-
ForfatterIndlæg
-
19. februar 2014 kl. 17:53 #69068
Brask
27 IndlægHvilken relevans har Porsche for mit speciale? Jo ser du, jeg har i det sidste halve år haft to fixpunkter i min kalender. Det ene var den 3. marts, nemlig dagen hvor jeg skal aflevere mit speciale. Og det andet er den 15. marts, dagen hvor jeg igen må køre i den gamle bør, jeg købte sidste efterår og som jeg sikkert allerede har trættet jer nok med.
Problemet er, at jeg næsten ikke kan vente på at det skal blive den 15. marts, men at jeg synes den 3. marts nærmer sig lige lovlig hurtigt. Det er et pudsigt paradoks. På den ene side går tiden for langsomt og på den anden for hurtigt.
Da Scherfig skrev Det forsømte forår, var Porsche stadig kun en fjern ide i Ferdinands baghoved. Men når jeg nu sidder her og kigger ud af mit vindue, kan jeg tydeligt se dagene bliver længere, og at der faktisk er lidt sol ind i mellem, bliver trangen til at bryde ud af studerkammeret og ind i Porschen sgu meget nærværende.
Derfor denne lille overspringshandling. Tankerne flyver, skal jeg ringe til Schöneman og bestille tid til et olieskift og et generelt tjek af den gamle dame? Skal jeg et smut til Nürburgring til sommer med knægten? Kan den mon køre 235 km/t? Og hvordan kommer jeg af med cat’en så jeg kan få alle 231 hk?
Mmmmm det smager lidt af fugl, jeg kan næsten høre den hyggelige pludren fra den kultiverede boxer. Hul i specialet, det vigtigste er at det snart er den 15. marts.
Vi ses derude….19. februar 2014 kl. 23:51 #69098
holmen
456 IndlægHvor er det nu at man ‘liker’ dette indlæg ;-)
20. februar 2014 kl. 00:04 #69099
jewer
894 IndlægLej et par prøveplader – kan man ikke det selv om bilen er på plader? – eller se at få ændret din forsikring så du kan komme ud at køre. Så triller du en tur helt op til mig på lørdag eller søndag – kaffen og en bajser er klar. Det er s’gudda’ en meget god lille lørdags- eller søndagstur:>)
Forresten – er der plads til 4 Giuliafælge i en 911? :>)21. februar 2014 kl. 19:44 #69232
Anders Bilidt
648 IndlægJewer man kan desvaerre ikke leje proeveplader til en bil som ellers er indregistreret. Jeg har proevet. Det lykkes ikke.
Men et dejligt livsbekraeftende indlaeg! :-) Tak for det Brask.
Der gaar mindst to hele maaneder foer jeg igen er hjemme paa visit i det danske og kan trille en tur i en af mine elskede 02’ere. Pyha… hvor kan man komme til at savne dem!
Og da jobbet goer at jeg pt sidder paa hotelvaerelse i Riyadh, saa kan jeg ikke engang fortraenge savnet med en tur min Nippon klassiker…21. februar 2014 kl. 22:06 #69246
jewer
894 IndlægDet er altså for dårligt. Dvs. jeg selv må luffe helt til Sorø for at kigge på de fælge til Jullen:>)
22. februar 2014 kl. 22:59 #69354
Brask
27 IndlægDe fire Julle fælge er du meget velkommen til at komme og hente. Men vent lige til efter den 3. marts – så er jeg klar til at tage i mod besøg igen. Og ellers må jeg jo levere dem i Porschen 1 ad gangen ;-)
23. februar 2014 kl. 10:09 #69363
jewer
894 IndlægJa, det bliver ikke i dag i hvert fald – har ikke sovet i 26 timer nu. Der gik s’gu øl i den i går aftes/nat/morges hos nogle venner:>) Som Vor kære Plys ville sige: Drøm sødt!
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.