-
ForfatterIndlæg
-
13. oktober 2016 kl. 20:51 #124788
Rasmus Wind
37 IndlægStødte på den her samling, der ryger på auktion d. 25/11 i Milano: http://www.rmsothebys.com/tv16/duemila-ruote/lots/ – det er sgu nærmest som at se et katalog over alle mine drømmebiler…. Jeg er slet ikke nået til motorcyklerne, bådene eller alt det andet endnu…
Angiveligt – og det her er bare bilforumsnak, så tag det for hvad det er – så tilhørte samlingen arvingen til et af Italiens største værdihåndteringsfirmaer. Han led, som det vist fremgår, af en alvorlig samlermani, og da hans egne (forholdsvist rigelige) midler ikke længere rakte, begyndte han at tage af kundernes penge – de var jo ligesom ved hånden, som man siger.
Det gik fint indtil to banker for et par år siden på samme tid ville have et større millionbeløb i Euro fra deres beholdninger – det kunne ikke lige lade sig gøre (der var jo ligesom købt forskelligt for pengene), og så væltede læsset – angiveligt.
Sæt lige en halv time af, der er meget guf…
13. oktober 2016 kl. 23:02 #124792
Anders Bilidt
648 IndlægHold da helt fest hvor er der mange godter….!!
Pyha… jeg bliver da helt stakaandet.
At begraense os er naturligvis en kunst. En kunst – som hvis ovenstaaende bilforumsnak er sandt – den tidligere ejer af alle disse skoenne klassikere tydeligvis ikke behaerskede.
Men hvis jeg bare maa saette mig paa den 65’er Iso Rivolta IR 300 GT saa jeg har noget spasst at deltage i SixtyFivers med, og saa den 53’er Alfa-Romeo 1900C Sprint Touring til soendagsturene, saa skal jeg nok smile tilfreds og overlade alle de oevrige til jer andre…Hmmmm… men hvis der ikke er nogle andre som oensker den 68’er Maserati Mistral 4,0 i moerkbronze metallic og med labert roedt laeder, saa kan jeg nok godt overtales til at tage den med mig ogsaa. ;-)
13. oktober 2016 kl. 23:54 #124793
jewer
894 IndlægHolddakæft! Så godt opslaget om auktionen tidligere inde på FB men kom fra det igen. Der er jo så meget at det er helt uoverskueligt! Vildt!
18. oktober 2016 kl. 20:18 #125009
Connoisseur
243 IndlægDet er en uoverskuelig samling.
Jeg er meget spændt på hvor budene enden, for der er mange, og jeg kan godt tænke at vi ved en så massiv mætning, så bliver det ikke høje priser !
Jeg har fundet mine favoritter, så hvis nogen skal derned !
Så ville jeg gerne havde den her med hjem.Attachments:
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.