-
ForfatterIndlæg
-
11. december 2013 kl. 19:11 #64286
ruldal
148 IndlægJeg faldt over denne annonce for en del tid siden. Havde jeg pengene havde jeg købt den på stedet.
For det første står bilen i Frankrig hvilket i sig selv er fint fordi man slipper for at hente den i USA, dernæst er den super sjælden, og en rigtig god investering.
Bilen er en Pontiac GTO “The Judge”
Ikke den mest ønskelige variant, da twinram versionen er mere ønskværdig, men den står med matching numbers til 75.000kr.
Alt kan stadig fås til dem, heriblandt den manglende spoiler til bagagerummet og de originale stafferinger i tilfælde af en omlakering.
En rigtig fin matching numbers “Judge” kan indbringe over en halv mio kroner i USA. En i nogenlunde stand kan koste små 250.000.- kr uden problemer.
12. december 2013 kl. 14:29 #64324
jewer
894 IndlægDet er en fed bil men bemærk de to ord i annoncen ‘tres corrodes’. Hvis jeg husker mit 35 år gamle skolefransk korrekt, så betyder det ‘meget rusten’.
12. december 2013 kl. 18:30 #64330
ruldal
148 IndlægDet gør det nemlig :)
Det de skriver er at den er meget rusten i rammen. Går ud fra sådan en ligesom de fleste andre amerikanergryder har en chassisramme, enten hel eller delvist.
Men som sagt, en bil der kan koste mellem 250.000kr og 500.000kr (hvoraf det sidstnævnte er mest tænkeligt da den står med matching numbers) ville nok være værd at smide timerne efter :)
Hvis nogen køber den vil jeg godt give en god pris på at fikse den op ;)
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.