• Forside
  • Forum
  • Bliv medlem af Klub ViaRETRO
  • Kontakt
  • Ny Bruger
  • Overblik
  • Log ind
  • Din Klubside
  • Arkiver
    • Artikel
    • Design og koncept
    • Historisk Motorsport
    • Matiné
    • Motorsport
    • Rejser
    • Reportage
    • Set til salg
    • Tanker og Trivialiteter
    • Vores biler
  • Klassiske biler på Kulturhavnen
Log In

seventeen − four =

Lost your password?
Register
Lost your password?
Register

one × 5 =

A password will be e-mailed to you.
Søg
  • ViaRETRO in English
  • Overblik
  • Ny Bruger
  • Log ind
  • Din Klubside
  • Brugere
ViaRETRO logo
  • Forside
  • Artikler

    Nyeste

    • I beg your pardon! Aston Martin Bondage?!?

      Claus Ebberfeld
      13. februar 2015
      Artikel, Tanker og Trivialiteter
      8
    • Første tur i nyrenoveret Lamborghini 400 GT2+2: Torino!

      Claus Ebberfeld
      12. september 2014
      Artikel, Workshop
      13
    • Anders' eventyr: 2000 kilometer i en ukendt bil

      Claus Ebberfeld
      31. maj 2013
      Artikel, Tanker og Trivialiteter
      14
    • Genial aerodynamik: Ground Effect

      Claus Ebberfeld
      21. marts 2013
      Artikel, Design og koncept, Motorsport
      29
    • Umådeligt charmerende flyvepap: Lancia Abarth A112

      Claus Ebberfeld
      12. februar 2013
      Artikel, Kørt
      60
    • Sømkassen og tante Lis' bil

      Søren Navntoft
      31. januar 2013
      Artikel, Tanker og Trivialiteter
      48
    • Reportage
    • Rejser
    • Historisk Motorsport
    • Motorsport
    • Set til salg
    • Design
    • Tanker og Trivialiteter
    • Workshop
    • Vores biler
    • Tips og guides
  • Sektioner
    • Klassiske biler på Kulturhavnen
    • Forum
    • Bliv medlem af Klub ViaRETRO
    • Matiné
    • MotorTV
  • Kontakt
  • Menu logo

Medlem Bo

Profilbilled af Bo

Bo

@mohr

Active 8 år, 10 måneder siden
  • Aktivitet
  • Profil
  • Friends 0
  • Groups 0
  • Fora
  • Personal
  • Omtaler
  • Favoritter
  • Venner
  • Grupper
  • Profilbilled af Bo

    Bo svarede til emnet Mini 78' i forummet Hvad sker der i garagerne og værkstederne? 9 år, 7 måneder siden

    Hej Schaarup,

    Den ser godt ud. Bare ring til maniflow de er meget serviceminded og ved hvad de taler om og så er kvaliteten virkelig god. Ift. til omdrejningstæller hvis du leder efter periode rigtigt ekstra udstyr er Speedwell en mulighed, kan kun købes brugt almindeligvis via Ebay. Re-produktion af dem laves af en fyr i Australien Howard In…[Læs mere]

  • Profilbilled af Bo

    Bo svarede til emnet Mini 78' i forummet Hvad sker der i garagerne og værkstederne? 9 år, 7 måneder siden

    Hej Schaarup,

    Altid godt at høre fra en anden Mini ejer. Er det ikke MK2 baglygter du har på? Går ud fra din er en MK3?
    Kan varmt anbefale Maniflow som udstødningsleverandør.

    Hilsen

    Bo

  • Profilbilled af Bo

    Bo commented on the post, Ugens fund: Mitsubishi Galant 9 år, 7 måneder siden

    Fin Galant har selv tilbragt mange timer på bagsædet af en sådan. Mine forældre havde en brugt i bordeaux med lysegråt indlagt i en del år. Så for nostalgiens skyld kunne den være et emne, men jeg tror snart a […]

  • Profilbilled af Bo

    Bo commented on the post, XT goes home: Subaru nu! 9 år, 7 måneder siden

    Her en til salg (Dollars)

    og her

  • Profilbilled af Bo

    Bo commented on the post, Jeg har købt "Årets Bil i Europa" – men hvilken? 9 år, 7 måneder siden

    hvem vil ikke gerne have en Lancia Delta

  • Profilbilled af Bo

    Bo svarede til emnet Knofedt anno 1957 i forummet Hvad sker der i garagerne og værkstederne? 9 år, 8 måneder siden

    Hej Dan,

    Dit arbejde og metode er ikke mindre end imponerende. über cool Le Mans MGA

  • Profilbilled af Bo

    Bo commented on the post, Ugens fund: Attachémappe samt medfølgende Alfa Romeo 9 år, 9 måneder siden

