Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    Krister
    5 Indlæg

Hej der ude, først og fremmest vil jeg rose denne wed side super fed !!

Jeg heder Krister Hallin og jeg er meget interesseret i de gamle bmw,er , ja så er der ikke meget mere at sige
    udover at dele dem lidt med jer :-)

Jeg har en E30 318is som biler snart en klassiker ( det håber jeg )
    og en E28 M535I fra 1985 med m88/3 motor
    en E23 735i fra 1979 med sport gearkasse (dogleg )
    En Bmw 2000Tii touring fra 1971
    Og en Bmw E12 Alpina B7s Turbo nr 49 /60

Krister
    5 Indlæg

her er de

Krister
    5 Indlæg
    Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Velkommen, Krister: Jeg kan også lide “de gamle bmw,er”, som du skriver. Den der E12 Alpina er da en noget sjælden sag. Og din 2002tii Touring, ojojoj – lækker, lækker kombination af det hele: Jeg havde selv en 2002 Touring fra 1974, og den kaldte jeg “en kørende schweizerkniv”.

Jeg har mange BMW’er på ønskelisten endnu…

Krister
    5 Indlæg

jo tak Ang Alpina så skulde der være 33 stk tilbage kørerne i verden af 60 produceret ja en sjælden hed :-)
    Pt er jeg godt i gang med at restaurere min 2000tii den få hele turen :-)

Claes
    129 Indlæg

MUMS, siger jeg også bare. Jeg er jo, naturlgivis, nok mest vild med E23’eren. Jeg har selv haft én. Den kørte helt formidabelt. Det var en 732I med Automatgear. 1981.

Velkommen til!

Claes

ruldal
    148 Indlæg

Vekommen til da :) Noget af en samling du har dig, man kan jo ikke lade være med at blive lidt misundelig, især nok på B7´eren, de er ikke sådan lige til at støve op og da slet ikke i S udgave :)

Jeg er selv en glad ejer af en E21 som jeg byggede hen over sidste sommer. Og som du selv skriver, sådan en gammel BMW er et præcisionsværktøj, utrolig teknik, selv dengang.

Endnu engang velkommen til. Der ligger en guide herinde til hvordan du få flere billeder på dine indlæg på en nem og enkel måde (og ja jeg fisker efter mange flere billeder af dine lækre biler ;)

Krister
    5 Indlæg

siden i er lidt interesseret i alpinan så kommer der lidt flere billeder ‘

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Hold nu op, det motorrum ser lækkert ud! Oooooooh, MÅ have klassisk BMW igen…

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.