Viser 15 indlæg - 271 til 285 (af 2,180 i alt)
  • Forfatter
    Ryhl
    303 Indlæg

Bulls eye,  jewer :-)

jewer
    894 Indlæg

Jeg giver serven videre. Kan s’gu ikke lige finde noget lige her og nu:>)

Connoisseur
    243 Indlæg

image-2.jpgSå smider jeg lige en formelbil på igen, sådan jeres lørdag aften ikke skal gå uden grublerier.

Kai
    583 Indlæg

Formelbiler, med mindre at de har 2 sæt små forhjul, kan jeg ikke kende fra hinanden, så jeg vil end ikke gætte.

Connoisseur
    243 Indlæg

Indrømmet, den er meget svær.

Især fordi den var ca.35 år før sin tid, og dengang var for avanceret, så de kunne ikke rigtigt få den til at fungere.

Jens Langdahl
    731 Indlæg

Lad os lige få lidt mere tid, sidder netop og fintænker!

Jens Langdahl
    731 Indlæg

Hvis den er 35 år før sin tid, må den være fra 1978-sæsonen eller ældre – jeg kan ikke huske “spidsnæsede” FF’ere fra dengang. Men måske er det en anden formelklasse, ser næsten ud som et slick-dæk der sidder på den. Jeg er også lidt mystificeret af den åbning der er oven på fronten. Hvis det er et udtag til brugt luft fra køling, hvor kommer den samme luft så ind? Jeg gi’r op :-)

Connoisseur
    243 Indlæg

Skrivefejl, for jeg lever stadig i fortiden.

Du skal ca.50 år tilbage, og derfor kikke på en anden klasse end FF.

Så kommer der ikke mere hjælp, lige den første times tid.

Jens Langdahl
    731 Indlæg

Min “fintænkning” førte mig oprindelig omkring Stanguellini’s Formula Junior kaldet Delfino, men den har altså en anden front – i hvert fald på de billeder jeg har. Er på vej ud af døren, glæder mig til i aften at se, at en anden har gættet den. God søndag til jer alle!

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Hej Jens – ja hvis det er til køleluft – og der ikke er andre indtag; Hvem andre end STP-Paxton…Indy Car, Caroll Shelby eller Lotus 56 lavede turbine-biler?Lotus 56…

Snuden er for spids til nogen af disse oprindelige. Det her er en hjernevrider – jeg må videre. God dag!

Connoisseur
    243 Indlæg

Formel junior er den korrekte klasse.

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Tak – jamen så er jeg tilbage igen…jeg har noget med øjnene idag… Gemini Mark IV – det er en pæn bil med en pæn historie…

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Om Conoissseur godkender overdrager jeg serveretten til alle andre….jeg har ikke tid.

Connoisseur
    243 Indlæg

Det er helt korrekt, Plyds.

Gemini mk.4A er en fantastisk konstruktion, som bl.a har indenbords bremser, og rockerarme som affjedring, dette var ikke normalt for klassens biler.

En bil forud sin tid.

Dennis
    217 Indlæg

@Peter
    Plys Karlsen said:
    Om Conoissseur godkender overdrager jeg serveretten til alle andre….jeg har ikke tid.

Den snupper jeg så. Hvad er det her for en bil?

gæt-1-bil10.jpg

Viser 15 indlæg - 271 til 285 (af 2,180 i alt)

Emnet 'billedequiztråden' er lukket for nye svar.