Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    Klaus R
    143 Indlæg

Har I kigget ud på vejret?
    Klør det ikke helt vildt for at lufte dyret?

Fru Fulvia var ude på den første lille tur i går, og nu skal vi ud på den udvidede Strandvejstur. Godt man har helårsdækning.

Andre tyvstartere der er med?

stefan
    147 Indlæg

Jeg var ude i min blå bil i fredags, da jeg død og pine skulle bruge en bil, og min kone havde snuppet hverdagsbilen. Den lille fiat 126 strejkede, så det blev amerikaneren. Overraskelsen var, at den lille fiat støjer mere end amerikaneren ihvertfald inde i bilen… God tur!.

Kim Jensen
    30 Indlæg

Var det ikke fordi bremserne svigtede på min i søndags, og jeg ikke lige har kigget på det, så havde min været ude at køre.

Kondrup
    464 Indlæg

Jeg luftede Guldklumpen i lørdags, på prøveplader der var udløbet ugen før ;-) Så det blev kun til en kort tur ned af Platanvej og tilbage til garagen igen…. man det var nice ;-)

Glæder mig til den bliver synet og få et sæt metalplader ….. god dag derude

holmen
    456 Indlæg

Jeg luftede Crownen i går. Skulle lige montere forlygterne igen. Relæer og sådanne noget vinterpusling.
    Den har stået lige siden udflugten med MotorClassic i november og den startede naturligvis efter benzinen nåede frem til mødet med luft og gnist. Kørt tre meter frem for at nyde solen, puste støvet af og forberede sig på at komme på landevejen om få dage.
    Alle planerne som jeg lagde i efteråret ift projekter er ikke blevet til andet end lygter ud og ind og så indkøb af en W58 fem trins gearkasse.
    Næste vinter næste vinter

Niels Birkemose
    21 Indlæg

Vi skifter den gearkasse som et drive-in job snarest.

Soren W
    390 Indlæg

Jeg tog en lille snydetur lørdag, selvom forsikringen først gælder på søndag. Lavede heldigvis ingen skader. Og hvor det dog frister nu hvor solen banker ned…

Leo Jensen
    154 Indlæg

Jeg kørte i alle 3 biler her i weekenden: Ret gammel 2CV, halvgammel Jaguar og nærmest ny Alfa. Nu er de alle i helårsdrift, så det var der sådan set ikke noget ekstraordinært ved, bortset fra:

SOLSKIN og 10°C

Attachments:
    H.P Thygesen
    34 Indlæg

Pudser glorien og venter og glæder mig til søndag – med lidt nymalet og nyvasket, men der er hvis et baghjul som taber luft !!!!

Attachments:
    Klaus R
    143 Indlæg

Igen en herlig solskinsdag – og nu må alle andre også køre.
    Måske man møder nogen ude på vejene i dag ?

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.