Forum Biler set til salg rundt om på nettet: Europas bedste køb Peugeot 404 Coupé fra 1963 til 75.000 kroner
Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Jens Langdahl
    731 Indlæg

Annoncen fortæller ikke meget men fangede alligevel mit blik. Det er længe siden, at jeg har set den model til så lav en pris.

http://www.prewarcar.com/index.php?option=com_caradvert&view=ad&section_id=4&id=177307&Itemid=113

Søren Navntoft
    326 Indlæg

Den er fantastisk og sandt at sige til en næsten uhørt lav pris. Man skulle tro at den manglede motoren…

Soren W
    390 Indlæg

Den er meget, meget, MEGET cool…

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Ooooooohhhhhhlala! Det er en pragtfuld vogn, sådan en 404 coupé. Og ja, den virker prismæssigt fornuftig, hvis den er så solid som teksten antyder.

Det er næsten ikke til at kapere, at der er så mange biler derude, som jeg gerne vil eje engang!

Kondrup
    464 Indlæg

Enig den er meget meget cool….
    Gad vide hvor meget man skal slippe i afgift på sådan et drøn….

………….. argh jeg vil ikke vide det, har jo ikke en bukket femøre :-)

jakob356
    170 Indlæg
    Jens Langdahl
    731 Indlæg

Den er godt nok lækker, den svensker! Det sart lyseblå stofindtræk er helt suverænt! Bilen står i Sundsvall, så det tager kun 2 timer og 20 min. med flyveren fra Malmø – og så kører man den bare hjem :-)
    Den koster 108.000 danske kroner, flybilletten 2000 mere, og veteran- og benzinafgift samt et sæt sorte nummerplader koster sammenlagt 20.000 kroner – jeg har tjekket! :-) En eller anden dansker ku’ få sig en fin, sjælden bil med klasse for 135 af de lange. Desværre bliver det ikke mig.

Attachments:
    Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

TOPlækkert, med det lyseblå indtræk. Ganske enkelt tårnhøj klasse.

Men det bliver heller ikke mig med den pris.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.