Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 36 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #122366
    holmen
    456 Indlæg

    Tænkte at det gav mening at oprette en selvstændig tråd ti Team No Trailers.
    Og ennu et oplæg til stickertuning – måsker skal det prudes med et viaRetro hjul også??
    Input modtages gerne …

    Attachments:
    #122438
    Bo
    44 Indlæg

    Hej Holmen,

    For det første lad mig komme med min fulde støtte til konceptet no trailers, min klassiker er for nuværende under total renovering og jeg kommer derfor først til at køre med jer andre i sæsonen 2017. Er tosset med orange så for min skyld kunne den orange farve gerne være mere skarp ellers ser det super fint ud. Hvis jeg har tid kommer jeg selv med et bud men sætter pris på dit arbejde.

    Venlig hilsen Bo

    #122466
    Ole Wichmann
    815 Indlæg

    Jeg synes også godt om forslagene og holder også meget af orange.
    Jeg kan godt lide at du har fået indkorporeret det ternede flag.
    Kunne der være en bil der kører ved egen kraft?

    #122468
    Anders Bilidt
    648 Indlæg

    Det er fandme laekkert Per!! :-)
    Og aerlig talt saa synes jeg ikke at der skal aendres noget som helst.
    At begynde at tilfoeje enten et ViaRETRO hjul eller en koerende bil vil kun goere designet paa klistermaerket mere rodet.
    Keep it simple! – det goer baade klistermaerket mere stilrent og ogsaa mere gammeldags at se paa.
    Den moerkegule / lyseorange farve vi staa flot til min moerkegroenne 02, og aller helst det oeverste udkast hvor ordet “TEAM” bare staar i hvidt. Det er daelme klasse…

    Spoergsmaalet for mig gaar mere paa hvor stort klistermaerket skal vaere?
    Per, hvor stort kan du printe det?
    Jeg betaler i hvert fald gerne for to stk. til min groenne 02, hvis vi lige kan finde ud af noget med stoerelsen.

    #122469
    Ole Wichmann
    815 Indlæg

    Vi har gang i et eller andet…

    #122470
    holmen
    456 Indlæg

    Jeg er også mest til det enkle – dog har jeg lidt udfordringer ift hvordan N’et sidder imellem de 2 T’er, men det kan jeg finpudse.
    Størrelsesmæssigt så vil jeg mene at 15cm i bredden vil være det rigtige – ikke for pralende og ikke for diskret.

    Kommer lige med lidt flere alternativer – synes selv at den orange er meget tidstypisk og holdet mig fra at lægge en babyblå ind – så vil det måske konflikte mest med GULF mærker ;-)
    Jeg undersøger havd det koster at få printet nogle stykker …

    #122471
    Soren W
    390 Indlæg

    Print.dk kan anbefales. Du kan uploade på nettet, og får hurtig levering. Der er dog vist en minimums ordre størrelse. Jeg får printet rallyskilte der…

    #122482
    Bo
    44 Indlæg

    Jeg er klar på at købe nogle klistermærker også. Godt arbejde Holmen.

    #122483
    Anders Bilidt
    648 Indlæg

    Egentlig kunne jeg godt bruge to temmelig store klistermaerker!
    Maaske noget i stil med 10 x 50 cm…
    Paa den maade kunne de side fint lige over hofte kromlisten enten paa siden af motorhjelmen eller lige under den bagerste siderude.

    Per, jeg aftager gerne 4 eller maaske endda 6 stk. lidt afhaengig af hvor dyre de ender med at blive…
    Bliver det mindre klistermaerker, saa maa jeg maaske bare saette dem lige under hofte kromlisten i oeverste forreste hjoerne paa doeren. Altsaa under mit navn.

    #122486
    Peter Vang
    45 Indlæg

    Jeg køber 2 styk, ikke fordi jeg har noget at bruge dem til, bare for at støtte den gode sag og så vil de pynte på værkstedet :-)

    #122487
    Peter Vang
    45 Indlæg

    For det er et fed koncept (som det heder i vore dage)
    Lige som til Le Mans i gamle dage, bilen kørte fra England eller Italien eller……. Se kørte selv og kørte race og så hjem igen

    #122488
    holmen
    456 Indlæg

    Fedt drenge – jeg rager lige en omfang til ved tegnebrættet for at få et par versioner til på banen.
    Det er ikke så dyrt med print af stickers – og fe hr en holdbarhed på 3år ved udendørs brug. Men eftersom vores biler ikke står ude hele årer så burde det række.

    Vender frygtløs tilbage – bare en skam det ikke kan nåes til Fyrtårn på lørdag …

    #122489
    Madirazza
    21 Indlæg

    Fedt, jeg er også på.

    Jeg tager nogle stykker. Alle mine gamle biler kører til banen og det gør min brors og fars også!

    Mvh.
    Michael

    #122517
    holmen
    456 Indlæg

    Så rykkede jeg – har sendt afsted til print. Bestilt nogle stykker så de kan komme ud og signalere den retromåde at køre til ræs. Satser på at have dem i hus til Fyrtårn til lørdag – det endte med følgende design. Fik ordnet “N” og lagt en smule fart over “T’et”.

    Viser det sig at det bliver en verdensomspændende bevægelse må vi etabler en bestyrtelse og have et større bureau ind over ift den visuelle identitet – indtal da så bliver det efter samme princip som TnT.

    Attachments:
    #122519
    Anders Bilidt
    648 Indlæg

    Yup, de smaa striber til venstre paa det foerste T er bestemt godkendt, men saa tror jeg heller ikke at den skal have mere lir nu. Det er helt perfekt Per!! :-)
    Prove at find ud af hvilke stoerelser vi kan printe klistermaerkerne i, og ikke mindst hvad det skal koste…

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 36 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.