Forum Introducér dig selv og din bil Så købte jeg min første klassiker
Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    Lars Kruse
    5 Indlæg

Efter mere end 40 år med forholdsvis nye biler, så kom lysten til en klassisk bil.
    Det blev hurtigt fastlagt at den skulle være åben og have et sportslig islæt, derfra blev det så svært, for jeg gad ikke gå i gang med den store renovering af et ladefund. Dem jeg fandt var enten for dårlig eller forkert lavet. Nogle har fokus på at lakken og kabinen er perfekt, men så sidder der en slatten undervogn på bilen .
    Pludselig var bilen der, ikke original, ikke perfekt i lak og kabine, men undervogn og motor var i orden. Lidt over budgettet, men når den rigtige bil er der skal man slå til.
    Så nu er jeg den lykkelige ejer af en 1975 Fiat 124 Spider til Abarth Look a like.

stefan
    147 Indlæg

Fed bil Lars – tillykke med den!! Gad også godt prøve at eje en bil uden tag!

Anders Prip
    102 Indlæg

Det er så godt gået Lars! Tillykke tillykke, du går en god sæson i møde. Som nybagt klassikerejer fra 2015 er mit råd: Kør, kør, køøøøer for sa… :-)

Og så lægger du lige lidt billeder op, ikke…please?

Klaus R
    143 Indlæg

Tillykke med den Lars. Og velkommen til en ny verden ;-)

Lars Kruse
    5 Indlæg

Her er et par fotos af bilen.

Jeg var heldig at finde en tør dag med sol til en prøvetur

Regner med at dukke op på Tanken til en kop kaffe, når vejret bliver bedre

Anders Bilidt
    648 Indlæg

Et kolosalt tillykke med dit nye legetoej Lars!!
    Uhadada… hvor ser den fin ud.
    I hvert fald optisk, maa man da sige at de har gjort det godt med at replikere en Abarth. Er teknikken ogsaa paa plads?
    Egentlig har jeg aldrig vaeret synderligt pjattet med aabne biler, men der er et par undtagelser saasom en Datsun Fairlady 2000 og ikke mindst en Fiat 124 Spider (helst en AC med den letloebende 1400 twincam).
    Jeg er sikker paa at den vil bringe dig masser af glaede i loebet af sommeren. Der venter dig en helt anden verden end den fundet i en Impreza… ;-)

Ole Wichmann
    815 Indlæg

Tillykke med den Lars, den ser godt ud. Held og lykke med den…

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

124 er lækker teknik og Spideren lækkert design: Det er en rigtig skøn vogn, den der- mange gange tillykke!

Connoisseur
    243 Indlæg

Stort tillykke med din klassiker. Jeg håber i begge får et langt forhold sammen, med masser af gensidige glæder.
    Jeg glæder mig til at høre om dine oplevelser med den.

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Korte forhold kan også give masser af glæder!

lynibyen
    7 Indlæg

Tillykke Lars, det er en fin bil sådan en Fiat 124!

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.