Viser 15 indlæg - 541 til 555 (af 921 i alt)
  • Forfatter
    Soren W
    390 Indlæg

Kunne det være Mogens fra Frankrig?
    Eller bedre kendt som sneglespiseren Heuliez..?

Jens Langdahl
    731 Indlæg

Nej, ikke Mogens fra kommunekontoret, men Adolphe fra Bureau Municipal :-)
    Men hvad hedder det firma han grundlagde i 1920? Det er nok mest kendt for at producere for forskellige bilfabrikker, lidt ligesom Karmann i Tyskland.

Jens Langdahl
    731 Indlæg

Hov Soren, din post var der ikke da jeg svarede! Du har da helt ret, du server! :-)

Soren W
    390 Indlæg

Flot udsnit af et stk. automobil, ikke?

Jens
    162 Indlæg

Jaguar XJ6 estate.

Måske noget Lynx eller Exeter eller er det bare mig der opfinder navne?

Bemærk tankstudsen, en besværlig detalje at løse på denne bil. Der er sikkert også en ovre på venstre side.

Soren W
    390 Indlæg

Okay, den var måske for nem Jens? Serv is over…
    (Det var firmaet Avon, der byggede denne smuksak…)

Jens
    162 Indlæg

Tjah, jeg takker for at få serven selv om jeg ikke sagde Avon… Nu er jeg jo også Jaguarmand, så med de to døre og greb var det ikke svært. Jeg er også helt sikker på at jeg har set din bil før pga. netop C-stolpen og tankdækslet. Og så elsker jeg stationcars, også ombygninger. Det kan være jeg lige skal finde sådan en fætter frem, hvis den ikke bliver for let – jeg var i Bremen for nylig og se klassikere, og der var en sjov én til salg…

Jens
    162 Indlæg

Her er den… Det var slet ikke sjovt at se på et lille udsnit, så I får hele bilen – og derfor er stationcaren heller ikke konkurrencen – derimod hvilken er den anden bil?

Soren W
    390 Indlæg

BMW grande Isetta eller Zundapp?

Jens Langdahl
    731 Indlæg

Jeg tror helt klart, at det er en bimmelimmer, synes jeg kan se en blå/hvid propel ved gittert i bag. Men hvad hedder sådan én? Isetta Limousine?

Ole Wichmann
    815 Indlæg

I BMW sprog må det være en BMW Isetta Touring…

Soren W
    390 Indlæg

BMW Isetta 600..?

Jens
    162 Indlæg

Isetta? Nej det ein echter B M W – det siger i hvert fald reklamen der hænger på min datters værelse – Soren giver op. Og så var det en W126 som touring (hedder de ikke T, de der MB stationcars?) – som stod i det klamme parkeringshusbilmarked i Bremen til 49.000 Euro.

Jens
    162 Indlæg

Hov glemte billedet der forklarer alt – og jeg giver præmien til svaret med 600:

Attachments:
    Soren W
    390 Indlæg

Ok, jeg server.
    Hvad er dette?

Viser 15 indlæg - 541 til 555 (af 921 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.