Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
  • Forfatter
    Soren W
    390 Indlæg

Film du dækkene i Fredericia..?

Leo Jensen
    154 Indlæg

@SørenW: De var væk. Det viste sig så, at der kun havde været 3 og at de ikke var nye, så jeg er kommet over det…

Leo Jensen
    154 Indlæg

Nå, det er vist passende at få lukket denne tråd.

Jeg kiggede på mine dæk og bestemte mig for, at de alligevel godt kunne køre på ferie.
    Et sted i England ramte jeg en kantsten, men tænkte ikke så meget over det. Fælgene er jo ikke udsatte på en bil med 70-profiler. 1-2 dage efter punkterede vi så, og forholdene gjorde at jeg lige trillede et par hundrede meter på det flade dæk. Derefter var der ingen der kunne afgøre, hvad der havde forårsaget punkteringen.
    Jeg fandt et sæt Avon CR28 i 205/70R15 hos Vintage Tyres i Beaulieu ved Southampton. Fremragende service og rimelig pris, lige under 1000£ monteret, og det var den dag hvor kursen var absolut lavest (8,03), så det var ikke så tosset, og de kører godt.
    Det var en god gammeldags butik, så der var hverken lift eller luftværktøj. Dejligt beroligende…

Attachments:
    Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Kan man få nærbilleder af dækkene? Har selv lige bestilt et sæt, og vaklede mellem Michelin XWX og Avon. Nu er det godt nok for sent, men alligevel – jeg er dækfetischist.

Leo Jensen
    154 Indlæg

Værsgo, et stk foto fra en dunkel garage. Jeg har forresten læst det nye Jaguaria, tillykke med den nye vogn. Michelindækket skulle bestemt også være rigtig godt, jeg valgte bare at spare de sidste 300£

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Avon er bare SÅ rigtigt på en sportslig britisk bil!

Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.