Forum Introducér dig selv og din bil Claes F – Herlevgaard
Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 46 i alt)
  • Forfatter
    Anders Bilidt
    648 Indlæg

@Claes said:
    Det er sådan en bil som jeg vender mig om og betragter når jeg har parkeret den. Nå ja, sådan har jeg det nu med alle mine biler- men den her sker det nok ikke kun én gang.

Og det er jo netop saadan det helst skal vaere…!!  :-)

Claes
    129 Indlæg

Ja, så kom E23’eren videre til en ny glad ejermand, som vil passe super godt på den – og få den helt tilbage i topstand kosmetisk. Jeg kommer til at savne den – men det var nogle super fede måneder vi havde sammen.

Claes
    129 Indlæg

Celica’ens “nye” ruller. Tak til Jakob Leth- og Anne..

Jacob B
    216 Indlæg

Hold da op de pynter Claes… De klæder den super godt!

Anders Bilidt
    648 Indlæg

Trist at se 7’eren forlade din samling…  :-(

Men skoent at se Celica’en faa et saet tidstypiske alu!  Ser daelme godt ud.  :-)

Anders Bilidt
    648 Indlæg

Trist at se 7’eren forlade din samling…  :-(

Men skoent at se Celica’en blive forkaelet med et saet tidstypiske faelge!  Det ser daelme godt ud.  :-)

Og den fine BMW er allerede til salg på veteranposten, med Claes’ billeder! Solgt til car flipper?

Claes
    129 Indlæg

Ja, jeg må sige det kommer lidt bag på mig: Manden lovede at give den dét der skulle til. Han lovede ligefrem at sende mig opdateringer på hvordan det gik med lakering og klargøring osv. Men hva – sådan er livet. Jeg er bare ked af at bilen igen står overfor en uvis skæbne.

Uno
    27 Indlæg

Ret beset flippede du den vel faktisk også selv Claes…  :-)

Havde du den selv i hvad, 2 måneder?

Claes
    129 Indlæg

Tja kan man sige. Men – den var jo også kun købt for at fragte Jesper René til Fyrtårn. ;-) Man kan faktisk ikke kalde ham flipper – jeg tror nærmere han har fortrudt. Hans udbudspris er nemlig ikke voldsomt meget højre end den pris jeg fik.

Jeg kan sådan set godt anbefale bilen. Den er gennemgående meget sund – med plads til kosmetiske forbedringer.

Leth
    9 Indlæg

Ja det var trist med den BMW, du havde jo lovet en tur :-/ Men dejligt at de BBS fælge kom ud og køre igen. De lå jo bare i min garage og Celicaen bærer dem fint. De er jo iøvrigt en byttehandel for de ATS Cup fælge der sad på min Ascona Cabriolet da jeg hentede den i Tyskland. Jeg løb ind i en svensker med en Ascona Cabriolet der mægtig gerne ville bytte og da BBS’erne er meget mere mig skyndte jeg mig at sige Ja tak! Men jeg må se i øjnene at jeg er originaltaliban og Asconaen kører jo på de fine GT stålfælge jeg fik hjem til dem så det er bedre at de landede hos dig.

Claes
    129 Indlæg

Og det er jeg glad for du synes, Jakob!

Claes
    129 Indlæg

Hvor er billederne blevet af? Lidt kedeligere uden billeder….

Claes
    129 Indlæg

Se hvad storken havde i sit næb!

Årets første bil-indkøb: Toyota Celica Supra 2800 GT fra 1985. P-model. Dansk udgave med digital-instrumentering. Herligt vogntøj. Pt. IKKE pæn – men bliver nok lidt pænere med tiden – når vejret tillader den slags små-sysler på gårdspladsen!

Jeg har ligesiden barnsben kigget langt efter præcis denne model: Skærmforøgere, digital-instrumentering og den herlige 5M-GE motor på 2,8 liter. Den motor er simpelthen en perle. Ikke specielt kraftfuld med sine 170 HK, men den har en super lækker gangkultur. Den lyder bare som top-kvalivare. Mums.

Håber at vise den frem i sommerlandet!

Jacob B
    216 Indlæg

Tillykke med det nye barn Claes!

Du skriver “pt. IKKE pæn”, men ud fra billedet at dømme, så fremstår den nu nydelig… og jeg har altid elsket de fælge!

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 46 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.