-
ForfatterIndlæg
-
21. juli 2015 kl. 15:24 #105342
Anders Bilidt
648 IndlægOuuuuh… hvor fristende!
Eneste problem er at jeg ikke aner hvor jeg er henne d. 19. august.
Er jeg i DK – eller rettere, Skaane – saa ville det jo vaere superhygsomt at troppe op med en af 02’erne.
Hvor sent kan man tillade sig at tilmelde sig?21. juli 2015 kl. 22:53 #105355
Klaus R
143 IndlægAnders – du siger bare til. Vi skal nok finde en plads til dig i klassisk gruppe ;o)
Og den røde har da været på banen før ;o)21. juli 2015 kl. 23:45 #105357
Anders Bilidt
648 IndlægDet lyder godt Klaus – tak! ;-)
Og ja, den lille roede har skam vaeret masser paa bane. Baade Sturup, Padborg og saagar Nordschleife.
Meeeeen, hele ideen med at koebe den groenne var netop at spare den roede for helt saa haard koersel.
Hm. Nu maa vi se. Jeg naar naeppe at faa den groenne klar inden d. 19., men den roede holder vel ogsaa til en enkelt tur mere paa Sturup…
Jeg skal bare vaere sikker paa at der ikke er nogen som vil betale mig for at side i 12 km’s hoejde den paagaeldende dag, foer jeg tilmelder mig jeres trackday!15. august 2015 kl. 21:06 #106763Peter Ravnsholt
3 IndlægHej…
Blot til behagelig orientering så har vi stadig ledige pladser til vore trackday onsdag den 19/8 (afterwork)…
Mere info fåes på http://www.track-club.dk
Mvh
Peter
16. august 2015 kl. 12:49 #106774
Anders Bilidt
648 IndlægSaadan noget tis!
Min groenne 02 staar fortsat med et stort tomt ingentig in motorrummet.
Og planerne om at tage den roede i stedet for er oedelagt af at jeg ikke har faaet skiftet styrekugler endnu. Den venstre styrekugle slaar sig lidt over bump og ujaevnheder. Ikke vaerre end jeg endnu fint kan koere paa gaden med bilen, men jeg synes dog ikke at jeg vil belaste den paa bane foer de nye styrekugler er blevet monteret.
Oh well… jeg haaber I andre faar en hygsom afterwork trackday… ;-)
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.