Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 33 i alt)
  • Forfatter
    Kondrup
    464 Indlæg

Tak for de pæne ord de herre… Jeg glæder mig også som et barn til jul, til at få “GuldKlumpen” hjem i garagen og ikke mindst at træde på gas pedalen og høre den lille hårdt pumpet motor og ikke mindst køre en i den……

Kondrup
    464 Indlæg

Anders, sådan ser min nye “GuldKlump” ud….

Så nu kan du kun glæde dig endnu mere til at komme på besøg i DK ;-)

Attachments:
    Rasmus Høj Outzen
    5 Indlæg

Hej Kondrup, og velkommen til A112 verdenen ;0:)
    Den ser godt ud den lille “guldklump” Bjørn har vist også renoveret på den i mange år.
    Fik du alle reservedelene med han havde? hvis ja, og hvis der er en motorhjelm fra en tidlig serie er jeg meget interesseret.
    Jeg har selv en A112 abarth fra 76 i creme hvid. Hvis du har specifikt brug for hjælp til en A112, så kig ind på a112.dk.
    MVh Rasmus

Attachments:
    Kondrup
    464 Indlæg

Hej Rasmus
    Jeg har købet bilen, og alle reservedelene en 1/4 bil og endnu flere reservedele…..
    Jeg har ikke overblik over hvad der er og ikke er endnu, skal også først hentes :-)
    Men jeg skal da vende tilbage, når de er kommet hjem og jeg har dannet mig et overblik…..
    Flot A112 du har der, hvid er en god farve til den….. når det nu altså ikke er guld :-)
    Og ja Bjørn har sgu lavet et flot stykke arbejde med den, synd for ham at han ikke kan beholde den, men jubii for mig!!

Rasmus Høj Outzen
    5 Indlæg

Hej Kondrup.
    Tak det vil være rigtigt godt.

Endnu engang tyllykke med bilen, håber jeg får set din bil på et tidspunkt.
    Der findes ud over min og din, to stk mere her i hovedstads området.

Mvh Rasmus

Søren Navntoft
    326 Indlæg

Kondrup for pokker. Sikken lækker bil du har fået. Tillykke, den glæder jeg mig til at se.

Ib Erik Söderblom
    423 Indlæg

Jeg har altd elsket A112’erne og det er ikke blevet mindre, når jeg ser på Kondrups Guldklump :-)

Anders Bilidt
    648 Indlæg

Ser daelme godt ud Lars! Endnu engang et stort TILLYKKE… ;-)
    Jeg glaeder mig til at se en traad dedikeret til baade din nye Abarth A112 og ikke mindst din skoenne 850 Spider inde under “Introducer dig selv og din bil”.
    Ja, og din Abarth A112 ser ogsaa fraek ud Rasmus. Dejligt at der stadig er nogle stykker spraedt rundt i det danske land.

Desvaerre maa jeg sande at jeg ikke bliver “en af klubben” denne gang. Den groenne paa BaT er nu oppe i US $ 13k, og Myron byder som om han har taenkte sig at blive ved indtil han vinder. Jeg er desvaerre ude. :-(

Klaus R
    143 Indlæg

Tillykke med den fine A112 – den ser dælme bare godt ud.
    Min første bil var en gul tolvsyver, men det var en A112 Abarth jeg drømte om ;o)

Glæder mig til at se den på AJ når foråret kalder igen.

holmen
    456 Indlæg

Tillykke tillykke – fuck hvor swinger genet rør på sig …

Ole Wichmann
    815 Indlæg

Min første hverdagsbil var også en gul 12-7er…

Jens Langdahl
    731 Indlæg

Winning bid på den grønne A112 Abarth blev 14.5k$. Med dagens kurs svarer det til 85k kroner, så den ville ende på 100.000 på plader i DK. Fin bil, mange penge.
    /Jens

jewer
    894 Indlæg

…Og det var ikke engang Myron Vernis der fik den!

Anders Bilidt
    648 Indlæg

Tjaaa… den groenne er ganske vist uberfin! Meeeeen… det er altsaa ogsaa en paen slat penge for en A112 synes jeg.
    Og for mit vedkommende, saa giver det alt andet lige mere “bang-for’buck”, hvis jeg bruger pengene paa noget hoejrestyret som kan bo her i Hong Kong, hvor jeg naturligvis vil have meget mere glaede af bilen end hvis den staar hjemme i DK med de 4 BMW’er, som i forvejen slet ikke faar nok motion…

Kondrup
    464 Indlæg

Hej Rasmus
    Så fik jeg det hele lidt tættere på byen….. men desværre var der ingen motorhjælme blandt de dele jeg fik med, men skal du bruge en dør, eller en rude, eller noget plastik så sig endelig til :-)

Du kan evt. prøve et kontakte Peter Lund fra RetroMobil.dk han mente han måske havde en et sted på hans lager, han telefon nr er 2015 3428 og måske du så er heldig….. Held og lykke i jagten….

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 33 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.