-
ForfatterIndlæg
-
11. august 2018 kl. 11:39 #146833
Anonym
25 IndlægKære alle ViaRETRO’er
I dagens Weekend Matiné kan Michaels artikel/reportage fra CHGP18 læses … ligesom der i den kan ses et udvalg af de fotos, Michael og jeg tog fra eventet som ViaRETROs “udsendte i marken” :-)
Når vi er “i marken” for at lave reportage som f.eks. denne, fra sidste weekends CHGP18, så er det nødvendigt at skære antallet af billeder ned til et begrænset antal i selve artiklen/reportagen, men samtidig vil vi jo gerne give jer mulighed for at se flere stemningsbilleder fra disse events … ikke mindst fordi ViaRETRO ofte spiller en stor rolle i fht. helhedsoplevelsen; f.eks. ofte med Claus Ebberfeld som speaker, ViaRETRO-medlemmer der udstiller de herlige klassikere, evt. medlemmer der deltager som kørere – og ikke mindst som ved CHGP18 – den fantastiske ViaRETRO-stand …
Der er derfor også yderligere oprettet nogle (4 stk.) webbaserede (Dropbox) fotomapper, der giver direkte onlineadgang til et supplerende antal af vores fotos fra CHGP18 weekenden + video fra lørdag aften på ViaRETRO-standen … se de 4 links herunder:1:
CHGP18 … Generelt, Link:
https://www.dropbox.com/sh/1vx12j2obeki893/AADittyLO_KmlZ9Th_RAToLFa?dl=02:
CHGP18 … Race, Link:
https://www.dropbox.com/sh/sjvsft7hlc8x6be/AAAslxQxvMoBq8MEF6tpVDaka?dl=03:
CHGP18 …ViaRETRO-standen, Link:
https://www.dropbox.com/sh/ith64mvbtgv027w/AACVn1hWa89qQFw6JzC4iHjqa?dl=04:
CHGP18 … ViaRETRO-video (lørdag aften), Link:
https://www.dropbox.com/sh/idcka6menf0tm5z/AABISWDqYzZMSX63-v4H5ylpa?dl=0Vi håber, at I der deltog i CHGP18 … uanset under hvilken form, I deltog … havde en god oplevelse – men deltog du ikke i år, håber vi, at såvel reportagen i dagens Weekend Matiné, som disse supplerende stemningsbilleder/video, vil give dig lyst til at deltage i 2019 … forhåbentlig som aktivt ViaRETRO medlem :-)
Rigtig mange hilsener, Gitte og Michael
11. august 2018 kl. 14:17 #146834
jewer
894 IndlægFine billeder og video. Tak for dem. Ærgerligt at man ikke kunne deltage lørdag aften i år – men må jo blot tage revanche til næste år:>)
11. august 2018 kl. 14:22 #146835Anonym
25 IndlægSelv tak @Jewer … det var super hygsomt … vi håber at se dig næste år ;-)
Rigtig mange hilsener, Gitte
11. august 2018 kl. 14:54 #146836
A VINTAGE RUN
313 IndlægHej Gitte.
Tak her fra osse, for de fine foto og den lille video teaser.
:-)
12. august 2018 kl. 16:49 #146848Anonym
25 IndlægVelbekomme @Njal H Fredhave ?
Jeg håber, at vi også ses i 2019 til CHGP … og selvfølgelig også gerne før ?
Rigtig mange hilsener, Gitte13. august 2018 kl. 21:30 #146890
Claus Ebberfeld
604 IndlægJeg har ligesom sidste år bare dårlig samvittighed over ikke at være mere med i løbet af dagen. Men godt jeg fik smagt én gang af Michael-V8’s morgenmad :-)
16. august 2018 kl. 20:39 #146937Anonym
25 IndlægKære @ClausEbberfeld
Vi havde jo den udsøgte fornøjelse at høre dig speake til løbene i løbet af weekenden, ligesom du jo deltog i såvel den aldeles glimragende “ViaRETRO-aften” i “ViaRETRO-campen”, hvor “chef-kok” @MichaelV8 … godt assisteret af @SørenNavntoft … diskede op med herligheder fra “feltkøkkenet” (og jeg kan forstå, at du også nåede at få noget af morgenmaden, som @MichaelV8 lavede – yummi) … så i min optik, så var du da så sandelig med” all the way” (og i de vedlagte fotos, som Michael og jeg tog, kan du jo så evt. se lidt mere af det, du ikke havde tid til at se pga. speaker-arbejdet – fra såvel CHGP generelt, og ViaRETRO-campen specifikt) ?
Jeg ser personligt allerede frem til næste års CHGP … herunder ikke mindst deltagelse i fællesskabet i ViaRETRO-campen ?
Jeg fornemmede i øvrigt, at når jeg gik rundt på CHGP og så flere af de andre “klub-stande/camps, så var det de færreste af dem, der havde samme “stemning” som ViaRETROs, ligesom jeg også fornemmede, at ViaRETRO-campen var den … eller i hvert fald en af de … mest besøgte af dem alle, både i fht. medlemmer og gæster, der nød synes af de mange lækre klassikere, der stod linet op i campen … herligt ?
Rigtig mange hilsener, Gitte
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.