Forum Diverse: Ting der ikke hører hjemme andre steder Valgte at tage klassikeren på job i dag, og det kom der et billede ud af.
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    ruldal
    148 Indlæg

Hvis nogen skulle have lyst til at følge trop med denne tråd er i hjertelig velkomne. Snup et billede når i kører i klassikeren (i takt med de kommer ud af vinterhi de næste par måneder) og smid billedet her :)

Jeg valgte i morges at tage BMW´en til arbejde (ca 30km væk, i Biersted). Det var gråt, snusket, småregnende og vådt og faktisk en jævnt trist køretur derud kl halv 8 i morges.

Men da jeg skulle hjem var vejret bare superfedt. Jeg var nødt til at grave solbrillerne frem fra handskerummet, rulle vinduet 10cm ned, og så kunne vi ellers køre.

Anders Bilidt
    648 Indlæg

Tjaa… saa kan jeg da godt savne at side bag rattet paa en af de to E21’ere jeg tidligere har ejet…
    Saeligt den foerste som var en 323i der blev bygget op med samtlige dele fra en totalskadet Alpina B6, dog foruden motoren som desvaerre var doed. I stedet fik de saerlige Alpina motorophaeng i stedet mov til at baere den store 3,5 liters M30 motor. Det kom der en gevaldig koeremaskine ud af!! :-)

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

God aften…

Her et billede fra en vej i januar…jeg kender ikke paradis, men det her er det tætteste…tror jeg.
    Det bedste terrængående, der går i et med naturen har været mit foretrukne her…jeg foretrækker fuld diskretion i naturen…

Når, jeg skal ud af dvalen og tilbage til civilisationen tager jeg denne her…

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.