Forum Introducér dig selv og din bil Rune – VW Cabrio og Mercedes 230E
Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 35 i alt)
  • Forfatter
    Soren W
    390 Indlæg

Ja den oprindelige Audi Cabriolet, som den vist hed, er stadigvæk clean og elegant…

Runesten
    222 Indlæg

Enig. Den skal have lavet udstødning, og den har lidt ridser og skrammer, men intet seriøst og jeg gav kun 39.000 for den..

Nu skal jeg på jagt efter de org. Bolero fælge.

Runesten
    222 Indlæg

Soren W
    390 Indlæg

Fantastisk. Og ja originale fælge vil gøre den mere cool. Så håber vikarer på sommervejr med alle de åbne biler…

Runesten
    222 Indlæg

De er desværre meget sjældne og dyre de der Ronal Bolero fælge der sidder på den sorte på billedet med de 3.
    Det er ellers en org. fælg til den model, men så snart der er nogle til salg, så ryger de med det samme og til priser på over 10.000 kr for et brugt sæt 4 huls.

Runesten
    222 Indlæg

Jeg fik købt mig endnu en bil i dag., Det blev til indfrielsen af en drengedrøm.

http://i.imgur.com/dqH1PuR.jpg

Porsche 911 fra 1988 med 3.2 liters motor, G50 gearkasse, spærredifferentiale, el-kaleche, sportssæder, særlig katalysator der giver ekstra kræfter alt sammen fabriksmonteret. Bilen står fuldstændig som da den forlod fabrikken og jeg har alle servicebøger, og tidligere ejeres navne osv. For fanden jeg glæder mig til vejret bliver lidt bedre.

Soren W
    390 Indlæg

Ja for fanden, du er lidt på den Runesten. Kun cabrioleter? STORT TILLYKKE. Porsche er også en af de drømme jeg godt ville udleve en dag… Men nu må sommeren da komme? Du har gjort hvad du kan…

Runesten
    222 Indlæg

Ja det er jo helt skørt med 3 cabrioleter. Jeg tror jeg må erkende at jeg er meget dårlig til at skille mig af med ting når jeg først holder af dem. Helt enig med hensyn til sommer. Det MÅ da snart komme. Apropos cabriolet, så jeg en temmelig uoriginal af slagsen i dag, men det så sgu godt ud:

Anders Bilidt
    648 Indlæg

WAUW!! Stort tillykke med den smukke 911 cabrio.
    Daelme et fint koeretoej.. Vi maa haabe paa en god dansk sommer, saa du rigtig kan komme ud og nyde den flade 6’er med vind i haaret… ;-)

Hmmm… den der BMW tror jeg nu at jeg melder pas paa. Taenk at brutalt skaere taget af en saa smuk coupe…??
    Det burde vaere strafbart!

Runesten
    222 Indlæg

Jo tak Anders :)

Tænkte nok den BMW ville dele vandene. Synes det ser ok ud især når man så den live. BMW burde have lavet den selv.

Anders Bilidt
    648 Indlæg

Nu har jeg aldrig set netop det eksemplar du faldt over her, men jeg har set to stk. i virkeligheden. Paa trods af sjaeldenhads faktoren, saa imponerede de mig ikke saa meget som en helt almindelig lukket 6-serie goer hver gang jeg ser en af dem.

Men hvis du vil vide mere om disse frankenstein 6-serier, saa blev de faktisk produceret af et vaeld af forskellige smaa firma’er! Laes mere her:
    http://www.sharknose.de/cabriolets.htm

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Runesten – Tillykke med Porschen – ønsker dig godt vejr.

BMW´en er udført hos Schultz – så den for et par uger siden på Roskilde Havn. Den er flot udført. Jeg kan egentlig også bedst li´den lukkede coupés lethed. Egentlig forunderligt at den kan fremstå lettere i sit udtryk med tag end uden.
    ‘Men afgjort et kæmpeflot stykke Auto. lavet til håndværk i form af cabriolet – absolut ikke billig – næsten Einzelstûck. – ejeren fik noget han ikke ville møde hver dag på sin vej i egen Cabriolet. Hvorfor? Derfor… måske

Glæder mig til at se Porschen

God dag

Runesten
    222 Indlæg

Jo tak Plys. Måske lørdag på Tanken hvis det ikke pisser ned eller jeg har for mange tømmermænd.

Runesten
    222 Indlæg

Så røg audien og i stedet er der blevet investeret i et stykke legetøj af mest egoistiske skuffe. Den hører jo nok ikke til på Viaretro, men når Claus kan købe en Charade, så kan jeg også fortælle lidt om min nye lille bil.

Det er en Mini Cooper S John Works GP. Her skal man lægge mærke til ordet GP. Det betyder at den kun er lavet i 2.000 eksemplarer og er uden bagsæder, men i stedet med en tværstiver hvor bagsæderne skal være. Den er en lille raket og jeg vil tro den er lige så hurtig som min Porsche. Bilen er årgang 2006, men det er ikke til at se. Den har kun kørt 40.000 km og det ser ikke ud som om nogen har siddet i sæderne.
    Det skal være min nye hverdagsbil, så der også er lidt sjov, når vejret ikke er til klassikerne.
    Den har et par opgraderinger og ca 230 HK. Det eneste jeg umiddelbart tænker at gøre ved den er at billede bagspoileren af. Den er alligevel lige rigeligt brian.

Vinteren kommer til, udover at køre MINI, til at stå på renovering af Porsche motor. Det var sgu ikke hvad jeg håbede på da jeg købte den. Først fandt jeg ud af at olieforbruget er for højt og dommen fra mekaniker lød på renovering af topstykker. Mens jeg lige har samlet kræfter til den operation er den også pludselig begyndt kun at køre på nogle af cylinderne. Det kan jo være alt muligt, men håber bare det er tændrør e.lign, har ikke haft tid til at kigge på det. Jeg gruer for regningerne. Øv.

Garagen pt:

Runesten
    222 Indlæg

Jeg har forkælet min Porsche med ombetrækning af rattet. Det gamle læder var så slidt at man fik fnuller på hænderne når man kørte, især i varmt vejr. Jeg sendte rattet til nogen der hedder meinlenkrad.de i Tyskland og en uge senere fik jeg det tilbage flot ombetrukket i bedste Porschestil. Super flot arbejde, og det bedste af det hele er at det kun kostede 200 Euro alt inkl. (ahh undtagen fragt derned).

Jeg fik lige skudt et par billeder med min telefon på Toldboden den anden dag.

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 35 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.