-
ForfatterIndlæg
-
9. oktober 2013 kl. 15:41 #56621
Ramlovs
2 IndlægFlotte biler begge to!
Jeg besøger din blog engang imellem, og finder altid noget nyt og spændende! :)
Går selv med tanken om at lave bur i min GT 2000. Nogen råd til det? Her tænker jeg syn osv.
3. november 2013 kl. 00:57 #56924
Per Einarsson
120 IndlægJeg har ikke hørt noget til syn omkring styrtbøjlen. Sikkerhedsselebeslaget er flyttet fra karosseriet og over på buret. Dermed er det kommet lidt højere op, og det gør trækket nemmere og selen ligger bedre an mod skulderen. Jeg HAR tænkt over at en styrtbøjle faktisk kan give kraniebrud, når man (næsten altid :) ) kører uden styrhjelm. Men den giver stivhed i bagvognen (!) og en god følelse af sikkerhed. Og det ser sq godt ud.
Min mekanikker Steffen ved Skallebølle brugte noget tid på at blande den helt rigtige farve – en gylden/brændt sølvfarve.
Jeg købte buret fra Claus Noreens bøjede Bertone racer for en slik; den forreste del savede vi af så der ikke skulle gåes på kompromis med instrumentbordet.

3. november 2013 kl. 09:58 #56927Ib Erik Söderblom
423 IndlægHej Per
“den forreste del savede vi af så der ikke skulle gåes på kompromis med instrumentbordet.”
Det vil sige, at buret i virkeligheden er blevet til en styrtbøjle?
Claus Noreen sætter forhåbentlig sin Bertone i racer-stand igen?
14. december 2013 kl. 13:05 #64443Christer Lundem
15 IndlægHerlige biler Per! Din bertone minner mye om min. Jeg arrangerer turer på Nurburgring og kjørte den GTAmen (youtube klippet) du henviste til i Porsche tråden. Håper vi engang kan møtes med våre Bertoner på Nurburgring!
Mvh,
Christer
22. april 2014 kl. 14:23 #73991
Ramlovs
2 IndlægHej Per
Tak for svar og billeder.
Jeg fandt billedserien med din GT på skallbølles hjemmeside. Flot arbejde! Bliver meget inspireret af din GT.
Hvad er der blevet af din hjemmeside? Du er måske gået over til kun at bruge youtube?Mvh Benjamin
22. april 2014 kl. 20:36 #73992
Jens Langdahl
731 IndlægJeg har haft samme tanke, men håber ikke at det forholder sig sådan – jeg savner de fine billeder og gode historier på din hjemeside Per!
23. april 2014 kl. 11:21 #74015
Per Einarsson
120 IndlægUltimostile ligger på typepad.com. En bloggerservice, som osse kan tilgås fra iPhone app.
Det var noget jeg valgte da jeg skulle køre med på Mille Miglia i 2012 og gerne ville blogge on-the-road.De er hårdt ramt af et ATTACK af en art.
Så der er pause på deres servere :(
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.