Viser 15 indlæg - 271 til 285 (af 921 i alt)
  • Forfatter
    Martin S
    36 Indlæg

Ja, en Midas Gold är det. En slags vidareutveckling av Mini Marcos. Gordon Murray var också inblandad i utvecklingen av Midas, och om jag inte minns fel gällde det ett platt underrede för att generera lite downforce. Ole, du servar! :)
    http://www.midascars.co.uk/gordon%20murray.jpg

God jul allihop!

Ole Wichmann
    815 Indlæg

OK, hvad har vi så her?
    …rigtigt gættet, en Maserati.

Men hvem er designeren?

Attachments:
    Kondrup
    464 Indlæg

hmm den er godt nok g:…… øhh mindre køn… Jeg har oplevet mistral vinde, som har efterladt mig med et bedre indtryk…..

Maserati 450…. hvem er så designeren?? aner det ikke…. Zagato måske ???

Ole Wichmann
    815 Indlæg

Nej, det er ikke Zagato.
    Jeg synes den er fed, på den futuristiske måde, men enig, ikke klassisk smuk.

Jens
    162 Indlæg

Lidt Sbarro-agtig, men jeg gætter på Mercedes. Det ligner en Mercedes. :D

Ole Wichmann
    815 Indlæg

Jens nu er du for hurtig, jeg har allerede afsløret det er en Maserati, og det ser man også tydeligt hvis man klikker på billedet.

Jeg er i julehumør, så jeg vil godt afsløre at designeren måske er en meget mild Sbarro, men Sbarro er det ikke…

Jens
    162 Indlæg

Jaja – så var jeg heller ikke sjovere, jeg er klar over det er en Maserati, mit gæt gik i mangel af bedre på, at det var Mercedes der havde designet den… Nok noget usandsynligt :-) Men Sbarro arbejdede hos Filipinetti. Men var det ikke mere noget med ræs?

Anders Lundh
    50 Indlæg

Jeg mener det var en konsept bil fra sent i 50’erne. Designeren heder Frank Costin han arbejdede også for Marcos og Lotus

Ole Wichmann
    815 Indlæg

Anders, det er korrekt.
    Din serv…

Anders Lundh
    50 Indlæg

Ok, den er jeg med på, vent lidt så kommer der en.

Anders Lundh
    50 Indlæg

Nyt quiz spörgsmål

Hvad har disse to biler til fälles

Jens
    162 Indlæg

Ghia?

Ole Wichmann
    815 Indlæg

Rust?

Anders Lundh
    50 Indlæg

Det kunde väre svaret, men der findes et mere fagligt og produktions aktigt svar. Nu får i ikke mere hjölp

Jens Langdahl
    731 Indlæg

Først tænkte jeg, om Fiesta Ghia måske var bygget i Italien, evt. hvor Pininfarina byggede Ferrarikarroserierne. Men jeg er nu overbevist om, at du tænker på at begge biler er designet af Tom Tjardaa?

Viser 15 indlæg - 271 til 285 (af 921 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.