Hmmm… før jeg begyndte med E30’ere som hverdags youngtimer, ejede jeg også lidt E21.
Den første var født som en 82’er 323i, men var bygget om med an 218hk 3,5 liters M30 motor!! Det var dælme noget af et BÆST!! :-D Det bedste ved det hele var at bilen sågar var lovlig, synet og indregistreret på danske plader. Det var blot at betale afgift af en Alpina B6, som jo netop kørte med den store M30 motor i det lille 3’er karosseri, og så var den i vinkel… ;-) Uden tvivl den mest brutale (omend ikke den hurtigste) bil jeg nogensinde har ejet!
Den blev solgt for mange år siden nu, men den husere stadig et sted i det jyske – dog med et farveskifte siden den var min.