Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 17 i alt)
  • Forfatter
    stefan
    147 Indlæg

Var ude i det fantastiske vejr i dag. Jeg mødte ingen andre gamle vogne – dog er der lidt motorcykler derude. Er alle vogne kørt i hi? Jeg og lillemanden var ret alene i Præstø havn i hvert fald. Der var dog en Maserati Gran Turismo. Fantastisk bil på alle måder, men gammel er den ikke

Leo Jensen
    154 Indlæg

Jeg har ikke kørt en meter i dag, men i går kunne du have mødt mig på gl Lillebæltsbro

stefan
    147 Indlæg

SÅDAN!!

Soren W
    390 Indlæg

Jaguaren var ude at køre i fredags, hvor den blev fuldtanket og fik ekstra luft i dækkene. 924en stod for tur i går, så den var i vaskehal..!!! Og fik pumpet dækkene. Men nu er det slut, bilerne er gemt væk for vinteren. De mangler kun at få dynerne på.
    Vi ses i 2019…

Per Jørgensen
    29 Indlæg

@Soren W: Det er nu en særdeles attråværdig samling du har dig.

Klaus R
    143 Indlæg

Så længe der ikke er det der altødelæggende korrosionskatalyserende hvide stads på asfalten, køres der i klassikere her. Største udfordring ved det er faktisk, at man får meget kolde fingre når de skal vaskes…..
    Her halvvejs gennem vaskeprocessen i går eftermiddag.
    Intet problem at holde varmen under kørslen, da varmeapparatet faktisk virker fantastisk ;-)

Klaus R
    143 Indlæg

Nåda. Vi prøver lige igen – nu med reduceret billedstørrelse……..

Attachments:
    holmen
    456 Indlæg

Jeg er ikke færdig med at køre for i år – vejret viser sig fra den fine side. Men tiden er knap, så håber at det holder lidt endnu. Men her et billede fra marts i år hvor uvejret kom pludseligt og vejen til Fyn skulle forceres – de havde ikke nået at salte.

Leo Jensen
    154 Indlæg

En god udsigt gør en ellers grå dag meget bedre

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

NU tror jeg så festen sluttede, også for mit vedkommende: I hvert fald blev min pendlerbil ufrivilligt hvid af salt her til morgen. Eneste håb er hvis der stadig er usaltede småveje ude på Djursland…

…ellers tager jeg altså på bilmesse igen!

Klaus R
    143 Indlæg

Bilmesse her også – Essen starter jo om et par dage. Ses vi der Hr. Ebberfeld?

Også her i det Nordsjællandske er saltbøsserne gået helt amok, så ikke noget med klassik kørsel, før der har været regne i flere dage.

holmen
    456 Indlæg

Yep – havde håbet på at det hold en lille uge endnu. Ellers var der dømt kørsel til julegløgg aften den 11 December.
    Derfor er der nu gået vinterpeojekter i den.
    Første opgave – afmontering og klargøring til dør opgradering.

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Njah, Klaus – jeg hørte godt nok lige i dag at Essen Motor Show har opgraderet til en hal udelukkende med klassikere, men nej, dén tror jeg stadig ikke jeg orker igen: Kan ikke tåle så mange overdimensionerede fælge under alt for lave biler igen.

Klaus R
    143 Indlæg

Jeg håber da at du tager fejl omkring antallet af customiserede moderniteter i Essen, og at der er skruet godt op for den klassiske afdeling.

I øvrigt vender varmen tilbage allerede i løbet af weekenden, der tilmed skulle byde på nok regn til at skylle det modbydelige salt af vejene – der er håb endnu.

stefan
    147 Indlæg

jeg blev også helt trist, da jeg så den kære saltbil ude foran. Men det bliver godt igen – snart er vi ude igen!! Mht messer mm. Findes der en kalender på nettet, hvor man evt kan følge med i kommende messer,træf osv?

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 17 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.