-
Bo svarede til emnet Mini 78' i forummet Hvad sker der i garagerne og værkstederne? 9 år, 7 måneder siden
Hej Schaarup,
Den ser godt ud. Bare ring til maniflow de er meget serviceminded og ved hvad de taler om og så er kvaliteten virkelig god. Ift. til omdrejningstæller hvis du leder efter periode rigtigt ekstra udstyr er Speedwell en mulighed, kan kun købes brugt almindeligvis via Ebay. Re-produktion af dem laves af en fyr i Australien Howard In…[Læs mere]
-
Bo svarede til emnet Mini 78' i forummet Hvad sker der i garagerne og værkstederne? 9 år, 7 måneder siden
Hej Schaarup,
Altid godt at høre fra en anden Mini ejer. Er det ikke MK2 baglygter du har på? Går ud fra din er en MK3?
Kan varmt anbefale Maniflow som udstødningsleverandør.Hilsen
Bo
-
Bo commented on the post, Ugens fund: Mitsubishi Galant 9 år, 7 måneder siden
Fin Galant har selv tilbragt mange timer på bagsædet af en sådan. Mine forældre havde en brugt i bordeaux med lysegråt indlagt i en del år. Så for nostalgiens skyld kunne den være et emne, men jeg tror snart a […]
-
Bo commented on the post, XT goes home: Subaru nu! 9 år, 7 måneder siden
Her en til salg (Dollars)
og her
-
Bo commented on the post, Jeg har købt "Årets Bil i Europa" – men hvilken? 9 år, 7 måneder siden
hvem vil ikke gerne have en Lancia Delta
-
Bo svarede til emnet Knofedt anno 1957 i forummet Hvad sker der i garagerne og værkstederne? 9 år, 8 måneder siden
Hej Dan,
Dit arbejde og metode er ikke mindre end imponerende. über cool Le Mans MGA
-
Bo commented on the post, Ugens fund: Attachémappe samt medfølgende Alfa Romeo 9 år, 9 måneder siden
Hej Mads,
Nu kender jeg jo dig fra nogle år tilbage fra bestyrelsen i Alfa Romeo Klub Fyn og hvis der er nogen der skal investere i det projekt så er det da dig. Så bare spændtraileren efter bilen og kom afs […]
-
Bo commented on the post, Ugens fund: Attachémappe samt medfølgende Alfa Romeo 9 år, 9 måneder siden
Det er et velvlagt ugens fund. Den kan sikkert handles til 5000. Køb og sæt den til side indtil der er tid til at lave resten. Men ja ikke den mest spændende Alfa men med tiden måske en af de mest sjældne mode […]
-
Bo svarede til emnet MGB GT 1971 i forummet Hvad sker der i garagerne og værkstederne? 9 år, 9 måneder siden
Hej Ole,
Der findes billeder af dig på TV2 Fyns hjemmeside
Venlig hilsen
Bo
-
Bo ændrede deres profilbillede 9 år, 9 måneder siden
-
Bo svarede til emnet MGB GT 1971 i forummet Hvad sker der i garagerne og værkstederne? 9 år, 9 måneder siden
En af de gamle biler kommer næste år. Fedt arrangement i Silkeborg ser det ud til. Kan ikke vente til næste år.
-
Bo svarede til emnet Vil du med TNT til Sixtyfivers race 3/9? i forummet Arrangementer/Rejser: Hvor, hvornår, hvem og hvordan? 9 år, 9 måneder siden
de sidste billeder
-
Bo svarede til emnet Vil du med TNT til Sixtyfivers race 3/9? i forummet Arrangementer/Rejser: Hvor, hvornår, hvem og hvordan? 9 år, 9 måneder siden
nu virker det håber jeg
-
Bo svarede til emnet Vil du med TNT til Sixtyfivers race 3/9? i forummet Arrangementer/Rejser: Hvor, hvornår, hvem og hvordan? 9 år, 9 måneder siden
kan ikke uploade flere billeder lige nu
-
Bo svarede til emnet Vil du med TNT til Sixtyfivers race 3/9? i forummet Arrangementer/Rejser: Hvor, hvornår, hvem og hvordan? 9 år, 9 måneder siden
prøver lige igen
-
Bo svarede til emnet Vil du med TNT til Sixtyfivers race 3/9? i forummet Arrangementer/Rejser: Hvor, hvornår, hvem og hvordan? 9 år, 9 måneder siden
flere billeder
-
Bo svarede til emnet Vil du med TNT til Sixtyfivers race 3/9? i forummet Arrangementer/Rejser: Hvor, hvornår, hvem og hvordan? 9 år, 9 måneder siden
Hej Per,
Genialt tiltag støtter fuldt ud konceptet TNT og Sixtyfivers. Som du kan se på vedhæftede billeder er jeg indisponibel til TNT race for nuværende.Venlig hilsen
Bo
-
Bo svarede til emnet Team No Trailers i forummet Arrangementer/Rejser: Hvor, hvornår, hvem og hvordan? 9 år, 10 måneder siden
Hej Per,
Count me in for 4 stk. Jeg betaler gerne for porto og selvfølgeligt ekstra til dig for ulejligheden.
Venlig hilsen
Bo
-
Bo svarede til emnet Team No Trailers i forummet Arrangementer/Rejser: Hvor, hvornår, hvem og hvordan? 9 år, 10 måneder siden
Jeg er klar på at købe nogle klistermærker også. Godt arbejde Holmen.
-
Bo svarede til emnet Fra blød hat og cigar til……. i forummet Spørgehjørnet: Helt generelt ud i den blå luft 9 år, 10 måneder siden
Ellers vil mit indspark være en en MG Midget den synes jeg passer godt til dit behov som jeg lige kan læse det
- Hent mere