-
ForfatterIndlæg
-
7. april 2014 kl. 09:26 #73133
Erik Bossing
37 IndlægJeg vil bare lige dele en af de meget positive oplevelser, man en gang i mellem får.
God gammeldags service !!! En sjældenhed….Sidste fredag blev min E9 taget ud af vinterhi, og allerede lørdag var den til træf. Verdens mindste BMW træf i Roskilde havn – 2 biler… Min E9 og Peters E24 633 :-) :-)
På vej derned begyndte lade lampen at lyse, og jeg var 99% sikker på at det var lade relæet
Jeg var kommet bort fra at købe et nyt, da det var under mistanke allerede sidste efterår, men så så annoncen for OR her på Viaretro.
Da jeg bor i Smørum, var Ballerup jo “lige til højrebenet”, så jeg kørte forbi Ove. Det var et smart træk !Han skaffede på en dag et nyt lade relæ. Først fandt han prisen, og ringede tilbage for at jeg kunne bekræfte ordren. Så ringende han igen da det var kommet hjem dagen efter – se det er god service i min bog !
Nu er historien ikke helt slut, for lade lampen lyste desværre stadigvæk efter udskiftningen :-(
Bilen er ombygget til 3,2 l motor med indsprøjtning, og sælgeren fortalte at ved købet at der ikke var klippet i de originale ledninger, hvis jeg skulle finde en original 2800 motor og ønske at lægge den i.
Stelforbindelser og kul blev undersøgt, og jeg endte med at afmontere generatoren, og tage den med ud til Ove. Han fik sig et billigt grin, for det var skam den type generator, der har indbygget lade relæ…………….
Han tog den ind, og lovede at vende tilbage. Det gjorde han så – SAMME DAG ! – Nu var den klar til afhentning, med nyt (indbygget) lade relæ, og målt igennem og kontrolleret for leje støj osv.
SUPER FIN SERVICE – jeg var glad, og kom faktisk ud at køre samme aften.
Så dette lille indlæg er lavet for at fortælle at jeg kan anbefale Ove til alle med klassiske biler. Han har sgu styr på den slags auto elektro, og giver en “god gammeldags fin service” !
(Og han drillede kun lidt med at jeg havde et frakoblet originalt lade relæ, som jeg nu har et nyt elektronisk af også)7. april 2014 kl. 15:38 #73156
Søren Navntoft
326 IndlægErik godt at høre om din gode oplevelser hos OR Elektro. Ove er som du har oplevet en rar og vanvittig dygtig troldmand.
9. april 2014 kl. 15:27 #73317
Anders Bilidt
648 IndlægRart at hoere at der fortsat findes go’ gammeldags kundeserivce derude…
24. juli 2014 kl. 07:43 #79529
Klaus R
143 IndlægKan fuldt ud tilslutte mig Eriks erfaringer med OR.
Et akut udfald af alt lys på fru Fulvia – dog undtaget positionslys – blev udbedret i går. Uden forudgående aftale, mødte jeg op på anbefaling, og han kastede sig straks ud en god gammeldags reparation!!! af lyskontakten.
Pragtfuldt at der stadig findes håndværkere, og ikke bare reservedelsudskiftere.“Jeg har også lige skiftes et par ledninger under instrumentbordet” – fedt at lige få det ordnet ;o)
Alt til en meget rimelig pris, og – ikke mindst – hurtigt, så fru Fulvia lovligt kan køre til både Roskilde i aften, og AJ på lørdag.
24. juli 2014 kl. 16:19 #79547Oktan
644 Indlæg…og så ska’ han da ha’ et link:
17. august 2014 kl. 10:58 #81129
Anders Bilidt
648 IndlægNu sidder jeg jo ganske vist ude i Hong Kong igen efter 3 skoenne uger hjemme i DK.
Men mon ikke jeg kigger forbi OR Elektro naar jeg er hjemme igen til naeste sommer? Min NullZwei bliver ved med at braende en af sine 8A sikringer af, saaledes at jeg mister venstre baglys. Skifter jeg sikringen saa braender den bare den nye sikring af ligesaa snart jeg drejer noeglen om igen. Frustrerende!!
Men det burde vel vaere en smal sag for Ove… :-)
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.