Forum Arrangementer/Rejser: Hvor, hvornår, hvem og hvordan? Tur Lørdag den 18. Juli til hemmelig bilsamling på Fyn
Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Forfatter
    Peter Cocopelli
    79 Indlæg

Hej – Jeg tager familien med på Claus´ køretur til Fyn på Lørdag. Hvis der er andre som har lyst til at køre sammen til opsamlingsstedet på fyn – er planen som følger:

Kl 10.45 Kbh – Afgang fra AJ Tanken, efter en kop kaffe og croissant
    Kl 12.10 Nyborg – Opsamling af Vest-sjællandere Øst-fynboer ved Nyborg Burger King. (Drej af ved afkørsel 45 Nyborg Ø og sving til venstre).
    Kl 13.00 Assenbølle – Årupvej/Middelfartvej. Her mødes vi så alle fra både Øst og Vest.

Ses

Soren W
    390 Indlæg

Hej Peter,
    Vi følger trop fra Sydfyn, men jeg overvejer at køre til Fredericia og samle jyderne op og guide dem sikkert over den gamle bro tilbage til Fyn…
    …men vi ses lørdag!

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Det er en god plan, Søren – ellers får du som fynbo jo heller ikke kørt ret meget .-)

Vi ses, ja!

Anders Prip
    102 Indlæg

@soren-w, hvor og hvornår regner du med at samle op? Jeg vil gerne koble mig på samme plan.

Jeg tror på at bilguderne er med mig, og at min adskillelse + efterfølgende lodning og rens af tændingskontakten har hjulpet. Karburatordyserne skal også renses, så jeg krydser fingre.

Soren W
    390 Indlæg

Anders, jeg prøver lige at regne på tiderne. Så kan jeg give et tidspunkt, hvor vi mødes på Kildebjerg rastepladsen vest for Odense…

Jeg melder tilbage…

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

God dag

Jeg kommer indover et eller andet sted på Sjælland og følger med i et afsindigt lækkert køretøj…Dyt lige hvis i ser bagenden…

Her er lige et billede af fronten – kig i bakspejlet…

Vi ses

PS. Desværre – ikke plads til tomlere…bilen er fyldt op…Grisling er med på tur….

Attachments:
    Ole Wichmann
    815 Indlæg

Jeg støder til på Jyllandssiden omkring Fredericia et sted.
    Jeg har døtrene med, så det bliver i Jaguar, selv om den kører lidt urent for tiden.
    Vi håber det går…

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Gl. Færgevej nede for enden ser hyggeligt ud på Google, og hvis vi kører derfra kl. 12:15, så passer tiderne..

Det lover godt. Vi mangler tyske, franske og japanske biler, men ellers lover det godt :-)

Soren W
    390 Indlæg

Plys dukker vist op på Fyn i den blå Alpine. Så burde Frankrig være dækket ind på smukkeste vis. Og Peter Cocopelli, er det ikke Porsche?

Jeg sørger for at England er dækket ind af såvel coupé som roadster. Så kan vi jo tage diskussionen, hvad der gør sig bedst… Ses derude…

Jørn Jarnved
    52 Indlæg

Hvordan foregår det? Er det sådan at man får bind for øjene de sidste 100m.
    Glæder mig til at høre om turen, ærgeligt at jeg har lovet konen her på første feriedag at tage på kræmmermarked i Præstø. Håber i får lov til at tage billeder. God tur.

Anders Bilidt
    648 Indlæg

Saadan kan det gaa Joern. Jeg maatte ogsaa sidde og smaakede mig til en 60 aars foedselsdag med svigerfamilien. Den kunne jeg desvaerre ikke komme uden om. Men tankerne var med ViaRetro folket ude paa landevejen under hele frokosten og ikke mindst under de obligatoriske taler og sang… ;-)
    Glaeder mig ogsaa til lidt billeder fra jeres tur!

Anders Prip
    102 Indlæg

Bare lige en teaser fra en spændende dag…
    Lækker youngtimersamling vi besøgte.

Attachments:
    mich-dyk
    39 Indlæg

En rigtig fin bilsamling. Med en god fortælling og historie til hver bil, alt i alt en god dag.
    En stor tak til brødrene/familien, som ejer samlingen og deres ansatte, for deres selskab og gæstfrihed
    Mich.

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.