Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter

Er der nogen af Jer kyndige folk herinde, som kender en skrap Porsche-ekspert?
    En af mine bekendte har store problemer med elsystemet i sin 1982 Porsche 928, så han vil være meget taknemmelig for sagkyndig hjælp.

Kai
    583 Indlæg

Ikke at jeg kan hjælpe, men en lokation kan tit anspore et svar.

Selvfølgelig: Bilen står i Odense, men ejeren er naturligvis klar på at få den fragtet hen, hvor ekspertisen er – om det så er i Danmark, Sverige eller Tyskland. Den kan slet og ret ikke køre.

Kurt
    61 Indlæg

“Porsche Peter” har et godt ry, her i Nordjylland.
    Jeg tror nok han er kendt i hele landet, og også i udlandet.
    Jeg har set nogle af hans renoveringer, ikke en finger kan sættes…

http://www.peter-iversen.com/

Kurt

jensen
    46 Indlæg

jeg vill første kontakte 9xx.dk, Leander og Anders har rigtig meget kendskab til 924-944-928 og så er de superflinke og gir masser af gratis gode råd og sælger dele billigt.

alternativt ville jeg ringe til Porsche Centrum køge. få fat i ejeren Kim han er også et orakel i porscher og hvis han har tid til at snakke giver han også gode gratis råd pr. telefon, ellers få den smidt ned til ham og få en diagnose.

endeligt er der også siden porsche944.dk eller samme på facebook hvor der også gives gode råd, men ikke alle er eksperter.

Kære Kurt, kære Jensen,
    Mange tak for Jeres råd, som jeg straks har ladet gå videre. Jeg vender tilbage, når jeg hører, hvordan det videre forløb gik.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.