-
ForfatterIndlæg
-
21. juli 2015 kl. 16:34 #105343
Per Einarsson
120 IndlægJeg har snakket med Steen BMW/Ford om at køre ad landeveje over to dage derned – og samme model hjem.
Hvem vil med … og er der præferencer for stop? Vi kørte til Goslar sidste år; det var udmærket.
21. juli 2015 kl. 17:47 #105346
Anders Bilidt
648 IndlægUha, hvor du frister nu Per!! :-)
Jeg har ganske enkelt ikke vaeret paa Ringen i evigheder, og en landevejs tur derned lyder hygsomt
Jeg gad vildt godt, men det afhaenger for mit vedkommende meget af hvornaar det bliver.
Jeg aner ikke hvor laenge jeg er i DK i denne omgang. Desuden, saa kunne det vaere god spass, hvis jeg kunne naa at faa den nye motor smidt i min groenne track-02, og faa gaaet bremser og lidt andet igennem ved samme lejlighed. Den er trods alt bedre egnet til haard track koersel end min roede NullZwei er…
Saa med visse forbehold, saa er jeg frisk!21. juli 2015 kl. 18:05 #105347
Claus Ebberfeld
604 IndlægVirkeligt sympatisk! Hvilke rejsedage går I efter, Per?
21. juli 2015 kl. 22:50 #105354
Klaus R
143 IndlægVi er nogle stykker (Track Club Danmark folk) der kører derned sammen. Vi har værelser på Blaue Ecke fra torsdag til mandag, og kører hjemme fra torsdag morgen – færge i Rødby ved 0-tiden.
Det bliver altså ikke over to dage for vores vedkommende, men vi skal tænke på dig når vi sidder i baren torsdag aften ;o)Mener da at Steen også har værelse fra torsdag, og vil køre derned i 635’eren.
V kører sammen med Peter i hans 914, og fruen og undertegnede starter Fiat Dino’en, så den for sin debut på¨en længere tur.Om ikke andet, så skal vi da mødes dernede til dækspark, savle over lækre biler, og besøge alle de sjove steder på banen ;o)
3. august 2015 kl. 18:02 #105960
Per Einarsson
120 IndlægNå vi fik jo snakket lidt om sagerne på CHGP lørdagen ?!?
Jeg har nu taget fri fra arbejde to-fr og ma-ti, så jeg kunne følges med TCD drengene. I hvert fald vil jeg gerne støde til jer så meget som muligt dernede!
Men min rute bliver nok: Onsdag til check-up ved Skallebølle, derefter køre ned til et sted hvor jeg vil overnatte og stille og roligt rendevouz’e med Steen-Klaus-Peter-Søren-??? på deres udtur.
Det vil sige Ankunft Nurby torsdag til en god aftensmad.
Fredag er sich-nicht-bemühen og afsluttet med 400km marathon fra hegnet i Adenaur Forst + Hohe Ach + Brünnchen + Planzgarten, Jah?
Dernæst en dag med OGP “pit og paddock” om lørdagen.
En dag på nordsløjfen i Giulietta SV om søndagen.
Hjemfart mandag.
Crash tirsdag!… og tilbage på arbejde onsdag.
Attachments:
15. august 2015 kl. 17:19 #106759
Per Einarsson
120 IndlægJa, jeg kom så afsted trods mine alt for sene overvejelser om husly. Der var pludselig et hotelværelse lige tæt på banen ude ad Barweiler til. Det tog jeg.
Turen gik via en nat i Hamburg (storslået by, btw) og derefter følgeskab med Klaus Reikjær og Søren Ravnsholt begge med koner i hhv Fiat Dino Coupé og Ford StreetKa samt med Steen Petersen og Peter Ravnsholt i førstnævntes Autobahnrakete af en BMW 635C.
Jeg har opgjort mine egne helt private oplevelser i denne video:
15. august 2015 kl. 18:16 #106760
Ole Wichmann
815 IndlægFin dogmevideo. Jeg var ved at dø af grin af ham tyskeren der spurgte: “Originallack?”
15. august 2015 kl. 21:19 #106764Peter Ravnsholt
3 IndlægHej…
Ja som sædvanlig masser af godt race på Nurburgring..(krydret med det noget omskiftelige Eifel vejr)..
Jeg bliver ALDRIG træt af at høre en BMW M1 ProCar blive fyret af op til de 9-9500 omdrejninger..
Per, jeg må indrømme at din røde Alfa tager sig særdeles godt ud i altes Fahrerlager!
Det eneste jeg ærgrer mig lidt over var at jeg ikke havde 914 med, det må blive næste år.
Tak til rejseselskabet for hyggeligt samvær!
P.S. fin film du har kreeret, Per..
Peter
16. august 2015 kl. 09:41 #106770
Jacob B
216 IndlægTak for en stemningsfyldt beretning Per, og glædeligt at høre at du og Giulietta’en regner med at stille til start i 2016!
Kan du ikke lokkes til at smide de retro-tonede billeder fra den historiske pit ind i tråden… så er man fri for at pause filmen ;-)
16. august 2015 kl. 12:45 #106773
Anders Bilidt
648 IndlægSom altid en dejlig stemningsfyldt video Per. Mange tak for det… :-)
Naar nu jeg ikke kunne vaere der selv, saa er dette da en rimelig fornuftig erstatning.
Glaeder mig til del 2…16. august 2015 kl. 20:19 #106780
Per Einarsson
120 IndlægLidt stemning fra den gamle paddock
Attachments:
16. august 2015 kl. 21:31 #106788
Claus Ebberfeld
604 IndlægOoohhh, Per: Deltage på Nürburgring i 2016 – i en racerbil? På nummerplader? Og køre derned og hjem igen? Det bliver ikke større, næsten. Fantastisk projekt. Så er der dømt supportteam med mere.
16. august 2015 kl. 21:47 #106791
Klaus R
143 IndlægVi melder os også som supportteam – og næste år kører vi Alfa ;o)
PS
Fine billeder af Dino – mens den stadig kørte……………18. august 2015 kl. 16:40 #106887
Per Einarsson
120 IndlægJamen det lyder jo som om der bliver travlhed i SCUDERIA ULTIMOSTILE paddocken næste år :)
Der er jo osse mange ting der skal ordnes!Her er part 2 for resten:
19. august 2015 kl. 10:47 #106945
Klaus R
143 IndlægMere god video.
Og hold da op for et “moment” du fik på banen. Du omtalte det jo dernede, og på film virker det næsten mere voldsomt.
Endnu en lille reminder om at man skal være MEGET opmærksom på ringen – og at man bestemt ikke skal regne med at alle de andre kører efter reglerne. Ham her havde jo tydeligvis ikke overvejet at det er overhalende part der skal sikre sig at der er plads.Men fornøjelsen på´ringen er større, når ikke der er så mange andre ude at køre.
Ellers lyder den godt den lille motor – det gjorde den også gennem tunnelerne ;o)
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.