-
ForfatterIndlæg
-
12. marts 2016 kl. 21:14 #116627
K. Reinholdt
25 IndlægHej Kenneth, jeg syntes at Anders gamle BMW virker som et godt match, da du også kan bruge bagsæde, og når den er holdt så original (dog med de vigtige guld BBS), så har den en helt suveræn stil af en youngtimer.
Jeg holdt en del øje med den da den var til salg sidste eller forrige år, men er den allerede til salg igen, jeg syntes ikke jeg er stødt på den igen lige nu?
Den er nok over mit budget, men ellers ville jeg springe på uden tøven…
Kim
13. marts 2016 kl. 10:27 #116644
Kenneth Bon Nielsen
42 IndlægHej Kenneth, jeg syntes at Anders gamle BMW virker som et godt match, da du også kan bruge bagsæde, og når den er holdt så original (dog med de vigtige guld BBS), så har den en helt suveræn stil af en youngtimer.
Jeg holdt en del øje med den da den var til salg sidste eller forrige år, men er den allerede til salg igen, jeg syntes ikke jeg er stødt på den igen lige nu?
Den er nok over mit budget, men ellers ville jeg springe på uden tøven…
Kim
Hej Kim
Den er til salg, men den er ikke online nogen steder. Sælger er i Schweiz, hvor han vil være de næste 1,5 år, så der er kun mulighed for at se bilen, når han er hjemme, da den står aflåst og uden plader.
Guldfælgene (dem i kasserne) følger ikke med desværre, jeg har spurgt :) Der medfølger kun de fælge, som den står på (når man fx ser den på bilgalleri). Dog medfølger den originale udstødning, hvis man vil væk fra dobbeltpipe-looket :)
Nu ved jeg ikke, hvad dit budget er, men jeg mindes, at den brune Mini kostede i omegnen/underkanten af 100.000, da jeg læste om din anskaffelse, og så er BMW’en jo fint inden for rækkevidde.
Men som sagt er jeg nødt til at vente på, at han lige er hjemme et par dage og håbe, det går op med min egen kalender.
Imens jagter jeg afgifter på 205 GTI 1,9 fra 1990 – det er ikke til at opdrive. SKATs beregner siger ca. 35-40.000, men jeg stoler ikke meget på deres beregner, må jeg indrømme :)
Ellers har jeg også kig på et par MR2’ere, der måske kommer til salg senere – og endelig holder jeg stadig udkig efter 944 alternativt 924S, men jeg synes, de er for dyre i Danmark pt.
13. marts 2016 kl. 21:33 #116690
Anders Bilidt
648 IndlægMmmmmm…. sagde nogen MR-2…??
Saaden en gad jeg nu ogsaa godt. Men for mit vedkommende skulle det vaere en helt tidlig fra ’85 eller ’86 – foer sideskoertet blev indlakeret. Og saa skulle den naturligvis fremstaa 100% original! Og ikke i roed tak.
Mere youngtimer end klassiker, ja uden tvivl. Men den ville uden tvivl vaere et ganske underholdende substitut for min gamle Trueno…
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.