Forum Historisk Motorsport Nørrebro Racing i Roskilde (video)
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Per Einarsson
    120 Indlæg

Jeg optog lidt levende billeder i lørdags da jeg besøgte Hans og Søren i deres paddock:

Attachments:
    Ole Wichmann
    815 Indlæg

Fin lille film, jeg så den i går. Jeg abonnerer på din Yotube kanal :-)
    Nørrebro Racing er cool laid back team.
    …og jeg kan se at Hans stadig kigger ned i sit motorrum. Det gjorde han også på Ring Djursland i september.

jewer
    894 Indlæg

Dejlig film, Per! Så fik jeg da set nogle af de biler jeg ikke fik set køre i de par timer jeg var der om lørdagen:>)

Peter Vang
    45 Indlæg

Jeg var der lørdag…
    Et super god arrangement (som vi snakkede om, aldrig har vi set så mange skraldeposer og toiletter)
    Hørte fra et par som kørte der at det er (håber ikke at de siger VAR) en god bane.
    Det var også en god bane som tilskuer
    Og ja, så godt den Volvo P1800 og nød at se som bare ville køre og ikke se smuk ud, den er jo malet med pensel, så ikke fin lak, men helt sikkert masser af sjov……
    Men den Ginetta var der INGEN der kunne følge med, shit den er hurtig (og det var den også i Aarhus)
    Men an super dag og håber de gør det igen, selv om der ikke var så mange tilskuere og biler, men lidt får tæt på Aarhus, for der køre man MEGET efter safety car, i Roskilde lørdag så jeg den kun EN gang og så var der godt nok nok en motorhjælm som røg op, men ingen store buler…..
    Go Roskilde og langt mindre buler CRAA

Connoisseur
    243 Indlæg

Jeg havde den store glæde at køre hele weekenden.
    Det er den fedeste bane jeg nogensinde har kørt på, det var rendyrket rock-and-roll når man var på banen.
    Palliser’n gik umanerlig godt, uden at slå en forkert takt, så jeg har stadig noget svært ved at få smilet væk, det er ligesom blevet hængende, for hvergang jeg tænker på weekenden kommer mine mundvige op til ørene.
    Nu glæder jeg mig til Velodrom loppet på Karlskoga den 12-14 juni, hvor den igen skal luftes.

Attachments:
    Søren Navntoft
    326 Indlæg

Fin video Per. Læg endelig flere op.

Anders Bilidt
    648 Indlæg

Skoenne biler!
    Skoen racing!
    Og som altid Per, skoen video!

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.