Viser 15 indlæg - 1,096 til 1,110 (af 2,180 i alt)
  • Forfatter
    Oktan
    644 Indlæg

Bugatti Type 251

Oktan
    644 Indlæg

Hva’ har vi her ?:

Jens Langdahl
    731 Indlæg

Fuldstændigt rigtigt Oktan, Bugattis meget lidt succesrige GP racer med tværstillet rækkeotter. Til gengæld er jeg på fuldstændig bar bund mht. dit billede. Det ligner et illegitimt afkom efter en Dodge Super Bee 1970 og en gammel Mazda. Den måde viskerne er monteret på, antyder RHD, og det passer jo meget godt på Japan. Til gengæld synes jeg at alufælgen ser italiensk ud – men som sagt, jeg snakker bare uden om, har ingen anelse! :-)

Kai
    583 Indlæg

@Jens Langdahl said:
    Fuldstændigt rigtigt Oktan, Bugattis meget lidt succesrige GP racer med tværstillet rækkeotter. Til gengæld er jeg på fuldstændig bar bund mht. dit billede. Det ligner et illegitimt afkom efter en Dodge Super Bee 1970 og en gammel Mazda. Den måde viskerne er monteret på, antyder RHD, og det passer jo meget godt på Japan. Til gengæld synes jeg at alufælgen ser italiensk ud – men som sagt, jeg snakker bare uden om, har ingen anelse! :-)

Totalt godt ræsonnement!

Jeg har også Mazda på programmet fra det forlygtearrangement, men er vi ovre ved Isuzu?

Ryhl
    303 Indlæg

Arhhh ja, den er så tæskelækker, sådan en Bitter SC !

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Ryhl said 
    Arhhh ja, den er så tæskelækker, sådan en Bitter SC !

NÅ – men jeg var også på Mazda, m.m. – med den røde der – og nummerpladen JMSBND, fik mig også lige lidt ud af en tangent :-)

Men nu ved jeg ikke om jeg har snydt :-( …… for jeg zoomede ind på snudeemblemet, jeg synes lignede noget, – og en google-søgning på navnet, + et andet begreb – gav straks svaret ….

men nu vil jeg ikke afsløre det – hvis jeg altså har snydt … – det må oktan lige afgøre :-)

PS: Jeg synes klart det er snyd at søge på google-pictures, – når man kan det. DET gider jeg ikke. Men når jeg har en idé, og en formodning, søger jeg altså på google tekst, for at bekræfte, og måske komme nærmere …

– Og det ved jeg ikke om nogen så også synes er “snyd” ;-)

Oktan
    644 Indlæg

Ryhl
    303 Indlæg

Nå – ok – men udover jeg stadig ikke gider google-billedsøgning…

Jam så tror jeg den hedder Honda 1300 Coupé, – og den her så en model “9”, eftersom jeg har fundet den på samme side som denne…. Kaj’s (som jeg dog ikke kender :-)

http://www.honda-1300-coupe.com/owners/sorensen/index.htm

Ryhl
    303 Indlæg

Zoom Plys:

Det er da bare at vælge: “gem billede som” – derefter klikke på det, og dreje på musens forhjul :-)

Hvis man har Photoshop, kan det gøres lidt bedre, for i visse tilfælde at kunne “lure” uskarpheder i dårlig opløsning.

Lige her, hjalp det ikke vildt meget, men dog nok til at jeg syntes at kunne identificere Honda H’et …. og så yderligere skrive “coupe” i google … ;-)

Ryhl
    303 Indlæg

Jamen – så vover jeg allerede, – at sende jer ud på denne futuristiske førkrigsrejse:

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Ryhl… Det H kan jeg se uden zoom ;-) hva´er Photoshop…er det der hvor du får fremkaldt billeder?

jewer
    894 Indlæg

Ka’ s’gutte helt huske det, Ryhl – men hed den ikke Corsair? Phantom? Var det den Heinz(som i ketchup)-familien var blandet ind i?  

Ryhl
    303 Indlæg

DER var du sq hurtig jewer… JO!

http://en.wikipedia.org/wiki/Phantom_Corsair

OG – jeg prøvede lige google billedsøgning, som sagde Mercedes Benz SSK … LOL !

jewer
    894 Indlæg

Heh…tænk hvis ens hukommelse også rummede nogle virkeligt brugbare ting – bare en gang imellem:>).

Serven gives videre – jeg er på vej til at se dyner.

Jens Langdahl
    731 Indlæg

@Ryhl said:

PS: Jeg synes klart det er snyd at søge på google-pictures, – når man kan det. DET gider jeg ikke. Men når jeg har en idé, og en formodning, søger jeg altså på google tekst, for at bekræfte, og måske komme nærmere …

– Og det ved jeg ikke om nogen så også synes er “snyd” ;-)

Fuldstændig enig, jeg gør det da ofte selv, når jeg skal have bekræftet en formodning. Alternativet er jo blot at gå hen i reolen og slå op i diverse bøger. I begge tilfælde skal man jo have en vis viden om hvad man leder efter, så disse metoder finder jeg ikke diskvalificerende.

Viser 15 indlæg - 1,096 til 1,110 (af 2,180 i alt)

Emnet 'billedequiztråden' er lukket for nye svar.