Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Jacob B
    216 Indlæg

Ved læsning af det nyeste Bilmagasinet, faldt jeg over My Garage i Vejle, som er placeret i den gamle Egetæpper-bygning – Er der nogen der har besøgt stedet eller kender til det?

http://mygarage.dk/da/hjem/

Det virker som et sindsygt projekt, men modsat andre lignende kulsejlede forsøg, så er der stærke pengemænd bag, hvorfor det formentlig ikke får lov til at dø hen.

De er tilsyneladende allerede i fuld gang, og et klassisk Porsche-værksted er allerede fungerende på adressen, og en stærk spiller som Formula Leasing er også på plads.

Hvor er det fantastisk, når folk med store midler og passion, lever deres drømme og fantasier ud på en måde, så vi andre også kan tage del i det.

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Jeg har for længe siden lagt billet ind hos MyGarage med henblik på at Klub ViaRETRO bliver blandt de første besøgende, når de åbner dørene for alvor. Så forvent roligt en fin tur dertil engang til forår/sommer.

H.P Thygesen
    34 Indlæg

Stort og imponerende projekt, men “holder bukserne” – en aktie og olieprisuro, som KAN ende i en Finanskrise mrk II. Ønsker ikke, at være hverken sortseer, negativ eller dommedags prædikant – men blot lidt (måske realist)

Vil dog gerne med på turen til Vejle, hvis jeg får købt noget, at køre i

Jesper Damm
    1 Indlæg

Fantastisk projekt. Jeg kender flere af medarbejderne og det er nogen af DK’s dygtigste bilfolk. Jeg glæder mig til dette besøg.

mvh
    Jesper Damm

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Så må du jo hellere blive medlem af Kub ViaRETRO, Jesper! Det kan du ordne her: https://www.viaretro.dk/klub-viaretro/

Og herunder er et lille smugkig i MyGarage fra i sidste uge…

Skaanning
    25 Indlæg

Det ser spændende ud. Meget ambitiøst. Men som H.P. siger, virker det også lidt vovet – om jeg så må sige.
    På den anden side ved vi jo alle, at den omtalte bagmand har en slat penge gemt i skuret.
    Men det er i hvert fald et projekt, vi alle bør bakke moralsk op om.

Når det er sagt, må jeg dog lige indføre at stedets nyfødte porsche-værksted (som helt sikkert er godt) dælme ved, hvad de vil have for deres biler. Meget, meget dyre…..allerede INDEN afgift.

Stephen
    1 Indlæg

My Garage i Vejle er et meget ambitiøst projekt, det er ganske vist. Men som andre ambitiøse bygge og renoveringsprojekter i Vejle området – med samme bygherre – skal det nu nok blive til noget. Det nuværende aktivitetsniveau i huset vil givetvis også blive udvidet i takt med at de forskellige ombygningsfaser iværksættes, selv om der allerede er klassisk Porsche-værksted og leasing virksomhed så tror jeg godt vi kan forvente meget mere fra My Garage i den kommende tid.

/ Stephen

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.