.eks. ikke findes noget for Engelske eller Tyske biler, eller motorcykler ? Eller f.eks. bare et for Diverse Italienske ?
Jeg er ikke klar over om i kan flytte forum på et senere tidspunkt, så man f.eks. bare kunne starte med et “Diverse” forum for et land, og så senere inddele når der kommer tråde …
Eller er idéen bare, at man her beder om et specifikt forum/underforum , hvis man har lyst til at skrive noget … ?
Man kan da ihvertfald få tanken, at ingen skriver noget – så længe der ikke er noget sted at skrive det ;-)
6. april 2013 kl. 15:35 #53959
Søren Navntoft
326 IndlægDet er rigtigt at kun administratorer kan oprette Forums. Jeg tidligere sagt, at hvis der var interesse for at starte mærkeforums, så var det bare at sige til. Det italienske – Alfa forum var min ide, da cuoresportivo dengang ikke fungerede. Herefter meldte Mads H. sig som opstarter af de franske mærker. Indtil nu har der ingen interesse i at opbygge andre, men jeg vil meget gerne åbne andre forums.
6. april 2013 kl. 15:46 #53960
Søren Navntoft
326 IndlægSå er tyske, engelske og amerikanske mærker oprettet i forum. Så er det bare med at komme i gang med at oprette tråde.
6. april 2013 kl. 16:02 #53961
Ryhl
303 IndlægTak Søren!
Nu må vi håbe nogen gider fylde noget på … ;-) – mon ikke bare der skal hul på bylden, med de her forum, før folk begynder at skrive lidt om deres interesseområder ?
Jeg var bare igen blevet en smule i tvivl om teknikken. Nu ved jeg næsten ikke om jeg tør … he he!
Men jeg vil nu gerne bede om det der Div. Italienske biler forum så … – og også gerne et for motorcykler, som vi så altid senere kan inddele i Italiensk, Engelsk, Japansk osv…
6. april 2013 kl. 16:20 #53963
Søren Navntoft
326 IndlægRyhl – Your wish is my command.
MC og Div. italienske mærker er nu oprettet
6. april 2013 kl. 16:32 #53964
Ryhl
303 IndlægFantastico !
Jeg lover De ihvertfald ikke forbliver tomme, så længe som “frøædernes” ;-)
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.