    Hej Mads,

    Nu kender jeg jo dig fra nogle år tilbage fra bestyrelsen i Alfa Romeo Klub Fyn og hvis der er nogen der skal investere i det projekt så er det da dig. Så bare spændtraileren efter bilen og kom afs […]

  • Profilbilled af Bo

    Bo commented on the post, Ugens fund: Attachémappe samt medfølgende Alfa Romeo 9 år, 9 måneder siden

    Det er et velvlagt ugens fund. Den kan sikkert handles til 5000. Køb og sæt den til side indtil der er tid til at lave resten. Men ja ikke den mest spændende Alfa men med tiden måske en af de mest sjældne mode […]

  • Profilbilled af Bo

    Bo svarede til emnet MGB GT 1971 i forummet Hvad sker der i garagerne og værkstederne? 9 år, 9 måneder siden

    Hej Ole,

    Der findes billeder af dig på TV2 Fyns hjemmeside

    Venlig hilsen

    Bo

  • Profilbilled af Bo

    Bo ændrede deres profilbillede 9 år, 9 måneder siden

  • Profilbilled af Bo

    Bo svarede til emnet MGB GT 1971 i forummet Hvad sker der i garagerne og værkstederne? 9 år, 9 måneder siden

    En af de gamle biler kommer næste år. Fedt arrangement i Silkeborg ser det ud til. Kan ikke vente til næste år.

  • Profilbilled af Bo

    Bo svarede til emnet Vil du med TNT til Sixtyfivers race 3/9? i forummet Arrangementer/Rejser: Hvor, hvornår, hvem og hvordan? 9 år, 9 måneder siden

    de sidste billeder

  • Profilbilled af Bo

    Bo svarede til emnet Vil du med TNT til Sixtyfivers race 3/9? i forummet Arrangementer/Rejser: Hvor, hvornår, hvem og hvordan? 9 år, 9 måneder siden

    nu virker det håber jeg

  • Profilbilled af Bo

    Bo svarede til emnet Vil du med TNT til Sixtyfivers race 3/9? i forummet Arrangementer/Rejser: Hvor, hvornår, hvem og hvordan? 9 år, 9 måneder siden

    kan ikke uploade flere billeder lige nu

  • Profilbilled af Bo

    Bo svarede til emnet Vil du med TNT til Sixtyfivers race 3/9? i forummet Arrangementer/Rejser: Hvor, hvornår, hvem og hvordan? 9 år, 9 måneder siden

    prøver lige igen

  • Profilbilled af Bo

    Bo svarede til emnet Vil du med TNT til Sixtyfivers race 3/9? i forummet Arrangementer/Rejser: Hvor, hvornår, hvem og hvordan? 9 år, 9 måneder siden

    flere billeder

  • Profilbilled af Bo

    Bo svarede til emnet Vil du med TNT til Sixtyfivers race 3/9? i forummet Arrangementer/Rejser: Hvor, hvornår, hvem og hvordan? 9 år, 9 måneder siden

    Hej Per,
    Genialt tiltag støtter fuldt ud konceptet TNT og Sixtyfivers. Som du kan se på vedhæftede billeder er jeg indisponibel til TNT race for nuværende.

    Venlig hilsen

    Bo

  • Profilbilled af Bo

    Bo svarede til emnet Team No Trailers i forummet Arrangementer/Rejser: Hvor, hvornår, hvem og hvordan? 9 år, 10 måneder siden

    Hej Per,

    Count me in for 4 stk. Jeg betaler gerne for porto og selvfølgeligt ekstra til dig for ulejligheden.

    Venlig hilsen

    Bo

  • Profilbilled af Bo

    Bo svarede til emnet Team No Trailers i forummet Arrangementer/Rejser: Hvor, hvornår, hvem og hvordan? 9 år, 10 måneder siden

    Jeg er klar på at købe nogle klistermærker også. Godt arbejde Holmen.

  • Profilbilled af Bo

    Bo svarede til emnet Fra blød hat og cigar til……. i forummet Spørgehjørnet: Helt generelt ud i den blå luft 9 år, 10 måneder siden

    Ellers vil mit indspark være en en MG Midget den synes jeg passer godt til dit behov som jeg lige kan læse det

  • Hent mere

Seneste kommentarer

  • Claus Ebberfeld Weekend Matiné Nr. 616
  • Sorensen Weekend Matiné Nr. 616
  • Tony Wawryk Weekend Matiné Nr. 616
  • kim Nielsen Weekend Matiné Nr. 616
  • Claus Ebberfeld Weekend Matiné Nr. 616
  • Per Jørgensen Weekend Matiné Nr. 616
  • Per Jørgensen Weekend Matiné Nr. 616
  • Per Jørgensen Weekend Matiné Nr. 616
  • Keld Jørgensen Weekend Matiné Nr. 616
  • Kim Nielsen Weekend Matiné Nr. 616
© Copyright 2012 - 2025 | ViaRETRO
  • Kontakt
  • Guide til ViaRETRO