Forum Diverse: Ting der ikke hører hjemme andre steder ViaRETRO BossaNova sommertour i Danmark 2014
Viser 10 indlæg - 16 til 25 (af 25 i alt)
  • Forfatter
    Søren Navntoft
    326 Indlæg

Så er vi klar med en dato for ViaRETROs sommertur i den danske sommer:

21. – 22. juni 2014

Link til arrangementet i kalenderen: https://www.viaretro.dk/ai1ec_event/viaretro-bossanova-sommertour-i-danmark-2014/?instance_id=592

Soren W
    390 Indlæg

Og hvis ruten går over Sydfyn dag et eller to, kan der sagtens laves et pitstop hos mig i Faaborg, tæt ved vandet :-)

Vi kan måske også arrangere bespisning på den nyåbnede restaurant “Spiseriet” på godset Steensgaard (www.steensgaard.dk)

Kristian.F.J
    42 Indlæg

Er der nogen mulighed for at støde til fællesskabet ved mødestedet på Fyn?
    Hvis man er bosiddende i Odense, føles det en smule forkert at køre hele vejen til Aarhus eller for den sags skyld København, for så at vende om og køre tilbage.
    Så hvis det kan lade sig gøre at støde til ved opsamlingsstedet ville det være perfekt for mit vedkommende… Jeg overvejer at tage en jævnaldrende kammerat med som er flittig læser herinde, men som stadig er “kommentarjomfru”… For vores vedkommende vil vi nok vende snuden hjemad lørdag eftermiddag/aften, da vi begge to er eksamensplagede, hvis det er i orden?… :-)

Kristian.F.J
    42 Indlæg

Bump :-)

Søren Navntoft
    326 Indlæg

Hej Kristian

Helt i orden. Undskyld det sene svar, jeg havde misset dit indlæg.
    Vi vender tilbage med mødested på mandag, når ruteplanlægger Niels Birkemose er klar med stedet.

Kristian.F.J
    42 Indlæg

Det er helt i orden! Men tak for tilbagemeldingen :-)

Anders Bilidt
    648 Indlæg

Ihhhh… gid jeg kunne lege med… :-(
    Men der er sgu lidt langt hjem herfra!
    Oh well, I maa have en super BossaNova Tour DK, og husk saa at tage rigeligt med billeder, saa jeg i det mindste kan nyde det… ;-)

Samme weekend tager jeg saa i stedet til Nagoya Nostalgic Car Show i Japan. Det bliver min foerste japanske bilmesse, saa jeg maa indroemme at jeg glaeder mig slemt meget!!

Kristian.F.J
    42 Indlæg

Ikke for at være på tværs eller noget, men jeg kan ikke finde mødestedet inde i begivenheden på ViaRETRO’s kalender…

Enten har jeg ikke ledt godt nok eller også er det ikke blevet slået op :-)

Søren Navntoft
    326 Indlæg

@kristian-f-j og andre

Afgang fra København
    Vi mødes kl. 8.30 på AJ Tanken, Kystvejen 24 i Charlottenlund til den efterhånden klassiske ViaRETRO morgenmenu og kører herfra kl. ca. 9.00.

Afgang fra Ebeltoft
    Vi mødes på Café SMAG, Skindergade 5 i Ebeltoft kl. 8.00 til morgenmad og afgang herfra 8.30

Mødestedet for hold øst og vest bliver hos Folmers Auto, Odensevej 5 i Langeskov på Fyn kl. 12.00

Leo Jensen
    154 Indlæg

Hej Søren

Hvis jeg kom fra Næstved eller Kolding ville jeg synes godt om, hvis der var nogle opsamlingspunkter undervejs på ruten.
    Der er selvfølgelig en bagtanke med ovenstående: Jeg kan ikke deltage pga familiearrangement, men jeg ville bestemt sagtens kunne stå ved Karoline i Middelfart kl 11, hvis jeg vidste at kortegen fra Jylland gjorde et kort stop der… ;o)

God fornøjelse til alle, og jeg er f….. misundelig !

Viser 10 indlæg - 16 til 25 (af 25 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.