Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 33 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #85490
    Kondrup
    464 Indlæg

    Tak for de pæne ord de herre… Jeg glæder mig også som et barn til jul, til at få “GuldKlumpen” hjem i garagen og ikke mindst at træde på gas pedalen og høre den lille hårdt pumpet motor og ikke mindst køre en i den……

    #85491
    Kondrup
    464 Indlæg

    Anders, sådan ser min nye “GuldKlump” ud….

    Så nu kan du kun glæde dig endnu mere til at komme på besøg i DK ;-)

    Attachments:
    #85496
    Rasmus Høj Outzen
    5 Indlæg

    Hej Kondrup, og velkommen til A112 verdenen ;0:)
    Den ser godt ud den lille “guldklump” Bjørn har vist også renoveret på den i mange år.
    Fik du alle reservedelene med han havde? hvis ja, og hvis der er en motorhjelm fra en tidlig serie er jeg meget interesseret.
    Jeg har selv en A112 abarth fra 76 i creme hvid. Hvis du har specifikt brug for hjælp til en A112, så kig ind på a112.dk.
    MVh Rasmus

    Attachments:
    #85499
    Kondrup
    464 Indlæg

    Hej Rasmus
    Jeg har købet bilen, og alle reservedelene en 1/4 bil og endnu flere reservedele…..
    Jeg har ikke overblik over hvad der er og ikke er endnu, skal også først hentes :-)
    Men jeg skal da vende tilbage, når de er kommet hjem og jeg har dannet mig et overblik…..
    Flot A112 du har der, hvid er en god farve til den….. når det nu altså ikke er guld :-)
    Og ja Bjørn har sgu lavet et flot stykke arbejde med den, synd for ham at han ikke kan beholde den, men jubii for mig!!

    #85500
    Rasmus Høj Outzen
    5 Indlæg

    Hej Kondrup.
    Tak det vil være rigtigt godt.

    Endnu engang tyllykke med bilen, håber jeg får set din bil på et tidspunkt.
    Der findes ud over min og din, to stk mere her i hovedstads området.

    Mvh Rasmus

    #85501
    Søren Navntoft
    326 Indlæg

    Kondrup for pokker. Sikken lækker bil du har fået. Tillykke, den glæder jeg mig til at se.

    #85503
    Ib Erik Söderblom
    423 Indlæg

    Jeg har altd elsket A112’erne og det er ikke blevet mindre, når jeg ser på Kondrups Guldklump :-)

    #85538
    Anders Bilidt
    648 Indlæg

    Ser daelme godt ud Lars! Endnu engang et stort TILLYKKE… ;-)
    Jeg glaeder mig til at se en traad dedikeret til baade din nye Abarth A112 og ikke mindst din skoenne 850 Spider inde under “Introducer dig selv og din bil”.
    Ja, og din Abarth A112 ser ogsaa fraek ud Rasmus. Dejligt at der stadig er nogle stykker spraedt rundt i det danske land.

    Desvaerre maa jeg sande at jeg ikke bliver “en af klubben” denne gang. Den groenne paa BaT er nu oppe i US $ 13k, og Myron byder som om han har taenkte sig at blive ved indtil han vinder. Jeg er desvaerre ude. :-(

    #85540
    Klaus R
    143 Indlæg

    Tillykke med den fine A112 – den ser dælme bare godt ud.
    Min første bil var en gul tolvsyver, men det var en A112 Abarth jeg drømte om ;o)

    Glæder mig til at se den på AJ når foråret kalder igen.

    #85548
    holmen
    456 Indlæg

    Tillykke tillykke – fuck hvor swinger genet rør på sig …

    #85550
    Ole Wichmann
    815 Indlæg

    Min første hverdagsbil var også en gul 12-7er…

    #85555
    Jens Langdahl
    731 Indlæg

    Winning bid på den grønne A112 Abarth blev 14.5k$. Med dagens kurs svarer det til 85k kroner, så den ville ende på 100.000 på plader i DK. Fin bil, mange penge.
    /Jens

    #85557
    jewer
    894 Indlæg

    …Og det var ikke engang Myron Vernis der fik den!

    #85576
    Anders Bilidt
    648 Indlæg

    Tjaaa… den groenne er ganske vist uberfin! Meeeeen… det er altsaa ogsaa en paen slat penge for en A112 synes jeg.
    Og for mit vedkommende, saa giver det alt andet lige mere “bang-for’buck”, hvis jeg bruger pengene paa noget hoejrestyret som kan bo her i Hong Kong, hvor jeg naturligvis vil have meget mere glaede af bilen end hvis den staar hjemme i DK med de 4 BMW’er, som i forvejen slet ikke faar nok motion…

    #85894
    Kondrup
    464 Indlæg

    Hej Rasmus
    Så fik jeg det hele lidt tættere på byen….. men desværre var der ingen motorhjælme blandt de dele jeg fik med, men skal du bruge en dør, eller en rude, eller noget plastik så sig endelig til :-)

    Du kan evt. prøve et kontakte Peter Lund fra RetroMobil.dk han mente han måske havde en et sted på hans lager, han telefon nr er 2015 3428 og måske du så er heldig….. Held og lykke i jagten….

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 33 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.